«Μουδιασμένοι» καταναλωτές & υποτονική η αγοραστική κίνηση

Κρήτη
«Μουδιασμένοι» καταναλωτές & υποτονική η αγοραστική κίνηση

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εκπτώσεις που σε πολλές περιπτώσεις ξεπερνούν το 50%! Ωστόσο η ανταπόκριση των καταναλωτών μόνο ικανοποιητική δεν μπορεί να χαρακτηριστεί.

Το σκηνικό που έχει διαμορφωθεί στην αγορά του Ηρακλείου έχει περιθώρια βελτίωσης με τον εμπορικό κόσμο να απευθύνει κάλεσμα στους καταναλωτές για να εκμεταλλευτούν τις προσφορές τα ποσοστά των οποίων είναι από τα υψηλότερα των τελευταίων ετών.

Η εκπτωτική περίοδος ξεκίνησε με προσδοκίες για μια κίνηση ανάλογη με εκείνη της περιόδου των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. Ωστόσο όπως υποστηρίζουν και οι έμποροι οι συνεχόμενες φορολογικές επιβαρύνσεις έχουν κάπως παγώσει την κίνηση.

Ο χρόνος που απομένει μέχρι και το τέλος των εκπτώσεων είναι αρκετός τονίζουν επιχειρηματίες λιανικού εμπορίου για να αυξηθεί η κίνηση και να κλείσει η περίοδος με θετικό πρόσημο.

Αυτό που ελπίζουν οι έμποροι είναι ότι δε θα ισχύσει και φέτος το κάθε πέρυσι και καλύτερα με ότι και αν αυτό συνεπάγεται για τους τζίρους τους.

Η περίοδος είναι κρίσιμη, η βιωσιμότητα δεκάδων επιχειρήσεων απειλείται και αρχικός στόχος για τους εμπόρους ήταν οι εκπτώσεις να έδιναν την πολυπόθητη ώθηση και το πολυαναμενόμενο φιλί της ζωής στο επιχειρείν.

Ρεπορτάζ: Νίκος Παναγιωτόπουλος

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News