Ειδήσεις

Μέρισμα: Τα σωστά βήματα και τι γίνεται σε περίπτωση λάθους

Η ειδική φόρμα άνοιξε και από την πρώτη στιγμή της λειτουργίας της μέχρι και τις 22:00 το βράδυ είχαν προσπαθήσει να πάρουν τα χρήματα 23.000 άτομα.

Άνοιξε η ηλεκτρονική πύλη για την υποβολή των αιτήσεων του κοινωνικού μερίσματος και από την πρώτη στιγμή της λειτουργίας της μέχρι και τις 22:00 το βράδυ είχαν προσπαθήσει να πάρουν τα χρήματα 23.000 άτομα εκ των οποίων άμεσα εγκρίθηκαν οι 9.000.

Το σύστημα ελέγχθηκε και αποδείχθηκε ότι μπορεί να "σηκώσει" ως και 200.000 αιτήσεις ταυτόχρονα. Αυτό που φάνηκε ωστόσο από την πρώτη στιγμή λειτουργίας του είναι ότι το Κοινωνικό Μέρισμα είναι μια δύσκολη υπόθεση για όσους κάνουν αίτηση.

Από τις αιτήσεις που έγιναν τις πρώτες ώρες λειτουργίας αποδείχθηκε ότι πολλοί δυσκολεύονται ή κάνουν λάθη, καθώς έγιναν δεκτές μόνο 9.000 αιτήσεις.

Τα βήματα για την σωστή συμπλήρωση της αίτησης

Το πρώτο βήμα, αφού κάποιος μπει με τους κωδικούς για το taxisnet, είναι η επιβεβαίωση του ΑΜΚΑ και η συναίνεση για επεξεργασία των στοιχείων του ίδιου του αιτούντος της συζύγου, των τέκνων και των φιλοξενουμένων.

Αμέσως μετά εμφανίζεται η λίστα με τα προσωπικά στοιχεία των μελών της οικογένειας, η περιουσιακή στοιχεία, αλλά και τα στοιχεία για το εισόδημα.

Το αμέσως επόμενο βήμα είναι η συμπλήρωση ενός αριθμού IBAN για την είσπραξη των χρημάτων. Δείξτε ιδιαίτερη προσοχή στη συμπλήρωση του αριθμού. Σε αυτό το βήμα απαιτείται και η συμπλήρωση ενός αριθμού τηλεφώνου, αλλά και ένα e-mail για τυχόν ειδοποιήσεις.

Στην περίπτωση που υπάρχουν φιλοξενούμενοι θα πρέπει να υπάρξει επιβεβαίωση από τους ίδιους μέσω των δικών τους κωδικών στο taxisnet για την χρήση των στοιχείων.

Η φόρμα θα σας ενημερώσει αυτόματα για το πόσα και ποια άτομα θεωρούνται φιλοξενούμενοι και πρέπει να υπάρξει συναίνεση επεξεργασίας στοιχείων.

Μετά και την συμπλήρωση αυτών των στοιχείων θα εμφανιστεί στη φόρμα εάν ο αιτών πληροί τα κριτήρια.

Τέλος θα πρέπει να πατήσετε την ένδειξη "έγκριση - συναίνεση" έτσι ώστε να λάβετε τα χρήματα.

Τι γίνεται όταν υπάρχουν λάθη

Εάν υπάρχει λάθος στον ΑΜΚΑ θα πρέπει να απευθυνθείτε σε κάποιο ΚΕΠ.

Εάν στο σύστημα εμφανίζεται λάθος χρόνος ασφάλισης θα πρέπει να απευθυνθείτε στον ΕΦΚΑ.

Εάν το σύστημα παρουσιάζει λάθη στον χρόνο ανεργίας θα πρέπει να απευθυνθείτε στον ΟΑΕΔ.

Για τη διόρθωση των λαθών, σύμφωνα με το newsit,  υπάρχει περιθώριο ως τις 12 Δεκεμβρίου που είναι και η τελευταία ημέρα υποβολής των αιτήσεων.

Σχόλια