default-image

Χρ. Σπίρτζης: Τι είπε για το αεροδρόμιο Καστελίου και ΒΟΑΚ

Κρήτη
Χρ. Σπίρτζης: Τι είπε για το αεροδρόμιο Καστελίου και ΒΟΑΚ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στο γενικότερο σχεδιασμό της κυβέρνησης για έργα υποδομών στην Κρήτη αναφέρθηκε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης μιλώντας στο 3ο Αναπτυξιακό Περιφερειακό Συνέδριο στο Ηράκλειο.

Τόνισε ότι για πρώτη φορά υπάρχει ένας στρατηγικός σχεδιασμός για τον Βόρειο Οδικό Άξονα του νησιού που αφορά το σύνολο του ΒΟΑΚ με νέα χάραξη.

Παράλληλα, κάλεσε τις τοπικές κοινωνίες να τοποθετηθούν για το τι μοντέλο ανάπτυξης θέλουν για το νησί. «Το τι θέλουμε να κάνουμε δεν πρέπει να το συζητάμε σε κλειστά γραφεία της Αθήνας. Αλλά να σχεδιάζουμε σε συνεργασία με τις τοπικές αρχές και την κοινωνία», ανέφερε.

Δέσμευση για το Καστέλι

Σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών, η δημιουργία του νέου Βόρειου Οδικού Άξονα, το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι και η αναβάθμιση του αεροδρομίου «Καζαντζάκης» είναι τα έργα για τα οποία δεσμεύεται η κυβέρνηση.

Μάλιστα για το αεροδρόμιο «Καζαντζάκης» προανήγγειλε ότι από την νέα χρονιά θα αποκτήσει νέα όψη με βελτίωση των υποδομών του και μεγαλύτερους εξωτερικούς χώρους.

Για την οδική ασφάλεια στο νησί προανήγγειλε δύο ομάδες έργων, 15 και 10 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ παράλληλα επισήμανε την ανάγκη να υπάρξει μια νέα λογική στην οδική εκπαίδευση.

Από το Ηράκλειο, ο κ. Σπίρτζης ανακοίνωσε ότι τον Μάιο του 2018 θα έχουν ολοκληρωθεί τα έργα στο φράγμα Αποσελέμη ενώ στην ιεράρχηση του υπουργείου υπάρχουν για όλο το νησί έργα που αφορούν φράγματα, την ύδρευση και την άρδευση.

Και κλείνοντας την τοποθέτηση του ο υπουργός Υποδομών τόνισε: «Τα έργα δεν ανήκουν σε κανένα υπουργό, σε καμία κυβέρνηση, σε κανένα περιφερειάρχη και δήμαρχο. Ανήκουν σε αυτόν που τα πληρώνει και αυτός είναι ο ελληνικός λαός».

Ο κ.Σπίρτης σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ επισήμανε την ανάγκη να αλλάξουμε τις πρακτικές του παρελθόντος που -όπως είπε- δημιούργησαν ένα στρεβλό μοντέλο ανάπτυξης στη χώρα.

«Δεν ήρθαμε εδώ για να βγάλουμε λαγούς και να τάξουμε έργα», σημείωσε χαρακτηριστικά, υποστηρίζοντας ότι το στρεβλό μοντέλο ανάπτυξης που υπήρχε στη χώρα βασίστηκε στο δίπολο Αθηνών-Θεσσαλονίκης .

«Τέρμα στο παλιό, τέρμα στις παλιές κακές πρακτικές του παρελθόντος», ήταν το μήνυμα που έστειλε ο κ Σπίρτης, ενώ παράλληλα υποστήριξε: « Υπήρχε κατά τη δική μου άποψη σκόπιμα, έλλειψη στρατηγικού σχεδιασμού και για τη χώρα μας και για τις υποδομές».

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News