default-image

Αυτές είναι οι απαντήσεις στη Νεοελληνική Γλώσσα

Κρήτη
Αυτές είναι οι απαντήσεις στη Νεοελληνική Γλώσσα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τον ρόλο της  Επιστήμης στην αντιμετώπιση των σύγχρονων προβλημάτων και τα ηθικά εφόδια του επιστήμονα που θα τον βοηθήσουν να πετύχει αυτό το στόχο κλήθηκαν  να αναπτύξουν σήμερα οι υποψήφιοι των Γενικών Λυκείων που εξετάστηκαν  στο μάθημα της Νεολληνικής Γλώσσας.

Σύμφωνα με την ανάλυση από φροντιστήριο "ΘΕΜΕΛΙΟ": "Οι υποψήφιοι και διαγωνιζόμενοι στο μάθημα της Νεοελληνικής γλώσσας κλήθηκαν να επεξεργαστούν ένα κείμενο του πανεπιστημιακού γιατρού και μέλους της Ακαδημίας  Αθηνών κ. Γρηγορίου Σκαλκέα. Παρά το γεγονός  ότι η θεματική ενότητα στην οποία αναφέρεται το κείμενο ανήκει στις διδαγμένες, ωστόσο δεν θεωρείται από τις ΄΄αγαπημένες΄΄ των παιδιών. Ειδικότερα, το κείμενο που δόθηκε κρίνεται σε γενικές γραμμές ευσύνοπτο και διαχειρίσιμο  ως προς την περίληψη του.

 Τα θέματα της β΄ομάδας, δηλαδή το  σωστό- λάθος, ο τρόπος ανάπτυξης, τα συνώνυμα- αντώνυμα και οι διαρθρωτικές λέξεις  άπτονται του γνωστικού επιπέδου της πλειοψηφίας των υποψηφίων. Εξαίρεση, θα μπορούσε να αποτελέσει το ερώτημα Β4α, το οποίο δεν συναντάται συχνά και θα μπορούσε να προκαλέσει  σύγχυση στους διαγωνιζόμενους. Τέλος, το ερώτημα που αφορούσε την έκθεση απευθύνεται σε πολύ καλά προετοιμασμένους υποψηφίους με μεστή επιχειρηματολογία και υψηλό εκφραστικό επίπεδο.

 Σαφέστατα, το κείμενο  θα μπορούσε να δώσει τα ερεθίσματα για σκέψη στα δύο ζητούμενα, ωστόσο απαιτούνταν από τους μαθητές υψηλή ικανότητα επεξεργασίας των πληροφοριών. "

Διαβάστε εδώ τις απαντήσεις από το σημερινό θέμα στο οποίο και εξετάστηκαν  οι μαθητές των Γενικών Λυκείων στα πλαίσια των πανελλαδικών εξετάσεων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: ΠΡΕΜΙΕΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗ ΝΕΟΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News