default-image

Κρήτη: Μετά το γράμμα ήρθε και το "ευχαριστώ" στη δασκάλα

Κρήτη
Κρήτη: Μετά το γράμμα ήρθε και το "ευχαριστώ" στη δασκάλα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η επιστολής μιας μητέρας που ευχαρίστησε τη δασκάλα της κόρη της στο Ηράκλειο η οποία στάθηκε δίπλα στο παιδί της αλλά και την ίδια στην πιο δύσκολη στιγμή καθώς αντιμετώπισε πρόβλημα υγείας, «άγγιξε» τις πιο ευαίσθητες χορδές όλων και συγκίνησε. Η δασκάλα όχι μόνο έγινε φωτεινός «φάρος» μέσα στη δύσκολη εποχή που διανύουμε αλλά και εμπνέει και τους άλλους εκπαιδευτικούς οι οποίοι πιστεύουν ακράδαντα ότι οι δάσκαλοι δεν διδάσκουν μόνο γνώσεις μέσα στις αίθουσες, αλλά και ήθος και αλτρουισμό.

Μάλιστα σε μια ανακοίνωση που δείχνει το ανθρώπινο «πρόσωπο» των εκπαιδευτικών η Πρωτοβάθμια εκπαίδευση συγχαίρει τη δασκάλα και κάνει λόγο για «μικρά αλλά σημαντικά θαύματα που λαμβάνουν χώρα μέσα στις αίθουσες διδασκαλίας, αλλά και έξω απ' αυτές», χωρίς να αποφεύγει και την αναφορά στις δυσκολίες που υπάρχουν.

>> ΔΙΑΒΑΣΤΕ: ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΕΙ Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΑΝΑΣ ΣΤΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΤΗΣ ΚΟΡΗΣ ΤΗΣ

Σύμφωνα με την ανακοίνωση που υπογράφουν ο διευθυντής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Δημήτρης Αποστολάκης και ο σχολικός σύμβουλος της 1ης Περιφέρειας Ηρακλείου Πολυχρόνης Σιφακάκης:

«Με αφορμή δημοσιεύματα σχετικά με ευχαριστήρια επιστολή μητέρας προς τη δασκάλα της κόρης της που φοιτά στην Α΄ τάξη Δημοτικού Σχολείου του Ηρακλείου, θέλουμε κι εμείς να συγχαρούμε τη συνάδελφο και το σύνολο των εκπαιδευτικών του σχολείου για την υπευθυνότητα και την ευαισθησία που επέδειξαν υποστηρίζοντας την οικογένεια της μαθήτριάς τους. Η στάση τους αποδεικνύει ότι τα εκπαιδευτικά προβλήματα δεν αντιμετωπίζονται πίσω από κλειστές πόρτες, μέσα σε μια αίθουσα διδασκαλίας και από ένα εκπαιδευτικό, αλλά μέσα από ανοιχτούς διαύλους επικοινωνίας και συνεργασίας.

Η επιστολή αυτή, ωστόσο, μας δίνει την ευκαιρία να διαπιστώσουμε ως εκπαιδευτικοί ότι η σχέση του σχολείου με την οικογένεια μπορεί να πάρει ένα και μόνο δρόμο, αν πρόκειται για το καλό των μαθητών και της αγωγής τους. Αυτός ο δρόμος δεν είναι άλλος από εκείνον που επιτρέπει σε δασκάλους και γονείς να συζητούν ελεύθερα, να μοιράζονται εμπειρίες, να ανταλλάσσουν ιδέες και να αναγνωρίζουν ο ένας τη συνεισφορά του άλλου στον αγώνα για τον κοινό στόχο. Η επικοινωνία και η συνεργασία ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς και τους γονείς είναι σήμερα, περισσότερο παρά ποτέ, αναγκαία προϋπόθεση και σε μεγάλο βαθμό ικανή συνθήκη για την ικανοποίηση των μικρών ή μεγάλων, μαθησιακών, συναισθηματικών και κοινωνικών αναγκών των μαθητριών και των μαθητών μας.

Δεν θέλουμε να εξιδανικεύσουμε και να εξωραΐσουμε το κλίμα και την πραγματικότητα που βιώνουν τα σχολεία μας, οι εκπαιδευτικοί και οι οικογένειες των παιδιών. Σε καμιά περίπτωση δεν ανεχόμαστε και δε συγκαλύπτουμε κακές, αντιπαιδαγωγικές ή αντιεπαγγελματικές συμπεριφορές. Πρέπει, όμως, όλοι να είμαστε βέβαιοι ότι αυτές οι περιπτώσεις αποτελούν ατυχείς και ανεπιθύμητες εξαιρέσεις, που δεν μπορούν παρά να επιβεβαιώνουν τη γενική εικόνα των εκπαιδευτικών που επιτελούν το έργο τους και τον κοινωνικό τους ρόλο με συνέπεια, ευθύνη και εγκαρτέρηση.

Έχουμε όμως ισχυρές ενδείξεις για το ότι η πλειοψηφία των γονέων είναι πολύ ικανοποιημένοι και ευχαριστημένοι από την ποιότητα και το ήθος που επιδεικνύουν οι εκπαιδευτικοί μας κατά την άσκηση του εκπαιδευτικού τους έργου. Ως εκπαιδευτικοί αλλά και ως στελέχη της εκπαίδευσης, που σε μικρό ή μεγάλο βαθμό έχουμε την ευθύνη της καλής και εύρυθμης λειτουργίας των σχολείων του Ηρακλείου είμαστε περήφανοι που έχουμε συναδέλφους αυτού του επιπέδου και αυτού του ήθους. Καθημερινά γινόμαστε μάρτυρες μικρών αλλά σημαντικών θαυμάτων που λαμβάνουν χώρα μέσα στις αίθουσες διδασκαλίας, αλλά και έξω απ' αυτές. Έχουμε επίγνωση των δύσκολων συνθηκών κάτω από τις οποίες γίνεται η διδασκαλία, αλλά βλέπουμε ότι τα αποτελέσματά της ξεπερνούν πολύ συχνά τις προσδοκίες μας, γιατί πραγματοποιείται μέσα από πλήρεις και γόνιμες παιδαγωγικές σχέσεις.

Ευχαριστούμε τη μητέρα, για τον τρόπο με τον οποίο εξέφρασε την ευγνωμοσύνη της για τη στάση της δασκάλας της κόρης της. Πιστεύουμε ότι η πράξη της μπορεί να αποτελέσει παράδειγμα και για άλλους γονείς, ώστε να προσεγγίζουν τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς με περισσότερη εμπιστοσύνη, να τείνουν χείρα βοηθείας και υποστήριξης στο έργο τους για το καλό των παιδιών τους και να εκφράζουν την αναγνώριση και την εκτίμησή τους για το μόχθο τους, όταν πιστεύουν ότι αυτό αξίζει να γίνει. Τέτοιες συμπεριφορές δίνουν κουράγιο και ενθαρρύνουν τους εκπαιδευτικούς να υπομένουν και να επιμένουν».

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News