default-image

Ο γύρος "κατακτά" το εξωτερικό

Υγεία
Ο γύρος "κατακτά" το εξωτερικό

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι νέες τάσεις της αγοράς και το brand του γύρου σε παγκόσμιο επίπεδο αποτελούν τους στόχους συνεδρίου που διοργανώνεται για πρώτη φορά στη χώρα μας από εταιρία σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας.

Σκοπός του συνεδρίου είναι να δοθεί στο κομμάτι του ψητοπωλείου μια νέα διάσταση, αναγνωρίζοντας τις υψηλές απαιτήσεις και την σημασία των τελευταίων εμπορικών πρακτικών. Επιπλέον, παρουσιάζονται έξυπνες ενέργειες μάρκετινγκ και Πωλήσεων, που οδηγούν στην ανάπτυξη μιας επιχείρησης, καθώς και ζητήματα ποιότητας και ασφαλείας.

Ο ελληνικός γύρος, ως εξαγώγιμο προϊόν, γνωρίζει μεγάλη επιτυχία στο εξωτερικό και ιδίως στις ΗΠΑ, όπου θεωρείται ένα νόστιμο και υγιεινό έδεσμα. Όπως μάλιστα δηλώνει στον Αθήνα 9.84  ο διευθύνων σύμβουλος και αντιπρόεδρος εταιρείας Νίκος Λούστας "ζούμε τη δεκαετία του γύρου σε παγκόσμια κλίμακα και αυτή είναι μόνο η αρχή, καθώς απομένουν ακόμα αρκετά βήματα σε επίπεδο προβολής, προώθησης και διασφάλισης ποιότητας, ώστε ο ελληνικός γύρος να καταστεί γνωστός και ελκυστικότερος στον ξένο κυρίως καταναλωτή. Το γεγονός πως μόνο το 1% των πελατών της εταιρείας σε 15 χώρες σε Ευρώπη, ΗΠΑ, Καναδά, Παναμά και Μέση Ανατολή είναι Έλληνες δείχνει τη διείσδυση του προϊόντος".

Καλεσμένοι είναι σύμφωνα με το athina984.gr φορείς του Δημόσιου και του Ιδιωτικού τομέα που δραστηριοποιούνται χρόνια στην βιομηχανία τροφίμων και της εστίασης, όπως εκπρόσωποι του ΕΦΕΤ, της κτηνιατρικής επιστήμης, αλλά και επιχειρηματίες.

Κατά τη διάρκεια του 2016 εταιρία επένδυσε στην έρευνα και στην ανάπτυξη μέσα από την συνεργασία με το Ερευνητικό Εργαστήριο Ασφάλειας Τροφίμων και Ποτών Σχολή Τεχνολογίας Τροφίμων και Διατροφής ΤΕΙ Αθήνας, οπού μελετήθηκε η διαχείριση του γύρου σε διαφορετικές συνθήκες.

Ωστόσο, μπορεί η πώληση ενός προϊόντος κατ' εξοχήν ελληνικού να γνωρίζει πρωτόγνωρη άνθιση τα τελευταία χρονια, αλλά το ελληνικό κρέας σπανίζει, αφενός λόγω έλλειψης παραγωγικών μονάδων και αφετέρου εξαιτίας της ανυπαρξίας επαρκούς πιστοποίησης σε όλες τις γραμμές παραγωγή».

Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης η παραγωγή χοιρινού κρέατος στην Ελλάδα έχει υποχωρήσει κάτω από τους 110.000 τόνους ετησίως, οπότε η αυξημένη ζήτηση, μεγαλώνει την εξάρτηση της χώρας μας από τις εισαγωγές. Η αυτάρκεια της χώρας μας στο συγκεκριμένο προϊόν έχει υποχωρήσει πλέον κάτω από το 30%.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News