Ειδήσεις

Γραμμή αιτημάτων - παραπόνων για τους δημότες Ηρακλείου

Για καμένες λάμπες, λακκούβες - παγίδες, αυτοσχέδιες χωματερές και όχι μόνο, τα παράπονα δημοτών Ηρακλείου προς τη γραμμή αιτημάτων - παραπόνων που λειτουργεί τις καθημερινές στο γραφείο δημάρχου, ενώ τα σαββατοκύριακα γίνεται προώθηση στον αντιδήμαρχο υπηρεσίας.

Σκοπός αυτής της γραμμής είναι να μπορεί να επικοινωνήσει ο δημότης άμεσα και να δηλώσει το αίτημα - παράπονο του, ώστε να επιλυθεί το συντομότερο δυνατό, ακόμα και σε χρονικό διάστημα 2 ημερών!

Σύμφωνα με την γραμματέα του δημάρχου Ηρακλείου Στέλλα Πιλάτου, «η διαδικασία που ακολουθείται είναι η καταχώρηση του αιτήματος στο ηλεκτρονικό σύστημα αλλά και η άμεση επικοινωνία με το αρμόδιο τμήμα».

Σύμφωνα με στοιχεία που παρέθεσε στο neakriti.gr, για το έτος 2016 καταγράφηκαν ηλεκτρονικά:

- 118 αιτήματα για θέματα Τεχνικής Υπηρεσίας

- 76 αιτήματα για απομάκρυνση ογκωδών αντικειμένων

- 209 αιτήματα για βλάβες οδοστρώματος

- 408 αιτήματα για βλάβη στον Δημοτικό Φωτισμό

- 60 αιτήματα για καθαριότητα και ανακύκλωση

- 129 αιτήματα για κοπή, κλάδεμα και φύτευση δέντρων

- 51 αιτήματα για συντήρηση κοινοχρήστων χώρων

- 186 αιτήματα για θέματα Ύδρευσης - Αποχέτευσης- Άρδευσης

«Σε συνδιασμό με την Εφαρμογή "Δημότης Ηρακλείου" προσπαθούμε να είναι άμεση η ανταπόκριση μας στα όποια προβλήματα», δηλώνει η κ. Πιλάτου, η οποία παράλληλα επισημαίνει ότι «365 ημέρες το χρόνο μπορεί κάποιος να επικοινωνεί στην τηλεφωνική γραμμή 2813/409.409 (τις εργάσιμες ημέρες λειτουργεί στο γραφείο του δημάρχου και τα σαββατοκύριακα με τον εκάστοτε αντιδήμαρχο Υπηρεσίας) αλλά και να κατεβάσει από το APP STORE ή το GOOGLE PLAY την εφαρμογή «ΔΗΜΟΤΗΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ».

Ρεπορτάζ: Γεωργία Μακάκη

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr ΣΤΟ Google News

Τα δημοφιλέστερα του 24ώρου

Σχόλια