default-image

Ηλεκτρονικά οι αιτήσεις μετάθεσης των εκπαιδευτικών

Ηλεκτρονικά οι αιτήσεις μετάθεσης των εκπαιδευτικών

Απλοποιείται από φέτος η διαδικασία για την υποβολή των αιτήσεων μετάθεσης των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίες θα γίνονται πλέον ηλεκτρονικά. Με αυτόν τον τρόπο διασφαλίζεται εκτός από την απλούστευση και η ταχύτητα της διαδικασίας, καθώς επίσης και το αδιάβλητο και διαφανές των αποτελεσμάτων των αιτήσεων.

Λόγω του νέου συστήματος το υπουργείο Παιδείας κάλεσε τους εκπαιδευτικούς, που προτίθενται να υποβάλουν αίτηση, να προβούν σε επικαιροποίηση του προσωπικού τους φακέλου από τις 14 Δεκεμβρίου έως τις 20 Ιανουαρίου μέσω του Online Συστήματος Διαχείρισης Μητρώου Εκπαιδευτικών και Υποβολής Αιτήσεων Μεταθέσεων (https://teachers.minedu.gov.gr), σύμφωνα με το kathimerini.gr. Η σύνδεση στο σύστημα γίνεται με το όνομα χρήστη (user name) και τον κωδικό πρόσβασης (password) που χρησιμοποιούν οι εκπαιδευτικοί για την πρόσβασή τους στις υπηρεσίες του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου (ΠΣΔ), ενώ αναλυτικές οδηγίες αναφέρονται στην αρχική σελίδα της ηλεκτρονικής εφαρμογής.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας, στην παρούσα φάση δίνεται η δυνατότητα πρόσβασης στους μόνιμους εκπαιδευτικούς στα στοιχεία του ηλεκτρονικού Μητρώου τους. Συγκεκριμένα μπορούν να βλέπουν τα βασικά τους στοιχεία καθώς και τις υπηρετήσεις τους με την προκύπτουσα μοριοδότηση. Εάν διαπιστώνουν εσφαλμένες ή μη επικαιροποιημένες εγγραφές, δύνανται να αιτούνται αλλαγές, υποβάλλοντας σχετικό αίτημα μέσω του συστήματος (αναφέρονται σχετικές  οδηγίες στο εγχειρίδιο της εφαρμογής), προς τη Διεύθυνση της οργανικής τους θέσης, η οποία τηρεί τον προσωπικό τους φάκελο, αποστέλλοντας με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο τα σχετικά δικαιολογητικά.

Οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης θα επεξεργάζονται το αίτημα ή τα αιτήματα των εκπαιδευτικών, θα προβαίνουν στις αναγκαίες αλλαγές στον ηλεκτρονικό τους φάκελο στο e-datacenter και θα καταχωρίζουν κάθε πληροφορία στο πεδίο «Παρατηρήσεις», ώστε να λάβει γνώση ο εκπαιδευτικός. Στην περίπτωση που οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης αδυνατούν να ανταποκριθούν σε κάποιο αίτημα εκπαιδευτικού, τότε και μόνο τότε, δύνανται, αφού καταχωρίσουν στο πεδίο «Παρατηρήσεις» τις δικές τους απόψεις, να το προωθήσουν στην Κεντρική Υπηρεσία.

Με νέα εγκύκλιο θα καθοριστεί το χρονικό διάστημα ηλεκτρονικής υποβολής των αιτήσεων μετάθεσης.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News