default-image

Χωρίς στήριξη 200 παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες στην Κρήτη

Κρήτη
Χωρίς στήριξη 200 παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες στην Κρήτη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στο τέλος του βαδίζει το πρώτο τρίμηνο στα σχολεία και όμως ακόμη και μέχρι σήμερα οι ελλείψεις σε ότι αφορά την παράλληλη στήριξη είναι αποκαρδιωτικές.

Συνολικά στην Ελλάδα τα κενά ξεπερνούν τα 3.700 και όπου κενά, αντιστοιχούν παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες ή παιδιά που έχουν διαγνωσθεί ότι βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού.

Σε επίπεδο Κρήτης τα κενά σε εκπαιδευτικούς για παιδιά που ακόμη δεν έχουν καν παράλληλη στήριξη ξεπερνούν τα 200. Στο Ηράκλειο 53 για δημοτικά σχολεία και 3 για νηπιαγωγεία.

Στο Λασίθι 27 για δημοτικά σχολεία και 3 για νηπιαγωγεία, στο Ρέθυμνο 60 κενά για δημοτικά σχολεία και 8 για νηπιαγωγεία, ενώ τα κενά φτάνουν τα 60 στα δημοτικά σχολεία για τα Χανιά και 6 τα νηπιαγωγεία.

Μέσα σε αυτά τα κενά δεν υπολογίζονται τα κενά στις ώρες, αφού σε κάποιες περιπτώσεις ναι μεν υπάρχει παράλληλη στήριξη, όχι όμως στην έκταση που θα απαιτούνταν σε ότι απέχει να κάνει με τις ώρες παρουσίας του εκπαιδευτικού της παράλληλης στήριξης στο κάθε παιδί.

Κάθε χρόνο πάντως, η αύξηση των παιδιών που χρειάζονται παράλληλη στήριξη είναι ραγδαία. Γεγονός που έχει προβληματίσει τους εκπαιδευτικούς που μέσα σε αυτή την αύξηση εντάσσουν και τον αριθμό παιδιών που ίσως και να μη χρειάζονταν παράλληλη στήριξη, όπως διαπιστώνουν στην πορεία οι εκπαιδευτικοί πηγαίνοντας στα σχολεία.

Κάτι που θα έπρεπε όπως είπαν να κινητοποιήσει το υπουργείο ακόμη και να διαμορφώσει σχετικά τη διαδικασία εξέτασης ενός παιδιού από τα Κέντρα Διοαφοροδιάγνωσης και Υποστήριξης Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών ΚΕΔΔΥ.

Ρεπορτάζ: Ράνια Μωραΐτη

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News