default-image

"Προσεχώς" διαφημίσεις στο Facebook

Επιστήμη
"Προσεχώς" διαφημίσεις στο Facebook

Πολύ σύντομα οι χρήστες του Messenger θα ξεκινήσουν να λαμβάνουν πολλά περισσότερα «sponsored messages», τα οποία δεν είναι τίποτα περισσότερο από διαφημίσεις. Το Facebook ανακοίνωσε ότι ανοίγει την πλατφόρμα των sponsored μηνυμάτων στους διαφημιστές.

Μέχρι στιγμής η πλατφόρμα βρισκόταν υπό δοκιμή με μια μόνο συγκεκριμένη ομάδα brands και διαφημιστών. Η κίνηση αυτή θα επιτρέψει στους διαφημιζόμενους να έχουν πρόσβαση σε χρήστες μέσω του Messenger και φυσικά θα είναι μια νέα πηγή εσόδων για το Facebook, που ψάχνει τρόπους να αξιοποιήσει στο έπακρο τους πάνω από 1 δισ. χρήστες του Messenger.

O David Marcus, έκανε την επίσημη ανακοίνωση στο Web Summit conference εχθές στη Λισσαβόνα. Όλοι οι διαφημιστές θα έχουν τη δυνατότητα να στείλουν sponsored messages στην πλατφόρμα. Όμως, το Facebook θέτει κάποια όρια για να μην νιώθουν οι χρήστες συνεχές spamming. Για παράδειγμα, οι επιχειρήσεις δεν θα μπορούν να σου στείλουν μήνυμα, αν δεν έχουν ήδη μαζί σου μια ανοιχτή συζήτηση. Επομένως, δεν θα λάβετε διαφημιστικό μήνυμα από μια επιχείρηση με την οποία δεν έχετε επικοινωνήσει ποτέ.

Υπάρχουν όμως πολλοί τρόποι για να ξεκινήσουν οι επιχειρήσεις συζητήσεις στο Facebook. Μπορεί να γίνει μέσω της αλληλεπίδρασης με bot, μέσω της εγγραφής για updates ή μέσω μιας απάντησης σε Facebook News Feed ad. Οι χρήστες θα μπορούν να μπλοκάρουν sponsored messages αν δεν θέλουν να τα λαμβάνουν από μια συγκεκριμένη επιχείρηση.

Όπως και να έχει όμως, το Messenger άνοιξε την πόρτα στους διαφημιστές.

Πηγή: techblog.gr

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News