default-image

Καθημερινά τα παράπονα των επισκεπτών στην Κρήτη

Κρήτη
Καθημερινά τα παράπονα των επισκεπτών στην Κρήτη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένα σκηνικό που δεν αρμόζει επ οπουδενί στην εικόνα του νησιού μας αντικρύζουν καθημερινά χιλιάδες επισκέπτες οι οποίοι και ανά πάσα ώρα και στιγμή δεν σταματούν να κάνουν παράπονα στις αρμόδιες τοπικές αρχές .

Για θέματα καθαριότητας, οδοποιίας και ηλεκτροφωτισμού, αδέσποτων ζώων, αστυνόμευσης, ηχορύπανσης, κάνουν λόγο τα μέλη της Ένωσης Επιχειρηματιών Ενοικιαζόμενων Διαμερισμάτων και Δωματίων Νομού Ηρακλείου " Filoxenia" ζητώντας εδώ και τώρα να γίνουν παρεμβάσεις βελτίωσης της καθημερινότητας κατοίκων και επισκεπτών

'Ένα θέμα που τίθενται εκ νέου στους Δήμους από την Ένωση και ζητούνται άμεσες λύσεις.

Και για τον λόγο αυτό ,συνεχίζοντας τις πιέσεις προς τους φορείς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, η Filoxenia, απέστειλε επιστολές προς τους Δημάρχους των τουριστικών περιοχών, ζητώντας άμεσες λύσεις στα συσσωρευμένα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επισκέπτες της Κρήτης.

Σε δηλώσεις του ο Πρόεδρος της Ένωσης Γιώργος Χριστοδουλάκης τόνισε: «Πλησιάζουμε στο μέσον της τουριστικής περιόδου και είναι αναγκαία η συνεργασία των τοπικών αρχών για να αντιμετωπιστούν αποτελεσματικά, τα σημαντικά ζητήματα που απασχολούν όχι μόνο τον κλάδο των ενοικιαζόμενων διαμερισμάτων και δωματίων, αλλά τις τοπικές κοινωνίες γενικότερα. Γινόμαστε καθημερινά δέκτες παρατηρήσεων από τους ξένους επισκέπτες και πιστεύουμε πώς ορισμένα από τα προβλήματα αυτά, μπορούν να επιλυθούν από την Τοπική Αυτοδιοίκηση. Επιδιώκουμε τη συνεργασία,  είμαστε δίπλα στην αυτοδιοίκηση για να βοηθήσουμε όπως μπορούμε και τονίζουμε με τις επιστολές μας το γεγονός ότι ο τουρισμός, ο μόνος πυλώνας που μπορεί να τονώσει τις μικρές, τοπικές οικονομίες, χρειάζεται την στήριξη όλων μας».

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News