default-image

Νέα παράταση στο Καστέλι, αναφορά Τσίπρα και για ΒΟΑΚ

Κρήτη
Νέα παράταση στο Καστέλι, αναφορά Τσίπρα και για ΒΟΑΚ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σε νέα ολιγοήμερη παράταση μάξιμουμ 25 ημερών προχωρά ο υπουργός Υποδομών, αναφορικά με την καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης προσφορών για τη δημοπράτηση του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι.

Η εξέλιξη διέρρευσε μετά από τη σύσκεψη που είχε χθες ο Χρήστος Σπίρτζης, με βουλευτές για τις υποδομές στην Κρήτη. Όταν η συζήτηση ήρθε στο αεροδρόμιο Καστελίου, τους προετοίμασε λέγοντας ότι είναι ανοικτό το ενδεχόμενο μίας νέας ολιγοήμερης παράτασης, αφού οι αλλαγές που έχουν γίνει στα τεύχη δημοπράτησης έχουν δημιουργήσει ένα στάνταρτ υψηλών απαιτήσεων ακόμη και σε ζητήματα ενεργειακής διαβάθμισης του νέου αεροδρομίου.

Ταυτόχρονα οι ενδιαφερόμενες εταιρείες εμφανίζονται να μην προλαβαίνουν τις γραφειοκρατικές διαδικασίες των εγγυητικών επιστολών μέχρι τις 27 Ιουνίου, που επίσημα έχει ανακοινωθεί ως η τελική ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών τους.

Επιβεβαίωση δια στόματος Τσίπρα για Καστέλι και ΒΟΑΚ

Τη νέα παράταση στη δημοπράτηση του Καστελίου επιβεβαίωσε ο ίδιος ο πρωθυπουργός από το βήμα εκδήλωσης για την ανάπτυξη στο μουσείο της Ακρόπολής όπου ανέφερε αναφέρει τα εξής :

  Στα τέλη Ιουλίου υποβάλλονται οι δεσμευτικές οικονομικές προσφορές για το Νέο Διεθνές Αεροδρόμιο του Ηρακλείου Κρήτης στο Καστέλι, με Σύμβαση Παραχώρησης. Στρατηγικής σημασίας αναπτυξιακό έργο υποδομής, που θα αποφέρει πολλαπλασιαστικά οφέλη σε πολλούς κλάδους της οικονομίας του νησιού, πέραν του τουριστικού. Το εκτιμώμενο ύψος του έργου είναι κοντά στα 850 εκατομμύρια και αναμένεται εντός πενταετίας να έχει ολοκληρωθεί.

Ενώ ο πρωθυπουργός έκανε εκτενή αναφορά και στον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης για τον οποίο και υποστήριξε : Προχωράμε με τη Στρατηγική Μελέτη του ΒΟΑΚ από πόρους του ΕΣΠΑ που σκοπό έχει να διατυπώσει σε χρηματοδοτικό και τεχνικό επίπεδο ένα σχέδιο για ένα ολοκληρωμένο βιώσιμο έργο που θα ενώνει τα Χανιά με το Λασίθι με έναν σύγχρονο ασφαλή αυτοκινητόδρομο.  Το σχέδιο αυτό θα εντάσσει το έργο στο πακέτο Γιούνκερ προκειμένου να διασφαλιστούν οι αναγκαίοι πόροι για την ολοκλήρωση του.  Το ύψος αυτού του ζωτικού έργου υποδομής ανέρχεται στο 1,6 δις και με βάση τον υπάρχον σχεδιασμό, θα ξεκινήσει το 2018 για να παραδοθεί στους πολίτες της Κρήτης το 2023.

Σήμερα από το βήμα της Βουλής και απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή Ηρακλείου Νίκου Ηγουμενίδη, που αφορούσε το υφιστάμενο αεροδρόμιο Ηρακλείου, όταν ο Ηρακλειώτης βουλευτής έθεσε και το θέμα των πληροφοριών για νέα παράταση του έργου στο αεροδρόμιο Καστελίου, ο υπουργός Χρ. Σπίρτζης, προχώρησε ένα βήμα περισσότερο: «Υπάρχει ένα αίτημα όλων των συμμετεχόντων να υπάρχει παράταση γιατί δεν προλαβαίνουν τις γραφειοκρατικές διαδικασίες με τις τράπεζες. Θα επικοινωνήσουμε με τις ελληνικές τράπεζες κι αν αληθεύει αυτό, θα γίνει σεβαστό, γιατί δε θέλουμε να αποκλείσουμε κανέναν συμμετέχοντα από αυτή τη διαδικασία και να διασφαλίσουμε καλύτερους όρους για το ελληνικό δημόσιο».

Η απάντηση αυτή του υπουργού στον Νίκο Ηγουμενίδη επιβεβαιώνει πως προχωράμε σε νέα παράταση στο έργο του νέου αεροδρομίου Καστελίου. Σύμφωνα με πληροφορίες του neakriti.gr, ο υπουργός υποχρεώνεται ουσιαστικά να δεχτεί τις εισηγήσεις που εδώ και ένα μήνα του έχουν κάνει ανώτατοι υπηρεσιακοί παράγοντες του υπουργείου του, ότι μέχρι τις 27 Ιουνίου με τις αλλαγές στα τεύχη δημοπράτησης του έργου, που ήταν υψηλών προδιαγραφών, υπήρχε ο κίνδυνος την επομένη της καταληκτήριας ημερομηνίας να κατατεθούν ενστάσεις και έτσι ο διαγωνισμός του έργου να πάει πίσω για περισσότερο από ένα χρόνο.

Αντίθετα δίνοντας μία μικρή παράταση 25 ημερών το έργο δεν κινδυνεύει με ματαίωση, αφού πλέον οι ενδιαφερόμενοι έχουν τον απαραίτητο χρόνο και καμία δικαιολογία για να προσκομίσουν τα δικαιολογητικά.

Το neakriti.gr, ζήτησε ένα σχόλιο από τον δήμαρχο Μινώα Πεδιάδος Ζαχαρία Καλογεράκη, προς την διαγραφόμενη νέα παράταση για το έργο: «Δεν έχω καμία επίσημη πληροφόρηση, θα περιμένω κι αν όχι θα τη ζητήσω εγώ ο ίδιος από τον υπουργό. Είχα προγραμματίσει δημοτικό συμβούλιο 27 - 28 Ιουνίου, που ήταν οι καταληκτήριες ημερομηνίες για την κατάθεση των προσφορών. Αυτό το δημοτικό συμβούλιο, παίρνει πλέον άλλο χαρακτήρα, αφού η για χρόνια κοροϊδία των εκάστοτε κρατούντων πρέπει να σταματήσει. Η περιοχή ή θα προχωρήσει με το έργο, ή θα αποδεσμευτεί από αυτό αφού για περισσότερο από μία δεκαετία έχει "παγώσει" κάθε δικαιοπραξία και δραστηριότητα στην περιοχή στο όνομα του έργου. Αν το υπουργείο δεν απαντήσει πειστικά για τη νέα αυτή παράταση ότι είναι πράγματι επιβεβλημένη, ότι δε θα υπάρξει άλλη και ότι δεν οδηγούμαστε ουσιαστικά σε ματαίωση του έργου, τότε ο τρόπος αντιμετώπισης του θέματος σε ότι αφορά τη Δημοτική Αρχή Αλλάζει».

Η επιστολή Αρναουτάκη προς Τσίπρα

Την μεγάλη αναγκαιότητα της κατασκευής του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης, (ΒΟΑΚ) του μεγαλύτερου αναπτυξιακού έργου υποδομής στο νησί, επισημαίνει με επιστολή του στον κ. Αλέξη Τσίπρα, ο Περιφερειάρχης Κρήτης. Μάλιστα ο κ. Αρναουτάκης καλεί τον πρωθυπουργό προσωπικά να κινήσει όλες τις διαδικασίες σε συνεργασία με τα συναρμόδια υπουργεία, την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και την Ειδική Γραμματεία ΣΔΙΤ, προκειμένου να ξεκινήσουν οι προετοιμασίες για τη χρηματοδότηση του έργου, στη βάση της πρότασης της Περιφέρειας Κρήτης όπως αναλυτικά περιγράφεται στην επιστολή.

Η επιστολή στον πρωθυπουργό από τον περιφερειάρχη στάλθηκε την περασμένη εβδομάδα και σήμερα Πέμπτη (16/6) στους Αρχηγούς των κομμάτων, στους Κρητικούς Υπουργούς και σε όλους τους Βουλευτές της Κρήτης, ώστε θεσμικά να στηρίξουν το μεγάλο έργο.

Συγκεκριμένα ο Περιφερειάρχης στην επιστολή του προς τον Πρωθυπουργό αναφέρει:

Αξιότιμε κ. Πρωθυπουργέ,

Η κατασκευή του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (Β.Ο.Α.Κ.), αποτελεί μια μεγάλη αναγκαιότητα και ταυτόχρονα ένα από τα σημαντικότερα αναπτυξιακά έργα στη χώρα μας και αναμφισβήτητα το μεγαλύτερο αναπτυξιακό έργο υποδομής στην Κρήτη.

Ως Περιφέρεια Κρήτης, πάντα στο πλαίσιο και στα όρια της θεσμικής μας αρμοδιότητας, έχουμε εξετάσει όλες τις πιθανές περιπτώσεις, προκειμένου το μεγάλο αυτό έργο να τεθεί σε τροχιά υλοποίησης.

Μέσα από εκτενή μελέτη και καταγραφή ανάλογων έργων στον ευρωπαϊκό χώρο, διαπιστώσαμε ότι σημαντικά έργα τα τελευταία χρόνια έχουν χρηματοδοτηθεί μέσω ΣΔΙΤ και πληρωμών διαθεσιμότητας.

Πρόκειται για ένα μοντέλο με το οποίο ο ανάδοχος αναλαμβάνει τη μελέτη, την κατασκευή, τη χρηματοδότηση και τη συντήρηση του έργου για περίοδο 25-30 ετών, με την ιδιωτική χρηματοδότηση να αποπληρώνεται με ρήτρα διαθεσιμότητας από το ελληνικό δημόσιο.

Για τη χρηματοδότηση του αναδόχου δύναται να αξιοποιηθούν κεφάλαια από το Juncker Plan, μέχρι του ποσού που προσδιορίζεται στο 50% του έργου, ενώ τα υπόλοιπα κεφάλαια προέρχονται από τραπεζικό δανεισμό και ίδια συμμετοχή.

Για την Περιφέρεια Κρήτης, το πλαίσιο που περιγράφεται παραπάνω, αποτελεί την πλέον ενδεδειγμένη λύση, καθώς θεωρούμε ότι η κατασκευή του έργου με ρήτρα διαθεσιμότητας δεν συνεπάγεται την επιβολή τελών διοδίων, ένα κρίσιμο ζήτημα, το οποίο οφείλουμε να λάβουμε σοβαρά υπόψη μας και εσείς ως Κυβέρνηση και εμείς ως Περιφερειακή αρχή.

Επιπλέον, με τη ρήτρα διαθεσιμότητας η αποπληρωμή του έργου πραγματοποιείται σε βάθος χρόνου, γεγονός που δεν συνεπάγεται την άμεση εκταμίευση δημόσιων πόρων.

Αξιότιμε κ. Πρωθυπουργέ,

Παραμένουμε στη διάθεσή σας, για κάθε δυνατή συνεργασία, με στόχο την υλοποίηση ενός τόσο σημαντικού έργου για την Κρήτη, την Ελλάδα και βέβαια για την τοπική κοινωνία. Πολύ περισσότερο, τη στιγμή που εξαγγελίες και διαφαινόμενες λύσεις ετών δεν έχουν προχωρήσει στην κρίσιμη φάση της υλοποίησης.

Είμαστε βέβαιοι, ότι το επόμενο διάστημα θα κινήσετε προσωπικά όλες τις διαδικασίες σε συνεργασία με τα συναρμόδια Υπουργεία, την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και την Ειδική Γραμματεία ΣΔΙΤ, προκειμένου να ξεκινήσουν οι προετοιμασίες για τη χρηματοδότηση του έργου, στη βάση της πρότασης της Περιφέρειας Κρήτης, όπως σας περιγράφετε παραπάνω».

αεροδρόμιο Καστελίου και ΒΟΑΚ για τον οποίο μάλιστα ο ίδιος έχει ενημερωθεί προσωπικά από τον Περιφερειάρχη Κρήτης μέσω επιστολής που του έστειλε.

Η επιστολή Αρναουτάκη προς Τσίπρα

Την μεγάλη αναγκαιότητα της κατασκευής του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης, (ΒΟΑΚ) του μεγαλύτερου αναπτυξιακού έργου υποδομής στο νησί, επισημαίνει με επιστολή του στον κ. Αλέξη Τσίπρα, ο Περιφερειάρχης Κρήτης. Μάλιστα ο κ. Αρναουτάκης καλεί τον πρωθυπουργό προσωπικά να κινήσει όλες τις διαδικασίες σε συνεργασία με τα συναρμόδια υπουργεία, την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και την Ειδική Γραμματεία ΣΔΙΤ, προκειμένου να ξεκινήσουν οι προετοιμασίες για τη χρηματοδότηση του έργου, στη βάση της πρότασης της Περιφέρειας Κρήτης όπως αναλυτικά περιγράφεται στην επιστολή.

Η επιστολή στον πρωθυπουργό από τον περιφερειάρχη στάλθηκε την περασμένη εβδομάδα και σήμερα Πέμπτη (16/6) στους Αρχηγούς των κομμάτων, στους Κρητικούς Υπουργούς και σε όλους τους Βουλευτές της Κρήτης, ώστε θεσμικά να στηρίξουν το μεγάλο έργο.

Συγκεκριμένα ο Περιφερειάρχης στην επιστολή του προς τον Πρωθυπουργό αναφέρει:

Αξιότιμε κ. Πρωθυπουργέ,

Η κατασκευή του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (Β.Ο.Α.Κ.), αποτελεί μια μεγάλη αναγκαιότητα και ταυτόχρονα ένα από τα σημαντικότερα αναπτυξιακά έργα στη χώρα μας και αναμφισβήτητα το μεγαλύτερο αναπτυξιακό έργο υποδομής στην Κρήτη.

Ως Περιφέρεια Κρήτης, πάντα στο πλαίσιο και στα όρια της θεσμικής μας αρμοδιότητας, έχουμε εξετάσει όλες τις πιθανές περιπτώσεις, προκειμένου το μεγάλο αυτό έργο να τεθεί σε τροχιά υλοποίησης.

Μέσα από εκτενή μελέτη και καταγραφή ανάλογων έργων στον ευρωπαϊκό χώρο, διαπιστώσαμε ότι σημαντικά έργα τα τελευταία χρόνια έχουν χρηματοδοτηθεί μέσω ΣΔΙΤ και πληρωμών διαθεσιμότητας.

Πρόκειται για ένα μοντέλο με το οποίο ο ανάδοχος αναλαμβάνει τη μελέτη, την κατασκευή, τη χρηματοδότηση και τη συντήρηση του έργου για περίοδο 25-30 ετών, με την ιδιωτική χρηματοδότηση να αποπληρώνεται με ρήτρα διαθεσιμότητας από το ελληνικό δημόσιο.

Για τη χρηματοδότηση του αναδόχου δύναται να αξιοποιηθούν κεφάλαια από το Juncker Plan, μέχρι του ποσού που προσδιορίζεται στο 50% του έργου, ενώ τα υπόλοιπα κεφάλαια προέρχονται από τραπεζικό δανεισμό και ίδια συμμετοχή.

Για την Περιφέρεια Κρήτης, το πλαίσιο που περιγράφεται παραπάνω, αποτελεί την πλέον ενδεδειγμένη λύση, καθώς θεωρούμε ότι η κατασκευή του έργου με ρήτρα διαθεσιμότητας δεν συνεπάγεται την επιβολή τελών διοδίων, ένα κρίσιμο ζήτημα, το οποίο οφείλουμε να λάβουμε σοβαρά υπόψη μας και εσείς ως Κυβέρνηση και εμείς ως Περιφερειακή αρχή.

Επιπλέον, με τη ρήτρα διαθεσιμότητας η αποπληρωμή του έργου πραγματοποιείται σε βάθος χρόνου, γεγονός που δεν συνεπάγεται την άμεση εκταμίευση δημόσιων πόρων.

Αξιότιμε κ. Πρωθυπουργέ,

Παραμένουμε στη διάθεσή σας, για κάθε δυνατή συνεργασία, με στόχο την υλοποίηση ενός τόσο σημαντικού έργου για την Κρήτη, την Ελλάδα και βέβαια για την τοπική κοινωνία. Πολύ περισσότερο, τη στιγμή που εξαγγελίες και διαφαινόμενες λύσεις ετών δεν έχουν προχωρήσει στην κρίσιμη φάση της υλοποίησης.

Είμαστε βέβαιοι, ότι το επόμενο διάστημα θα κινήσετε προσωπικά όλες τις διαδικασίες σε συνεργασία με τα συναρμόδια Υπουργεία, την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και την Ειδική Γραμματεία ΣΔΙΤ, προκειμένου να ξεκινήσουν οι προετοιμασίες για τη χρηματοδότηση του έργου, στη βάση της πρότασης της Περιφέρειας Κρήτης, όπως σας περιγράφετε παραπάνω».

Ολόκληρη η συζήτηση για τα αεροδρόμια Ηρακλείου-Καστελίου στη Βουλή

Ακολουθεί η συζήτηση της επίκαιρης ερώτησης του Νίκου Ηγουμενίδη για το αεροδρόμιο Ηρακλείου και οι απαντήσεις του υπουργού γι' αυτό, αλλά και για το νέο αεροδρόμιο στο Καστελί.

Απαντήσεις στα κρίσιμα ζητήματα του Αεροδρομίου Ηρακλείου και στο θέμα της δημοπράτησης του Αεροδρομίου στο Καστέλι από τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστο Σπίρτζη

Συζητήθηκε σήμερα στη Βουλή η Επίκαιρη Ερώτηση του βουλευτή Ηρακλείου του ΣΥΡΙΖΑ Νίκου Ηγουμενίδη για τα κρίσιμα ζητήματα του αεροδρομίου του Ηρακλείου «Νίκος Καζαντζάκης».

Ο Νίκος Ηγουμενίδης υπογράμμισε ότι την ώρα που είναι σε εξέλιξη η κατάθεση προσφορών στον διαγωνισμό για την κατασκευή και λειτουργία του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι, αλλά και την ώρα που «απογειώνεται» η τουριστική κίνηση στο Ηράκλειο της Κρήτης «το σημερινό Αεροδρόμιο, ο Αερολιμένας Ηρακλείου «Νίκος Καζαντζάκης», το πρώτο, το μεγαλύτερο, μετά το «Ελευθέριος Βενιζέλος», σε επιβατική κίνηση Αεροδρόμιο της χώρας, δεν μπορεί να μείνει στον αυτόματο πιλότο, αλλά απαιτείται η επίσπευση υλοποίησης ορισμένων κομβικών παρεμβάσεων για την εύρυθμη λειτουργία του».

Σχετικά με το παρελθόν, τόνισε ότι «οι σοβαρές ολιγωρίες των προηγούμενων κυβερνήσεων στέρησαν από το Ηράκλειο και την Κρήτη ένα αεροδρόμιο που θα εξυπηρετεί τις πραγματικές ανάγκες των πολιτών και των τουριστών, αναδεικνύοντας το Νομό Ηρακλείου και συμβάλλοντας στην ανάπτυξη και την οικονομία, όχι μόνο του Ηρακλείου, αλλά γενικότερα  της χώρας».

Απευθυνόμενος στον αρμόδιο Υπουργό ρώτησε τόσο για τους σχεδιασμούς και το ακριβές χρονοδιάγραμμα υλοποίησης για τις αναγκαίες παρεμβάσεις που προγραμματίζονται στο αεροδρόμιο του Ηρακλείου, αλλά  και για την πρόταση χρήσης ιδίων εσόδων του αεροδρομίου, όπως η εκχώρηση του 2% επί του τζίρου, για τη χρηματοδότηση αυτών των παρεμβάσεων.

Στην απάντηση του, ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης κατέθεσε υπηρεσιακό έγγραφο που αναφέρει όλο τον προγραμματισμό και τους διαγωνισμούς που ήδη έχουν γίνει για την αποκατάσταση τοπικών φθορών, για την ανατολική επέκταση του αεροσταθμού, για τη βόρεια επέκταση και την αναδιαρρύθμιση των αιθουσών, για την επικοινωνία, τις ενέργειες και τη συνεργασία με το Υπουργείο Άμυνας. Επιπλέον, κατέθεσε στα πρακτικά της Βουλής την απάντηση που είχε δώσει ένα χρόνο πριν σε βουλευτή της ΝΔ, όταν «ήταν η προηγούμενη διοίκηση της Υπηρεσίας της Πολιτικής Αεροπορίας για να δείτε τι είχε γίνει πριν ένα χρόνο -τίποτα - και τι έχει γίνει σήμερα γι' αυτήν την ιστορία», όπως ανέφερε χαρακτηριστικά.

Σχετικά με το δεύτερο ερώτημα και τη δυνατότητα  ένα ποσοστό των εσόδων του αεροδρομίου να λαμβάνονται από το τοπικό αεροσταθμό σημείωσε: «Έχουμε ένα γενικότερο πρόβλημα με τον τρόπο που λειτουργούν ειδικά αυτή τη χρονιά -γιατί είναι η τελευταία, αλλάζει μετά το σύστημα- οι υπηρεσίες δημοσιονομικού ελέγχου σε φορείς, όπως είναι η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, που έχουν δηλαδή σε όλη την Ελλάδα δομές, όπως τα περιφερειακά αεροδρόμια.». Συμπλήρωσε την απάντηση του εξηγώντας ότι: «Επιτρέπονται μόνο οι κεντρικοί διαγωνισμοί, τοπικοί διαγωνισμοί γίνονται μόνο για έκτακτες ανάγκες. Άρα, αν θέλουμε να κάνουμε μία συντήρηση και ένα διαγωνισμό τοπικά στο Ηράκλειο και ακόμη χειρότερα στο Καστελόριζο ή σε άλλα περιφερειακά αεροδρόμια είτε για καύσιμα είτε για συντήρηση είτε για οτιδήποτε, δεν μπορούμε.

Δράττοντας την ευκαιρία, ο βουλευτής Ηρακλείου του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Ηγουμενίδης ρώτησε τον αρμόδιο Υπουργό και για την πορεία του αεροδρομίου στο Καστέλι. Ο Υπουργός απάντησε ότι απομένουν λίγες αλλαγές μέχρι να βγουν τα οριστικά νέα τεύχη δημοπράτησης του Καστελίου. «Οι αλλαγές, που έχουν γίνει, -και τις ξέρετε- είναι πάρα πολύ μεγάλες σε σχέση με το πώς αντιλαμβανόμαστε εμείς τις Συμπράξεις Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα, τη συμμετοχή των τοπικών κοινωνιών και τον σεβασμό στο περιβάλλον και στην ενεργειακή διαβάθμιση του αεροδρομίου -δηλαδή, να μην είναι ενεργοβόρο-  στο να εξυπηρετούνται οι πολίτες της Κρήτης».

Τέλος, στην ερώτηση του Νίκου Ηγουμενίδη για το χρονοδιάγραμμα της δημοπράτησης του νέου αεροδρομίου απάντησε: «Υπάρχει ένα αίτημα όλων των συμμετεχόντων να υπάρχει παράταση γιατί δεν προλαβαίνουν τις γραφειοκρατικές διαδικασίες με τις τράπεζες. Θα επικοινωνήσουμε με τις ελληνικές τράπεζες και αν αληθεύει αυτό, θα γίνει σεβαστό, γιατί δεν θέλουμε να αποκλείσουμε κανέναν συμμετέχοντα από αυτήν τη διαδικασία και να διασφαλίσουμε καλύτερους όρους για το ελληνικό δημόσιο».

Ρεπορτάζ: Γιώργος Σαχίνης

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News