default-image

Lexus LC 500h 2016: Πρωτιά στα υβριδικά

Σπορ
Lexus LC 500h 2016: Πρωτιά στα υβριδικά

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Tο πανίσχυρο υβριδικό coupe της Lexus επανέρχεται στη δημοσιότητα, ρίχνοντας περισσότερο φως στις τεχνικές του προδιαγραφές και χαρακτηριστικά τα οποία επιφυλάσσουν και μια παγκόσμια πρώτη.

Επιβεβαιώνοντας τις πληροφορίες το LC 500h αξιοποιεί ένα υβριδικό σύνολο που συνδυάζει ένα V6 3,5 λίτρων κινητήρα βενζίνης με ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρίες ιόντων λιθίου ενώ το σύνολο συμπληρώνει ένα αυτόματο κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων που προσφέρει και χειροκίνητη λειτουργία.

Η συνδυαστική ισχύς του παραπάνω συνόλου διαμορφώνεται σε 359 ίππους ισχύς που αναμένεται να εξασφαλίζει στο πανίσχυρο υβριδικό 2+2 coupe επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από πέντε δευτερόλεπτα αν και η φίρμα δεν δημοσιοποιεί ακόμα μεγέθη επιδόσεων. Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς με ό,τι αυτό μπορεί να συνεπάγεται για τον χαρακτήρα του LC 500h.

Εκτός από τον διασκεδαστικό του χαρακτήρα και τη γενναιοδωρία ισχύος που εξασφαλίζει στο LC 500h, το παραπάνω μηχανικό σύνολο που επιγράφεται από την Lexus ως «Multi Stage Hybrid System» αποτελεί σύμφωνα με τις συστάσεις, το πρώτο δείγμα της νέας γενιάς υβριδικών συστημάτων της φίρμας ειδικά σχεδιασμένων για αυτοκίνητα επιδόσεων.

Αναλυτικότερα, η μπαταρία ιόντων λιθίου που αξιοποιεί το μηχανικό σύνολο είναι πιο compact σε μέγεθος ενώ περιορίζει το βάρος της σε 50 κιλά. Νέος, ελαφρύτερος και πιο compact είναι επίσης και ο ηλεκτρικός κινητήρας ο οποίος συμπληρώνει το υβριδικό σύνολο.

Σε ό,τι αφορά το LC 500h, πέρα από την αισθητική ενός αιχμηρά επιβλητικού coupe με διαστάσεις 4,76 μ. μήκος, 1,92 μ. πλάτος και 1,34 μ. ύψος και μεταξόνιο 2,87 μ. αξιοποιεί όλη την τεχνογνωσία της Lexus προκειμένου να περιορίσει το βάρος του. Υπό αυτό το σκεπτικό, εκτός από τα αλουμινένια μέρη όπως το καπό, οι θόλοι, οι πόρτες και ορισμένα μέρη της ανάρτησης τόσο η οροφή όσο και η θύρα του πορτ μπαγκάζ κατασκευάζονται από ανθρακονήματα.

Τις προδιαγραφές του συμπληρώνει μια νέα ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων στον μπροστινό άξονα η οποία αξιοποιεί τέσσερις βραχίονες με διπλούς συνδέσμους σε κάθε έναν από αυτούς.

Το παρών όπως και σε κάθε νέο Lexus δίνει το πακέτο ασφάλειας των Ιαπώνων, Safety System Plus+ το οποίο περιλαμβάνει, το σύστημα αποτροπής ατυχημάτων και συγκρούσεων με λειτουργία ανίχνευσης ενδεχόμενου ατυχήματος με πεζό, Pre-collision System, ενεργό cruise control, αυτόματα φωτιστικά σώματα και σύστημα αποτροπής ακούσιας αλλαγής λωρίδας.

Πηγή: in.gr

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News