default-image

''Κρήτη, ταυτότητα, παγκοσμιοποίηση, επιβίωση'' (Ηχητικό)

Κρήτη
''Κρήτη, ταυτότητα, παγκοσμιοποίηση, επιβίωση'' (Ηχητικό)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Destination Branding και Travel Journalism, είναι το κεντρικό θέμα  του #CreteRetreat2015  που διοργανώνει στο Ηράκλειο της Κρήτης το «Advanced Media Institute" για λογαριασμό του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών (ΜΠΣ) «Επικοινωνία & νέα Δημοσιογραφία» του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (ΑΠΚΥ). 

Για το τριήμερο αυτό σεμινάριο μίλησε στον 9.84 και στο Γιώργο Σαχίνη, η δημοσιογράφος και καθηγήτρια στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, Σοφία Ιορδανίδου  , επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον της στο τρίπτυχο  «  Κρήτη, ταυτότητα, παγκοσμιοποίηση, επιβίωση».

Όπως είπε με το Destination Branding και Travel Journalism παρέχεται στους συμμετέχοντες η δυνατότητα να κατανοήσουν δύο μείζονες τομείς της σύγχρονης επικοινωνίας και δημοσιογραφίας, οι οποίοι σχετίζονται άμεσα με την σημαντικότερη ελληνική και κυπριακή «βιομηχανία» που είναι ο τουρισμός.

Αλλά και με την εικόνα, ταυτότητα, απήχηση και ισχύ (soft power) της χώρας στο διεθνές περιβάλλον.

Η Σοφία Ιορδανίδου μίλησε όμως στο Γ.Σαχίνη και για τις εξελίξεις γύρω από το Κυπριακό αλλά και την κατάσταση της Κυπριακής Οικονομίας μετά την εφαρμογή του Μνημονίου και τα capital controls  στη Κυπριακή Δημοκρατία.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News