default-image

Βολές Αυγενάκη προς Σταθάκη για "πελατειακές εξυπηρετήσεις"

Κρήτη
Βολές Αυγενάκη προς Σταθάκη για "πελατειακές εξυπηρετήσεις"

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σφοδρότατη επίθεση κατά του υπουργού Οικονομίας Γιώργου Σταθάκη εξαπολύει ο βουλευτής Ηρακλείου και τομεάρχης Υποδομών της Ν.Δ. Λευτέρης Αυγενάκης, με αφορμή την πιθανή "εξαίρεση" του αεροδρομίου Χανίων από τα "προς αξιοποίηση" περιφερειακά αεροδρόμια. Στην ανακοίνωσή του ο Ηρακλειώτης βουλευτής κατηγορεί ευθέως τον υπουργό για "μικροπολιτική", με μοναδικό κριτήριο την «προσωπική του εκλογική πελατεία» και διερωτάται τι πρέπει να πράξουν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, οι οποίοι εκλέγονται στις περιοχές που βρίσκονται τα υπόλοιπα 13 αεροδρόμια που δεν "εξαιρούνται".

«Διαπραγμάτευση a la carte;»

Ολόκληρη η ανακοίνωση του κ. Αυγενάκη έχει ως εξής: «Ο υπουργός Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού, κ. Γιώργος Σταθάκης, δε διαψεύδει τις πληροφορίες, τα δημοσιεύματα και την έντονη φημολογία που έχει δημιουργηθεί τις τελευταίες ημέρες αναφορικά με την εξαίρεση του αεροδρομίου Χανίων "Ι. Δασκαλογιάννης" από το πρόγραμμα αξιοποίησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων.

Να θυμίσουμε πως ο κ. υπουργός έχει επανειλημμένως δηλώσει, κατά το διάστημα των τελευταίων έξι μηνών, ότι το πρόγραμμα αξιοποίησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων θα συνεχιστεί κανονικά. Μάλιστα, κατά την επίσκεψή του στο αεροδρόμιο Χανίων "Ι. Δασκαλογιάννης" στις 30-05-2015, είχε διαμηνύσει ότι "... η ιδιωτικοποίηση δε γίνεται να μην προχωρήσει. Επιτρέψτε μου να μην πω τίποτε άλλο...".

Την ίδια περίοδο 29 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ καταθέτουν ερώτηση στο Κοινοβούλιο (Α.Π.: 346/4168/27-7-2015) εναντίον της αξιοποίησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων.

Τι συνέβη και το αεροδρόμιο του τόπου καταγωγής του κ. υπουργού εξαιρείται από τη διαδικασία;

Τι έχουν να πουν επ' αυτού οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ που εκλέγονται στις εκλογικές περιφέρειες των λοιπών 13 περιφερειακών αεροδρομίων;

Άραγε, η εξαίρεση του αεροδρομίου Χανίων, όπου τυγχάνει να είναι και η εκλογική περιφέρεια του κ. Σταθάκη, εκφράζει κάποια αναγκαιότητα, πέραν της εξυπηρέτησης των μικροπολιτικών, κομματικών και πελατειακών συμφερόντων του ιδίου; Η διαπραγμάτευση δεν μπορεί να είναι a la carte».

Σιγή... ασυρμάτου

Πράγματι, τουλάχιστον μέχρι αργά χθες το βράδυ αντίδραση από το υπουργείο Οικονομίας δεν υπήρξε. Σημειώνουμε όμως πως το θέμα προέκυψε μετά από αλλεπάλληλα σχόλια στον αθηναϊκό Τύπο, τα οποία επίσης δεν έτυχαν διάψευσης ή επιβεβαίωσης.

Ομοίως και από το ρεπορτάζ της "Νέα Κρήτη" δεν υπήρξε σαφής απάντηση από το γραφείο του κ. Σταθάκη, καθώς οι συνεργάτες του επανέλαβαν το «σ' αυτή τη φάση δεν μπορούμε ούτε να διαψεύσουμε, ούτε να επιβεβαιώσουμε την πληροφορία».

Αντιστοίχως και οι φορείς των Χανίων, οι οποίοι ασφαλώς επιθυμούν να διατηρηθεί ο δημόσιος χαρακτήρας του "Δασκαλογιάννης", καθώς είναι απόλυτα κερδοφόρο αεροδρόμιο, προσπάθησαν, χωρίς τύχη, να έχουν ξεκάθαρη απάντηση από το υπουργικό γραφείο.

Υπενθυμίζουμε επίσης πως, με βάση τον απολογισμό του 2014, τα έσοδα από τη λειτουργία του "Ι. Δασκαλογιάννης" ήταν 13 εκατομμύρια ευρώ, ενώ τα λειτουργικά του έξοδα δεν ξεπέρασαν τα 3 εκατομμύρια.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News