default-image

Από την Κρήτη ξεκινά το "Grow Greek Tourism Online"

Κρήτη
Από την Κρήτη ξεκινά το "Grow Greek Tourism Online"

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από την Κρήτη και το Ηράκλειο εγκαινίασε την Τρίτη το βράδυ η Google μία νέα πρωτοβουλία για την ενίσχυση του τουρισμού μέσω του διαδικτύου, η οποία εξελίσσεται σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ, το ΣΕΤΕ και την Περιφέρεια Κρήτης.

Πρόκειται για την πρωτοβουλία "Grow Greek Tourism Online", που έχει ως στόχο να παρέχει στις τουριστικές επιχειρήσεις τις απαραίτητες ψηφιακές δεξιότητες και τα διαδικτυακά εργαλεία που θα ενισχύσουν την ανάπτυξή τους κατά τη διάρκεια, αλλά και πέραν της καλοκαιρινής περιόδου.

Ξεκινά από την Κρήτη με προοπτική να επεκταθεί σε περισσότερους τουριστικούς προορισμούς το 2015 και να συμβάλει στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.

Όπως εξήγησε ο διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων της Google, κ. Διονύσης Κολοκοτσάς, η ευκαιρία για ανάπτυξη είναι σημαντική, καθώς, σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της Oxford Economics, αύξηση της διαδικτυακής δραστηριότητας του ελληνικού τουριστικού κλάδου μπορεί να αυξήσει το ΑΕΠ της Ελλάδας κατά 3%, δημιουργώντας έως και 100.000 νέες θέσεις απασχόλησης.

Video Platform Video Management Video Solutions Video Player

Μέσω της πρωτοβουλίας, οι επιχειρήσεις θα λάβουν υποστήριξη από την Google για να χρησιμοποιήσουν βασικά εργαλεία όπως το Google My Business και το Google AdWords προκειμένου να βελτιώσουν την παρουσία τους στα αποτελέσματα των αναζητήσεων και στους Χάρτες της Google, αλλά και να προωθήσουν τις προσφορές τους σε περιόδους εκτός της τουριστικής σεζόν.

Παρά το γεγονός ότι οι online αναζητήσεις για διακοπές στην Ελλάδα παραμένουν υψηλές κατά τη μεγαλύτερη διάρκεια του έτους, ένα περίπου 70% των τουριστικών αφίξεων λαμβάνει χώρα τους καλοκαιρινούς μήνες, κυρίως μεταξύ Ιουνίου και Σεπτεμβρίου.

Παράλληλα, ο ΕΟΤ και ο ΣΕΤΕ θα εστιάσουν στην αύξηση της τουριστικής ζήτησης για την Ελλάδα κατά τη διάρκεια, αλλά και πέραν της βασικής τουριστικής σεζόν, στο πλαίσιο της στρατηγικής τους για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. Επιπλέον, προϊόντα της Google όπως το Street View, το οποίο καλύπτει και την Ελλάδα από τις αρχές Ιουνίου, βοηθούν στην περαιτέρω ανάδειξη της ομορφιάς της Ελλάδας σε όλο τον κόσμο.

Η Google πραγματοποιεί την Τετάρτη αντίστοιχη εκδήλωση και στα Χανιά, ώστε να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να προωθήσουν τις φθινοπωρινές τους προσφορές. Μέσω της πρώτης αυτής ενέργειας, η πρωτοβουλία αναμένεται να αγγίξει πάνω από 3.000 επιχειρήσεις από τον τομέα του τουρισμού της Κρήτης.

Η ομάδα της Google βρίσκεται στην Κρήτη για να εκπαιδεύσει και να υποστηρίξει τις επιχειρήσεις σε χρήση εργαλείων που θα τους βοηθήσουν να προβάλλονται στα αποτελέσματα αναζήτησης και στους Χάρτες Google. Οι επιχειρήσεις θα έχουν επίσης την ευκαιρία να δημιουργήσουν διαφημιστικές καμπάνιες για την προσέλκυση πελατών εκτός της κύριας τουριστικής σεζόν, εστιάζοντας αρχικά στην φετινή φθινοπωρινή περίοδο.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News