default-image

Περιμένουν νέα για το αεροδρόμιο από την... Κίνα

Κρήτη
Περιμένουν νέα για το αεροδρόμιο από την... Κίνα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το ταξίδι του πρωθυπουργού στην Κίνα περιμένουν πλέον στην Κρήτη για να διαπιστωθεί εαν υπάρξουν απτά αποτελέσματα με τις επαφές με τους Κινέζους για το αεροδρόμιο Καστελίου. Όπως αποκαλύφθηκε το θέμα του αεροδρομίου Καστελίου αναμένεται να τεθεί στην Κίνα όπου θα ταξιδέψει και ο πρωθυπουργός μέσα στον Μάιο, επιβεβαιώνοντας ότι οι εξελίξεις για το μεγάλο επενδυτικό έργο της Κρήτης είναι ραγδαίες και παρακολουθούνται πλέον στενά από το επιτελείο της κυβέρνησης.

Η επίσημη επίσκεψη θα πραγματοποιήσει από τις 15 έως τις 19 Μαΐου.Ο κ. Σαμαράς, θα ταξιδεύσει, μεταξύ άλλων, και για προσέλκυση επενδύσεων, αποδεχόμενος την πρόσκληση του πρωθυπουργού του Κρατικού Συμβουλίου της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας κ. Λι Κεγιάνγκ, όπως ανακοινώθηκε σήμερα.

Στην κορυφή των προτιμήσεων των Κινέζων επενδυτών είναι ένα τα περιφερειακά αεροδρόμιο της χώρας και κυρίως αυτό του αεροδρομίου Καστελίου.

Στελέχη μάλιστα του οικονομικού επιτελείου κάνουν λόγο για έντονο κινεζικό ενδιαφέρον για το νέο διεθνές αεροδρόμιο Καστελίου όπως και για το "Ελευθέριος Βενιζέλος" γεγονός το οποίο επιβεβαιώνεται μέσα από τις επαφές.

Τα σχόλια των βουλευτών

Το σχόλιο του βουλευτή Ηρακλείου της Ν.Δ. Λευτέρη Αυγενάκη ήταν:

«Με στρατηγική και σωστό σχεδιασμό η κυβέρνηση δια του πρωθυπουργού κ. Σαμαρά αλλά και του αρμόδιου υπουργού κ. Χατζηδάκη κινείται για την αξιοποίηση, της σε μεγάλο βαθμό, ανεκμετάλλευτης κρατικής περιουσίας αλλά και για την υλοποίηση συστηματικών αναπτυξιακών έργων για τη χώρα και για την Κρήτη. Στο πλαίσιο αυτό σύντομα θα γίνουμε κοινωνοί και θα κληθούμε να καταθέσουμε τις δικές μας απόψεις, των τοπικών φορέων και πολιτών για το πολυσυζητημένο έργο του αεροδρομίου Καστελίου, αλλά και για μια σειρά άλλων αναπτυξιακών έργων».

Πιο επιφυλακτικός ήταν ο βουλευτής Ηρακλείου και μέλος Πολιτικής Γραμματείας Ενωτικού Μετώπου Γιάννης Μιχελογιάννης που αναφέρει:

«Μια πονεμένη ιστορία που αρχίζει από την δήθεν ισχυρή Ελλάδα το 1996 και φτάνει μέχρι σήμερα στην ξεπουλημένη Ελλάδα είναι το αεροδρόμιο Καστελίου.

Συζητήσεις ηχορύπανσης, ρύπανση ατμόσφαιρας, αποτελέσματα του βιολογικού καθαρισμού, των ομβρίων υδάτων , αυξημένο κόστος ανά επιβάτη, απώλεια παραγωγικής γης, κίνδυνος εθνικής ασφάλειας με γειτνίαση με στρατιωτικό αεροδρόμιο, ανησυχία για τα 440 στρέμματα εμπορικών δραστηριοτήτων, συζητήσεις για το διάδρομο 3800 μέτρα για τους 5 συνδετήριους , για τα 25 αεροσκάφη που θα σταθμεύουν, για τα 800 οχήματα, για 150 ταξί, για την σύνδεση με ΒΟΑΚ και ΝΟΑΚ με τα αντισταθμιστικά οφέλη στην περιοχή μόλις 1%.

Με το να βάλει το δημόσιο 220 εκατομμύρια ευρώ  και να το φτιάξει εταιρεία, φτάσαμε να λέμε μετά τους αυτοκινητόδρομους και την τράπεζα επενδύσεων, θα το ιδιωτικοποιήσουμε και μάλιστα με πληροφορίες για πώληση σε κινέζους και μάλιστα σε λίγες μέρες πάει εκεί και ο Πρωθυπουργός.

Ερωτώ. Ακούστηκε ο Δήμος, ακούστηκε η περιφέρεια, ακούστηκε η κοινωνία;

Παίζουμε με το μέλλον μας, παίζουμε με τα παιδιά μας;

Ντροπή!».

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News