Στέλιος Μαλτεζάκης

«Κορινθιανισμός» η νέα θρησκεία με προφήτη τον Σώκρατες!

Η Κορίνθιανς ανακοίνωσε την ίδρυση της δικής της «θρησκείας», τον Κορινθιανισμό (Corinthianismo), με την βοήθεια εκστρατείας μάρκετινγκ που αναπτύχθηκε από τον ιστορικό σύλλογο της Βραζιλίας. Η εκστρατεία ξεκίνησε να συμπίπτει με τα 65α γενέθλια του Σώκρατες ,που είναι πραγματικός μύθος του συλλόγου. Και η φιγούρα του αποτελεί μέρος αυτής της καινοτόμου δράσης μάρκετινγκ.

Με αυτόν τον τρόπο η Κορίνθιανς, προσπαθεί να υπογραμμίσει την αξία του να είναι κάποιος οπαδός ενός συλλόγου. Με το σύνθημα «Κορινθιανισμός- πιστός ως το τέλος», επιδιώκει να υπενθυμίσει ότι για φίλαθλο ο σύλλογός του σημαίνει περισσότερα «από τίτλους και κατακτήσεις».

Σε συνέντευξη για το «Bem, Amigos!» SporTV, ο Λουίς Πάολο Ρόζενμπεργκ, διευθυντής μάρκετινγκ της Κορίνθιανς, τόνισε: Η μεγάλη πρόκληση του μάρκετινγκ ενός ποδοσφαιρικού συλλόγου είναι η αναζήτηση της ψυχής. Αν βρείτε την ψυχή των οπαδών σας και το καθένα είναι διαφορετικό, υπάρχουν κάποιοι που αγαπούν το παρελθόν, άλλοι απολαμβάνουν μεγάλη χαρά στο "στυλ", άλλοι κάνουν καρναβάλι όλο το χρόνο. Πάντα ψάχναμε για τους Κορινθίους. Πού είναι η διαφορά μας; Σε αυτά τα δέκα χρόνια, όταν αγωνιζόμαστε με αυτήν την πρόκληση, είναι ξεκάθαρο για μένα: η διαφορά είναι στον τρόπο με τον οποίο ο Πιστός σχετίζεται ο ένας με τον άλλον ».

 - Ήταν μια δεκαετία μεγάλων νίκες για τους Κορινθίους. Ξαφνικά, αρχίσαμε να συνειδητοποιούμε ότι το DNA μας χάθηκε. Αυτό που μας ενώνει είναι ότι πάντα γνωρίζουμε ότι ο πόνος είναι μέρος της ζωής. Και ότι από την αλληλεγγύη μας χτίζουμε μια διαφορετική ομάδα [...] Προσπαθούμε να ανακτήσουμε αυτό το συναίσθημα. Αν είμαστε κακοί και ταλαιπωρημένοι, ευχαριστούμε τον Θεό, πρέπει να ανακτήσουμε αυτό το συναίσθημα ", δήλωσε ο σκηνοθέτης, ο οποίος είπε ότι δεν είχε κανένα κόστος με την εκστρατεία.

 Μέρος της καμπάνιας της «Λαϊκής Δημοκρατίας της Κορίνθιανς», έγινε με την ευκαιρία της εκατονταετηρίδας του συλλόγου. Πριν από την έναρξη της καμπάνιας, αξιωματούχοι της ομάδας ήρθαν σε επαφή με εκπροσώπους διαφόρων εκκλησιών για να βεβαιωθούν ότι δεν είχαν προσβληθεί. Η καμπάνια άρχισε ακριβώς με τα 65 χρονια από τη γέννηση του θρύλου της ομάδας Σόκρατες, που αποτελεί και τον «προφήτη» στο εγχείρημα.

Σχόλια