Στέλιος Μαλτεζάκης

Ticketcore: «Η ευθύνη ανήκει στην ΠΑΕ ΟΦΗ για την αναμονή στα εκδοτήρια»

Εντελώς αντίθετη εκτίμηση έχει η εταιρία που διαθέτει την πλατφόρμα εισιτηρίων «tickertcore» με τη ενημέρωση τύπου της ΠΑΕ ΟΦΗ που της απέδιδε ευθύνη για τη μεγάλη αναμονή των φιλάθλων στα εκδοτήρια για το ματς με τον Απόλλωνα Σμύρνης. Σε ανακοίνωση που λάβαμε από τον ιδιοκτήτη της «Ticketcore» Μανόλη Ρουσάκη, η εταιρία, αποδίδει την ευθύνη στην ΠΑΕ, καθώς όπως τονίζει η πλατφόρμα δεν αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα και ότι το σκανάρισμα στα εισιτήρια, γίνεται από τα τουρνικέ για τα οποία αποκλειστικά υπεύθυνη είναι η ΠΑΕ ΟΦΗ, χαρακτηρίζοντας την ανακοίνωσή της ατυχή.

Ολόκληρο το κείμενο της ανακοίνωσης από την "Ticketcore", έχει ως εξής:

"Αναφορικά με χθεσινά δημοσιεύματά στα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας και μια ατυχή ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 για την οποία ρητώς επιφυλασσόμαστε παντός νόμιμου δικαιώματος μας και με μόνο γνώμονα την αποκατάσταση της αλήθειας γνωστοποιούμε στον φίλαθλο κοινό, και όχι μόνο, τα ακόλουθα.
Την Κυριακή 4/11/2018 και στον αγώνα ΟΦΗ 1925 - ΑΠΟΛΛΩΝ ΣΜΥΝΡΗΣ στο γήπεδο «Θεόδωρος Βαρδινογιάννης» παρατηρήθηκε μεγάλη αναμονή στα εκδοτήρια της ΠΑΕ ΟΦΗ από φιλάθλους που περίμεναν να αγοράσουν εισιτήρια.
Στην ΠΑΕ ΟΦΗ αποδίδουν αυτό το γεγονός σε αβελτηρία της εταιρείας μας και στην πλατφόρμα εισιτηρίων «tickertcore» που δυνάμει έγγραφης σύμβασης εξυπηρετεί την ΠΑΕ ΟΦΗ στους αγώνες της ομάδας. Με έκπληξη, μάλιστα, διαβάσαμε  στο site της ΠΑΕ ΟΦΗ ανακοίνωση, με την οποία η ανωτέρω ΠΑΕ ζητεί συγνώμη από τον κόσμο της ομάδας αποδίδοντας το πρόβλημα που ανέκυψε σε «δυσλειτουργία του συστήματος εκ μέρους της εταιρίας που έχει αναλάβει τη διαχείριση της πώλησης των εισιτηρίων» . Μάλιστα σε τοπικά μέσα αναφέρθηκε από «διαρροές της ΠΑΕ» ότι το σύστημα «κράσαρε» και έπεσε η πλατφόρμα. Επίσης, ανακριβώς αναφέρουν στην ανακοίνωση ότι η πλατφόρμα μας είναι υπεύθυνη «τόσο για να προμηθευτεί ο φίλαθλος εισιτήριο όσο και για να εισέλθει στο γήπεδο». Προς αποκατάσταση της αλήθειας δηλώνουμε:
α) κανέναν πρόβλημα δεν παρουσιάστηκε στην πλατφόρμα εισιτηρίων «tickertcore»
β) το σκανάρισμα των εισιτηρίων γίνεται από τα τουρνικέ και όχι από την εταιρεία μας.  Για αυτά αρμόδια είναι αποκλειστικά η ΠΑΕ ΟΦΗ.
Επιπλέον δεν  είχαμε στο τμήμα support της πλατφόρμας μας καμία ενόχληση για τυχόν πρόβλημα ούτε πριν ούτε κατά την διάρκεια του αγώνα. Ούτε τηλεφωνικά ούτε και με email.
Τέλος πρέπει να επισημάνουμε  ότι στους αγώνες με ΑΕΚ και ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ που είχαμε sold-out δεν διαπιστώθηκε το παραμικρό πρόβλημα. Εμείς σε κάθε περίπτωση σεβόμαστε τις υποχρεώσεις μας και θα συνεχίσουμε να πράττουμε τούτο στο μέλλον".

Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 για τα εισιτήρια, μετά τον αγώνα ΟΦΗ - Απόλλων Σμύρνης, ανέφερε τα εξής:

"Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ζητά συγγνώμη από τον κόσμο που ταλαιπωρήθηκε πριν και κατά τη διάρκεια του αγώνα, τόσο για να προμηθευτεί εισιτήριο όσο και για να εισέλθει στο γήπεδο, λόγω δυσλειτουργίας του συστήματος εκ μέρους της εταιρίας που έχει αναλάβει τη διαχείριση της πώλησης των εισιτηρίων. Έχουν ήδη αρχίσει οι διαδικασίες βελτίωσης του συστήματος, έτσι ώστε να μην επαναληφθεί ανάλογο φαινόμενο".

Σχόλια