Γιώργος Σαχίνης

Ιταλοί επιστήμονες αλλάζουν την πίστα στη μάχη για τον Κορωνοϊό

«Αντί να κυνηγούν τον ιό σκέφτηκαν, πως θα εμποδίσουν την είσοδό του στα κύτταρα και το κατάφεραν», αναφέρει ο καθηγητής Παθολογοανατομίας στο Πανεπιστήμιο Σαπιέντζα της Ρώμης, Κωνσταντίνος Γιαννακάκης

Μετά από δυο χρόνια εμπειρίας οι Ιταλοί επιστήμονες, πρωτοπορούν στην έρευνα, βρίσκοντας το κατάλληλο τμήμα (απτομερές) του DNA, που θα μπορούσε να τοποθετηθεί στο πολύ συγκεκριμένο τμήμα του υποδοχέα με τον οποίο συνδέεται ο ιός προκειμένου να μπει στα κύτταρα.

Με άλλα λόγια «αντί να κυνηγάμε τον κλέφτη, αλλάζουμε την κλειδαριά» , όπως είπε ο καθηγητής Παθολογοανατομίας στο Πανεπιστήμιο Σαπιέντζα της Ρώμης, Κωνσταντίνος Γιαννακάκης, στον ραδιοφωνικό σταθμό 98.4 και το Γιώργο Σαχίνη, αναφερόμενος στη σχετική δημοσίευση των Ιταλών επιστημόνων, σε ένα από τα εγκυρότερα επιστημονικά περιοδικά της Ιταλίας.

Οι Ιταλοί επιστήμονες έχουν κατοχυρώσει την πατέντα, μετά το πρώτο στάδιο της έρευνας που έγινε σε κυτταρικό επίπεδο.

Η έρευνα μόλις πρόσφατα δημοσιεύθηκε στο τελευταίο τεύχος του διεθνούς φήμης και υψηλής αξιολόγησης επιστημονικό περιοδικό, Pharmacological Research.

Παράλληλα ο κ. Γιαννακάκης, επιβεβαίωσε ότι στην Ιταλία, πρόσφατα ψηφίστηκε δαπάνη 400 εκατομμυρίων ευρώ, για τα μονοκλωνικά αντισώματα, αδυνατώντας κι ο ίδιος να εξηγήσει, πως η Ελλάδα προμηθεύτηκε με τέτοιο αριθμό αυξημένων κρουσμάτων, μία ποσότητα μόλις 2000 μονοκλωνικών σκευασμάτων.

Διαβάστε τη σχετική έρευνα ΕΔΩ