default-image

Το καθεστώς έχει σιγήσει για τα αρνητικά επιτόκια και για την ΕΟΖ για εφοπλιστές!

Απόψεις
Το καθεστώς έχει σιγήσει για τα αρνητικά επιτόκια και για την ΕΟΖ για εφοπλιστές!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ΕΚΤ έχει ήδη προανακοινώσει ότι θα προωθήσει και προωθεί μειώσεις όλων των επιτοκίων της σε αρνητικό πρόσημο και στοχευμένα μέτρα για την ενίσχυση του δανεισμού στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜμΕ). Αρνητικό επιτόκιο 1% σημαίνει, ότι ο καταθέτης θα δίνει 100 δραχμές στη τράπεζα και θα παίρνει πίσω σε ένα χρόνο μόνο 99 δραχμές.

Του καθηγητή Γ. Ζουγανέλη

Το ερώτημα είναι τι μπορεί να έχει σαν αποτέλεσμα κάτι τέτοιο στην Ελληνική οικονομία και τί προληπτικά μέτρα πρότεινε ο αρχηγός του καθεστώτος στη κ. Μέρκελ κατά τη συνάντησή του μαζί της.

Το αποτέλεσμα εξηγείται στο επόμενο σχήμα. Παρατηρείστε ότι αντί για το bail-in μια εξίσου καλή ή παράλληλη κίνηση είναι η επιβολή αρνητικών επιτοκίων.  Τα αποτελέσματα που  τελικά θα προκύψουν θα δείξουν μεν ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας αλλά οι πολίτες θα πέσουν σε περισσότερη φτώχεια.

Ο Σαμαράς το μόνο που πέτυχε στη Γερμανία είναι μια απόφαση από την ΕΕ που δίνει τη δυνατότητα στην Ελλάδα να δημιουργήσει μια ΕΟΖ για εφοπλιστές.

Ως γνωστό οι εφοπλιστές της Ελλάδας δεν πληρώνουν φόρο εισοδήματος. Αυτό όμως δεν ισχύει και για άλλους.

Η ΕΕ με οδηγία της ζητεί από την Ελλάδα αυτό μέσα σε δύο μήνες - πριν δηλαδή πέσει αυτή η κυβέρνηση - να επεκταθεί και σε μερισματούχους που ζουν στην Ελλάδα αλλά έχουν ποσοστά σε πλοία ξένης σημαίας κατά το μέρισμα που τους αντιστοιχεί.  

Το ερώτημα είναι πως θα αντιμετωπίσουν οι Γερμανοί εφοπλιστές τον αθέμιτο ανταγωνισμό των Ελλήνων συναδέλφων τους. Θα έλθουν στην Ελλάδα; Σαν κομπίνα μου ακούγεται…

Αποτελέσματα μιας επιβολής αρνητικών επιτοκίων στην Ελλάδα   

Άπειρα τα "κέρδη" από μια επιβολή στην Ελλάδα αρνητικών επιτοκίων. Οι αριθμοί θα ευδοκιμούν και θα δείχνουν ανάπτυξη ενώ ο λαός θα είναι στην εξαθλίωση. To έχω ξαναπεί αυτό.

Τα "κέρδη" από τη δημιουργία της εφοπλιστικής ΕΟΖ στην Ελλάδα

Η χρήση του LNG που είναι ακριβότερο από το φυσικό αέριο που μεταφέρεται με αγωγούς έγινε και προωθήθηκε στην ΕΕ για να στηριχθεί η ΕΟΖ των εφοπλιστών όλης της οικουμένης και να γίνει ναυτιλιακό "κέντρο" η Ελλάδα.

Η Ελλάδα δεν κερδίζει τίποτα από αυτό. Πολύ απλά, γιατί δεν πληρώνουν φόρους. Το μόνο που έχει απομείνει για τους Κινέζους που εκτός από τη China Town που θα χτιστεί στα Μεσόγεια, όπου η φτωχή Ελλάδα φτιάχνει αντιπλημμυρικά έργα αφόδευσης, είναι να γίνουν Μαρινάκηδες και Αλαφούζοι για να γίνουν αγαπητοί στο φιλοθεάμον κοινό.

Πολλοί οι Φιλιππινέζοι στα ελληνικά πλοία που και αυτοί πληρώνονται ελάχιστα για να είναι λέει "ανταγωνιστική" η Ελληνική ναυτιλία! Λιγότεροι οι Έλληνες…

Η παρουσία ενός τεράστιου αριθμού πλοίων υπό ελληνική σημαία σημαίνει ότι η Ελλάδα είναι η χώρα των ευκαιριών και της ασυδοσίας. Τίποτα παραπάνω.

Τι να τον κάνεις έναν τεράστιο ναυτιλιακό στόλο, όταν αυτός δεν προσφέρει τίποτα στη χώρα που τον φιλοξενεί και που οι ιδιοκτήτες του αντιμετωπίζουν τους εργαζόμενους τους και τους πολίτες της Ελλάδας σαν ζώα;

Η χώρα δεν ενδιαφέρεται για πρωταθλήματα αλλά για οικονομικά οφέλη και η Ελλάδα δεν έχει κανένα σημαντικό όφελος από την παρουσία στη χώρα εφοπλιστικών ΕΟΖ. Σας θυμίζω ότι οι συμβάσεις των Ελλήνων ναυτικών με τους εφοπλιστές στην Ελλάδα δεν έχουν ακόμη ανανεωθεί χάρη στον υπουργό των εφοπλιστών Βαρβιτσώτη.

Χωρίς φόρους, χωρίς ανταπόδοση της "φιλοξενίας" για ποιό είδος ανάπτυξης μιλάει το καθεστώς;

Σε μελλοντικό έργο που ανακοινώθηκε πριν γίνει για προεκλογικούς και προφανείς λόγους (σημειώνετε ποια ΜΜΕ το γράφουν, θα καταλαβαίνετε στο μέλλον με ποιά "ομάδα" παίζουν), που ΘΑ γίνει στην Αλεξανδρούπολη για τη τροφοδοσία του Εθνικού δικτύου φυσικού αερίου με αποϋγροποιημένο ακριβό εισαγόμενο LNG από πλοίο-αποθήκη ενδιαφερόντων Κοπελούζου αραγμένου μόνιμα στα όρια των διεθνών υδάτων (τυχαίο;) θα υπάρξουν μόνο 50-60 θέσεις εργασίας! Το αέριο που θα προέρχεται από αυτό φοβερό επιδοτούμενο έργο ΔΕΝ θα φτάνει για να καλύπτει τις ανάγκες της χώρας σε φυσικό αέριο, στο δε πλοίο λόγω προφανώς κακών επιλογών θα μεταγγίζεται φυσικό αέριο από άλλα LNG πλοία που θα το προσεγγίζουν, μόνο όταν ο καιρός είναι καλός και Θεού θέλοντος…

Σημειώστε ότι το σχιστολιθικό LNG από Αμερική αναμένεται να στοιχίζει στην ΕΕ 15$ ανά ΜΜΒΤU. Το φυσικό αέριο από Ρωσία φτάνει στην ΕΕ στα 10$ ανά ΜΜΒΤU πλην αυτού που φτάνει στην Ελλάδα του Αρχαίου Ελληνικού Πνεύματος. Σε αυτή, το φυσικό αέριο από Ρωσία φτάνει στα 20$ ανά MBTU και παραπάνω. Ερώτημα παραμένει αν η δικαιοσύνη έχει ενημερωθεί από κάποια ανεξάρτητη Αρχή.

Φόρους οι εφοπλιστές δεν πληρώνουν. Ψηφίζουν όμως και ο Σαμαράς έχει πάνω από όλα δήθεν την Ελλάδα, που επιθυμεί όμως να πληρώνει διπλάσια το φυσικό αέριο που χρειάζεται, για να περνάνε ωραία δημιουργικά και ανώδυνα τη κρίση οι φίλοι του.

Οι ΕΟΖ (Ειδικές Οικονομικές Ζώνες) είναι ενάντια στο σύνταγμα αφού επιτρέπουν διαφορετική φορολόγηση. εντός και εκτός τους, παράγοντας ανισότητες που δεν αποδέχεται το σύνταγμα. Κανένας δεν το παρατήρησε ακόμη;

Αυτή είναι η χώρα φίλες και φίλοι. Ζείτε τη χρεοκοπία και σε αυτό όλοι έχετε ευθύνη. Αποποιούμενος o καθένας την ευθύνη του δεν επιλύει ένα πρόβλημα αλλά το μεγεθύνει. Η ελληνική φούσκα της δήθεν ανάπτυξης και της πλασματικής ευτυχίας, όταν ο ανθρώπινος πόνος γίνει αβάσταχτος θα σπάσει. Άλλοι θα μείνουν και άλλοι θα φύγουν μετανάστες. Σκεφτείτε το λίγο…

Πηγή: zcode-gr.blogspot.gr

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News