Αγγέλα Δουλγεράκη

Τροχαία: Στο ίδιο έργο θεατές

Χαλαρώνουν τα μέτρα χαλαρώνει και η προσοχή μας

Απείθαρχος εμφανίζεται τα τελευταία χρόνια ο Έλληνας οδηγός, ο οποίος οδηγεί ακόμα κι όταν νιώθει κουρασμένος ή έχει καταναλώσει αλκοόλ σε ποσότητα μεγαλύτερη από το επιτρεπόμενο όριο, όπως για άλλη μία φορά δείχνει έρευνα του Ευρωβαρόμετρου, αλλά αντίθετα εμφανίζει υποδειγματική συμπεριφορά όταν κάνει χρήση φαρμάκων, καθώς δεν επιλέγει να βρεθεί πίσω από το τιμόνι.

 Συγκεκριμένα, το 48% των Ελλήνων οδηγών απάντησε καταφατικά στο ότι οδηγεί ακόμη και όταν είναι κουρασμένος, είτε πρόκειται να κάνει μακρινά ταξίδια είτε κοντινά, αλλά μειωμένο κατά 7% σε σχέση με την αντίστοιχη νοοτροπία που είχε το 2017.

 Επίσης μεγάλο είναι το ποσοστό των Ελλήνων 4% που δηλώνει ότι οδηγεί ακόμα κι όταν έχει καπνίσει κάνναβη ή έχει κάνει χρήση ναρκωτικών.

 «Χαμένες είναι τρείς γενιές Ελλήνων με τη κουλτούρα που έχουν και θα χρειαστούν ακόμα δύο για να βελτιωθεί η συμπεριφορά τους στο δρόμο» λέει στο Ράδιο 98.4 ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Συλλόγου Εκπαιδευτών Οδήγησης  Άρης Ζωγράφος.

Παράλληλα αναφέρει πως η πραγματικότητα είναι πολύ χειρότερη από αυτήν που το Ευρωβαρόμετρο καταγράφει.

 Μισοάδειο βλέπει το ποτήρι η Επίκουρη Καθηγήτρια στο Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας της Σχολής Επιστημών Υγείας του ΕΛΜΕΠΑ Μαρία Παπαδακάκη, με τη συμπεριφορά να βελτιώνεται και τους νέους ανθρώπους μέσα από την εκπαίδευση να παίρνουν επιπλέον γνώσεις.

 Υπενθυμίζεται τέλος ότι στις 29 Μαΐου θα διεξαχθεί το 1ο Διαδικτυακό Διεθνή Διεπιστημονικό Συνέδριο με τίτλο «Η κοινωνία της Κυκλοφορίας» - Μια ολοκληρωμένη θεώρηση παραμέτρων για την αυριανή κινητικότητα και στόχους:
1. Αξιολόγηση της κινητικότητας και της οδικής ασφάλειας στη χώρα μας
2. Εντοπισμός υπαρχόντων και ανίχνευση ενδεχομένων μελλοντικών προβλημάτων που σχετίζονται με την κυκλοφορία πεζών και οχημάτων στην Ελλάδα, υπό το πρίσμα της διεύρυνσης της χρήσης νέων τεχνολογιών
3. Μεταφορά αρνητικής και θετικής εμπειρίας από επιστημονικές μελέτες, δράσεις και πρακτικές στην Ελλάδα και το εξωτερικό
4. Διαμόρφωση Οράματος, Στόχων και Προτάσεων Πολιτικών και Μέτρων προς την Πολιτεία και άλλους φορείς που σχετίζονται με την κινητικότητα και την οδική ασφάλεια
5. Αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και ένταξη σχετικών εφαρμογών στην καθημερινότητα και την εκπαίδευση των πολιτών
6. Υποστήριξη, Προώθηση και Αξιοποίηση των Στρατηγικών Βιώσιμης Κινητικότητας.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr ΣΤΟ Google News

Τα δημοφιλέστερα του 24ώρου

Σχόλια