default-image

Ανέτοιμος ο Δήμος για την υπαίθρια διαφήμιση

Κρήτη
Ανέτοιμος ο Δήμος για την υπαίθρια διαφήμιση

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φωτιά ανάβει στους Επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στο ιστορικό κέντρο Ηρακλείου η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου να ενεργοποιήσει το νόμο περί υπαίθριας διαφήμισης αλλά χωρίς η Δημοτική Αρχή να έχει ολοκληρώσει τις διαδικασίες με την εξεύρεση χώρων ανάρτησης διαφημιστικών πλαισίων και τους ενδιαφερόμενους να έχουν ενημερωθεί.

Για παράλειψη της Δημοτικής Αρχής αναφορικά με την εξεύρεση χώρων, κάνει λόγο ο αντιδήμαρχος Μαρίνος Πατακός και πρόστιμα που ευτυχώς ακόμα δεν έχουν επιβληθεί καθώς ξεκινούν από 1.500 και φθάνουν έως τα 30.000 ευρώ.

Αδιευκρίνιστο παραμένει τι θα ισχύσει για επιχειρήσεις που πωλούν προϊόντα σε ψυγεία διαφόρων εταιρειών, τέντες και ομπρέλες σε περίπτερα, ψιλικατζίδικα και καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος, αν και ο ίδιος μιλώντας για αδειοδότηση περί υπαίθριας διαφήμισης και εξεύρεση λύσης ξέρει ότι τα οικονομικά των επιχειρήσεων βρίσκονται σε συνεχή πτωτική πορεία.

Αντιδράσεις και των εταιρειών, που φέρονται με βάση τις αναφορές προμηθευτών να καλύπτουν την επωνυμία τους πάνω σε πάγκους και ψυγεία.

Στο ίδιο μήκος κύματος και οι αντιδράσεις των γραφείων τελετών που κινούνται οριακά με την ανάρτηση αγγελιοσήμων κηδειών και μνημοσύνων.

Την Παρασκευή θα τους ανακοινωθούν οι αποφάσεις της Δημοτικής Αρχής λέει ο Μ.Πατακός ερωτηθείς σχετικά αν και ξεκαθαρίζει ότι η ανάρτηση και αποκαθήλωσή τους βαρύνει τους ίδιους του ιδιοκτήτες των γραφείων.

Τη στάση τους καθορίζουν και οι δεύτεροι επισημαίνοντας στο Ράδιο 9,84 πως μέχρι σήμερα οι κινήσεις του Δήμου δεν φαίνεται να οδηγούν σε λύση.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News