Αγγέλα Δουλγεράκη

Ιστορίες ταλαιπωρίας

Ταλαιπωρία μπορείς να προσφέρεις, τις λύσεις πότε θα τις δώσεις;

Το παραπάνω ρωτά Ηρακλειώτης τη Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης - Αποχέτευσης μέσω του Ράδιο 9,84 που έπεσε πάνω σε μηχάνημα POS που δεν αναγνώριζε την πιστωτική του κάρτα.

Όχι βέβαια γιατί το μηχάνημα παρουσίαζε κάποια βλάβη, αλλά γιατί η Δημοτική Επιχείρηση δεν είχε επεκτείνει τις συμβάσεις της με όλες τις τράπεζες για την είσπραξη των λογαριασμών των οφειλετών.

Η ιστορία έχει ως εξής σύμφωνα με τον Α.Π:

''Πήγα στο βιολογικό προκειμένου να πληρώσω δύο λογαριασμούς'' λέει, '' ύδρευσης κι αποχέτευσης και μάλιστα ληξιπρόθεσμους. Έδωσα την κάρτα μου να πληρώσω αλλά η συναλλαγή δεν μπορούσε να ολοκληρωθεί καθώς αυτή δεν γινόταν δεκτή.

Μου είπαν ότι οι συναλλαγές με την επιχείρηση μπορούσαν να γίνουν μόνο μέσω συγκεκριμένης τράπεζας κι ότι εγώ θα έπρεπε να επισκεφθώ τη δική μου για να πληρώσω μέσω αυτής. Η τράπεζα μου,  μου είπε ότι  πρέπει να επισκεφθώ την επιχείρηση καθώς οι λογαριασμοί ήταν ληξιπρόθεσμοι.

Αναρωτιέμαι πόσο γρήγορα προχωρούν-εξελίσσονται  οι Δημοτικές Επιχειρήσεις, γιατί περιμένουν να υλοποιήσουν στην εκπνοή του χρόνου την απόφαση περί χρήσης των πιστωτικών καρτών και γιατί μου στέλνουν το μήνυμα ότι μπορώ να συναλλάσσομαι μαζί τους μόνο πιστωτικό ίδρυμα της αρεσκείας τους'' διερωτάται.

ΑΓΔ

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr ΣΤΟ Google News

Τα δημοφιλέστερα του 24ώρου

Σχόλια