default-image

Δυνατό το brand name της Κρήτης αλλά δεν φτάνει μόνο αυτό (Ηχητικό)

Απόψεις
Δυνατό το brand name της Κρήτης αλλά δεν φτάνει μόνο αυτό (Ηχητικό)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

 Αισιόδοξα τα μηνύματα για την πορεία της τουριστικής κίνησης και την επόμενη χρονιά , όπως αυτά καταγράφηκαν στην Παγκόσμια έκθεση Τουρισμού World Travel Market που έγινε στο Λονδίνο, σύμφωνα με τον επικεφαλής της αποστολής από την περιφέρεια και εντεταλμένο σύμβουλο τουρισμού Μιχάλη Βαμιεδάκη στο Ράδιο 9,84 και την Αγγέλα Δουλγεράκη.

''Ισχυρό είναι το πέρασμα στην τουριστική αγορά του ονόματος Ελλάδα και Κρήτη. Ενισχυμένο είναι το ρεύμα προς το νησί. Αποτέλεσμα είναι η αύξηση των πτήσεων τόσο με την Βritish airways όσο και με την Αegean airlines με 10 πτήσεις σε εβδομαδιαία βάση από την Βρετανική πρωτεύουσα '' επισημαίνει.

Ο Μ.Βαμιεδάκης γνωρίζοντας καλά από την άλλη τα προβλήματα που έχουν οι υποδομές μας λέει χαρακτηριστικά πως απαιτείται παρά την κρίσιμη οικονομική συγκυρία να παρέμβουμε αποτελεσματικά για την καλυτέρευση των συνθηκών εξυπηρέτησης των πολιτών στο αεροδρόμιο ''Νίκος Καζαντζάκης '' το οποίο αποτελεί  την ''Αχίλλειο πτέρνα'' του τουρισμού στο νησί , αλλά και σε παρεμβάσεις ασφαλείας σε ένα ΒΟΑΚ που καταπίνει ανθρώπινες ζωές.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News