Αντώνης Γκορτζής

Η διαφήμιση δεν είναι κόστος αλλά επένδυση

"Εάν θέλεις να συνεχίσεις να πουλάς ,συνέχισε να διαφημίζεσαι"

Γράφει ο Αντώνης Γκορτζής, Πρόεδρος Επιχειρηματικής Ηθικής

Η παγκόσμια ιστορία έχει αποδείξει ότι εταιρίες που κράτησαν ή αύξησαν τις επενδύσεις τους στην διαφήμιση σε περιόδους οικονομικής κρίσης, κατόρθωσαν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, καθώς επίσης και το μερίδιο αγοράς που είχαν. Η δαπάνη μίας μάρκας δεν είναι κόστος ,αλλά επένδυση ,η δε αξία της φαίνεται σε περιόδους κρίσεων. Κύριος στόχος της μάρκας είναι να κάνει τη ζωή των καταναλωτών καλύτερη. Στόχος της μάρκας είναι η φήμη της εταιρίας , με απώτερο σκοπό την αύξηση της ζήτησης.

Ας κάνουμε όμως μια προσπάθεια να κατανοήσουμε τα παραπάνω.

  • Η διατήρηση ή η αύξηση του διαφημιστικού προϋπολογισμού σε μια περίοδο οικονομικής ύφεσης ,είναι αναγκαία ώστε να θωρακίσουν την θέση του προϊόντος στην αγορά έναντι του ανταγωνισμού.
  • Εάν ένα προϊόν δεν καταφέρει να διατηρήσει την αναγνωρισιμότητα του, στην αντίληψη του καταναλωτή, τότε δυστυχώς οι πωλήσεις του θα μειωθούν, ειδικά αν ο ανταγωνιστής διαφημιστεί. Για να διατηρηθεί/αυξηθεί το μερίδιο αγοράς, το προϊόν πρέπει να επενδύσει, όπου σαφώς και το κόστος θα είναι πολύ λιγότερο από μια  μελλοντική επένδυση.
  • Στην περίπτωση που σε περίοδο οικονομικής ύφεσης , ο ανταγωνισμός περιορίσει τον διαφημιστικό του προϋπολογισμό , αυτόματα το μερίδιο της δικής σας επιχείρησης θα αυξηθεί ,εφ όσον βέβαια συνεχίσετε να επενδύετε.
  • Διατηρώντας τη διαφημιστική σας επένδυση, θα προσδώσετε μια καλύτερη «ψυχολογική» εικόνα (μέσα σε ένα δύσκολο περιβάλλον ) στον διαφημιζόμενο .
  • Η οικονομική ύφεση βραβεύει τους επιθετικούς διαφημιζομένους, αποτελώντας την ιδανική ευκαιρία να προβληθούν.
  • Σε τέτοιες περιόδους , μια δυναμική παρουσία σε επένδυση στην διαφήμιση και στο Μάρκετινγκ, δίνει δυνατότητα ισχυροποίησης του προϊόντος αφήνοντας στον καταναλωτή μια αίσθηση κύρους για το προϊόν σας.
  • Η μείωση κέρδους σε δύσκολες περιόδους δεν πρέπει να επηρεάζει την διαφήμιση του προϊόντος , αντιθέτως αποτελεί μια μέσο-μακροπρόθεσμη επένδυση για καλλίτερη κερδοφορία και ας είναι και μελλοντική.

 …και δεν ξεχνάμε:  Όταν η χρονιά είναι καλή τότε σαφώς διαφημίζουμε . Όταν η χρονιά δεν είναι καλή πάλι διαφημίζουμε. Εάν θέλεις να συνεχίσεις να πουλάς ,συνέχισε να διαφημίζεσαι.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr ΣΤΟ Google News

Σχόλια