Το Marketing σε ένα νέο κόσμο

Απόψεις
Το Marketing σε ένα νέο κόσμο

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο ρόλος του σημερινού Marketer

Γράφει ο Αντώνης Γκορτζής, Πρόεδρος Επιχειρηματικής Ηθικής

Σταδιακά το αναδυόμενο ηλεκτρονικό επιχειρείν μεγαλώνει τον ανταγωνισμό, καθώς προσφέρει την δυνατότητα να δημιουργεί μέσα στο διαδίκτυο ευκολότερα και πιο ανώδυνα αποτελέσματα. Εδώ λοιπόν πρέπει να επανακαθορίσουμε τις αρχές του Marketing που διέπουν τις σχέσεις εταιρίας και καταναλωτή .

Ο σημερινός Marketer θα πρέπει να αναζητά τις ευκαιρείς, να αναπτύσσει στρατηγικές Marketing και ανασχεδιάζει τις δράσεις επικοινωνίας που θα διευκολύνουν τα στελέχη των πωλήσεων στις πώλησης τους. Θα πρέπει λοιπόν να αντιλαμβάνονται γενικότερα τις τάσεις της οικονομίας, να γνωρίζουν καλά τους πελάτες τους όπως και τους καταναλωτές.

Επίσης να μελετούν τους ανταγωνιστές και να διαθέτουν αναλυτικές ικανότητες και βέβαια καινοτομικές σκέψεις.

Πρέπει να γνωρίζουν πολύ καλά τα προϊόντα, τις υπηρεσίες, να είναι πειθαρχημένοι, να ακούν την αγορά και τους υφιστάμενους αλλά και τους εν δυνάμει πελάτες-καταναλωτές.

Πρέπει να έχουν δημιουργικότητα και να την προωθούν στην αγορά γρήγορα. Το κτίσιμο του προϊόντος έχει την μεγάλη βαρύτητα στην επιτυχία ενός προϊόντος /υπηρεσίας και ακολουθει η επικοινωνία.

Ένας σωστός Marketer μπορεί να καταλήξει σε διαφορετικά μοντέλα για επιτυχία:

  • Μείωση του κόστους χωρίς να χαλάσει την ποιότητα
  • Να βελτίωση τις εμπειρίες του καταναλωτή
  • Ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο ώστε να είναι μπροστά στην αγορά

Οι Marketers θα πρέπει να κατέχουν βασικές αρχές στην

  • Έρευνα αγοράς
  • Πολιτική τιμών
  • Κανάλια διανομής
  • Διαφήμιση
  • Media
  • Οικονομικά στοιχεία (δείκτες)
  • Customer relationship management ( CRM)
  • PR
  • Marketing δημοσίων σχέσεων
  • Γενικό Marketing επικοινωνίας
  • Digital

Ένας άλλος χώρος είναι η εξυπηρέτηση των πελατών. Η καλή εξυπηρέτηση προς τους πελάτες πέθανε …..Ζήτω η εξαίρετη εξυπηρέτηση (Chris Daffy)

Οι εταιρίες πρέπει να αλλάξουν κατεύθυνση και το κέντρο της εστίασης να είναι η εμπειρία του πελάτη. Έτσι θα αλλάξει κατά μια πλευρά και η οργάνωση της εταιρίας και θα αποκτήσουν προβάδισμα στην εξυπηρέτηση των πελατών ώστε να είναι λειτουργικά σημεία που επηρεάζουν θετικά την επαφή με τον πελάτη.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News