Αριστεία και πάλι αριστεία

Απόψεις
Αριστεία και πάλι αριστεία

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Να αναζητήσουμε και να αναδείξουμε τις χαρισματικές προσωπικότητες

Γράφει ο Αντώνης Γκορτζής, Πρόεδρος Επιχειρηματικής Ηθικής

Στο διαρκώς μεταβαλλόμενο κοινωνικό, οικονομικό, επιστημονικό και τεχνολογικό περιβάλλον της εποχής μας, όπου η γνώση και η πληροφόρηση εμπλουτίζονται και εξελίσσονται ραγδαία, στόχος μας είναι να αναζητήσουμε και να αναδείξουμε τις χαρισματικές προσωπικότητες. Δηλαδή τα ευφυή άτομα με ιδιαίτερα ταλέντα και κλίσεις, εκείνα που έχουν την ευχέρεια και τις ικανότητες να αφομοιώσουν αλλαγές και δεδομένα, ώστε να προσφέρουν στην κοινωνία και στον κόσμο τις απαραίτητες για την πρόοδο ιδέες, έρευνες, καινοτομίες σε όλους τους τομείς – επιχειρηματικούς, επιστημονικούς, καλλιτεχνικούς.

Το Σωματείο «Π.Α.Ι.Δ.Ε.Ι.Α. Αριστείας» έχει σαν όραμα να συμβάλλει στη διάδοση της ιδέας της Αριστείας και στην βέλτιστη, αποδοτική εκπαίδευση των χαρισματικών, ταλαντούχων και με ιδιαίτερες μαθησιακές δυνατότητες παιδιών. Έτσι, η Αριστεία ορίζεται ως η αναγκαία και ικανή συνθήκη για ανάδειξη δυνητικών και υπαρχουσών ικανοτήτων, συμβατών με την ατομικότητα και προσωπικότητα κάθε παιδιού, χωρίς καμία διάκριση πλην εκείνης που το ίδιο παρουσιάζει ως μοναδική περίπτωση ατόμου με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και ιδιότητες.

Το σχολείο, που είναι από τα μεγαλύτερα σε διάρκεια περιβάλλοντα του παιδιού, είναι κέντρο πολιτειακής και κοινωνικής ζωής. Πρέπει,– η οικογένεια να είναι ο πρωταρχικός παράγοντας της κοινωνικής ανάπτυξης του παιδιού·

 – το σχολείο προετοιμάζει το παιδί για τη συνειδητή ένταξή του στο ρυθμό της κοινωνικής ζωής· – να καλλιεργείται ο ελεύθερος διάλογος μεταξύ των μαθητών, ώστε να αναπτύσσεται η κρίση τους· ( Ιωάννης Παπαγεωργίου )

Τι ρόλο παίζει η οικογένεια στη σχολική επίδοση των μαθητών;

Το σχολείο ασκεί τους μαθητές να μελετούν, να ερευνούν και να κρίνουν γεγονότα της κοινωνικής, πολιτιστικής και σχολικής ζωής , όχι μόνο να πάρει το σχολείο τη μορφή της κοινότητας, αλλά να είναι μια πραγματική κοινότητα – η σχολική ζωή, με την παιδαγωγική μορφή και οργάνωσή της, να έχει κοινά χαρακτηριστικά με την οργανωμένη έξω κοινωνία. 

Ο εκπαιδευτικός με την έντονη προσωπικότητά του και την κοινωνικότητά του να περάσει ομαλά και συνειδητά τις αξίες στους μαθητές και στην κοινότητα στην οποία ζει.

Η οικογένεια και οι φορείς εκπαίδευσης όλων των επιπέδων χρειάζεται να αποκαταστήσουν στην συνείδηση των νέων ανθρώπων την πραγματική έννοια ως κοινωνικής αρετής αντί να την υποκαταστήσουν με υποδεέστερες έννοιες.(Κ.Δροσάτος)

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ROWPIXEL

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News