Γιάννης Μπασιάς: Η νέα Navtex εντός των συμβάσεων του 2019, 40χλ.μ. βορειότερα από την μέση γραμμή

Απόψεις
Γιάννης Μπασιάς: Η νέα Navtex εντός των συμβάσεων του 2019, 40χλ.μ. βορειότερα από την μέση γραμμή

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η νέα Navtex είναι 40χλ.μ .βορειότερα από την μέση γραμμή περίπου 22 ν.μ, που όπως τονίζει ο κ. Μπασιάς, με τον νόμο Μανιάτη έχουμε διακηρύξει, για την δυνητική οροθέτηση με την Λιβύη, εντός των συμβάσεων του 2019 αλλά πάντως γεωπολιτικά και γεωφυσικά, το ενδιαφέρον είναι αν και πότε θα κινηθούμε νότιο-νοτιοανατολικά, βάζοντας έτσι δύσκολα επί του πεδίου και στο παράνομο Τουρκολιβυκό μνημόνιο

Ο πρώην Πρόεδρος της ΕΔΕΥ,  Γιάννης  Μπασιάς μιλώντας σήμερα στον 98.4 υποστήριξε πως είναι θετικό πως τα μισθωμένα από την ΕΔΕΥ δύο ερευνητικά σκάφη με την νέα Navtex , θα κινηθούν και νοτιότερα στα ήδη αδειοδοτημένα θαλασσοτεμάχια από το 2019, αλλά εντός αυτών.

Όπως εξήγησε, η  νέα Navtex είναι  40χλ.μ .βορειότερα από την  μέση γραμμή περίπου  22 ν.μ, που με τον νόμο Μανιάτη έχουμε διακηρύξει , για την δυνητική οροθέτηση με την Λιβύη, εντός των συμβάσεων του 2019  αλλά πάντως γεωπολιτικά και γεωφυσικά, το ενδιαφέρον είναι αν και πότε θα κινηθούμε νότιο-νοτιοανατολικά, βάζοντας  έτσι δύσκολα επί του πεδίου και στο παράνομο Τουρκολιβυκό μνημόνιο. 

Η CEVRON, όπως είπε, δεν εμφανίζεται τώρα για  πρώτη φορά , έχει ενεργό ενδιαφέρον συνεχώς από το 2012 και με ένταση από το 2017 , ενώ σημείωσε με νόημα πως είναι αδιανόητο  για τις μεγάλες εταιρείες να γίνονται αναφορές μόνο στο φυσικό αέριο, αφού τόσο οι συμβάσεις όσο και το οικονομικό τους ενδιαφέρον ,δεν περιορίζεται αν βρουν,  που θα βρουν και πετρέλαιο.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News