Στο τηλεμάρκετινγκ της πολιτικής

Απόψεις
Στο τηλεμάρκετινγκ της πολιτικής

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το σενάριο εύκολο και η αφορμή «ιδανική»

Το ζήτημα με τις τηλεπωλήσεις και τους πολιτικούς στην χώρα μας, θα ήταν πραγματικά αστείο, εφόσον δεν ήταν… επικίνδυνο.

Το σενάριο εύκολο και η αφορμή «ιδανική». Χρονική συγκυρία με μαζική «υστερία», βομβαρδισμός αληθινών και παραπλανητικών τίτλων, ημίμετρα και απαγορεύσεις, «κενό» στην αγορά για πιθανές «γιατριές» του κορωνοϊού… καταλαβαίνεται που πάει ο συλλογισμός, έτσι; Ιδανική ευκαιρία για κέρδος.

Διευθυντές κλινικών στην Κίνα πεθαίνουν στην προσπάθεια τους να βρουν την «άκρη του νήματος», ολόκληρη η επιστημονική κοινότητα υπογραμμίζει πως θα χρειαστούν μήνες για την παρασκευή του εμβολίου αλλά… μαντέψτε!

Φυσικά και υπάρχει γιατροσόφι, προφανώς και είναι διαθέσιμο με ένα σας τηλεφώνημα, έχει όνομα ιστορικό με βαρύνουσα αξία και παράλληλη επίκληση στο συναίσθημα και βρίσκεται διαθέσιμο στην προνομιακή τιμή των 24 ευρώ για 3 συσκευασίες!

Αρχηγός κόμματος που εκπροσωπεί 209.290 ανθρώπους, αναφέρει από δημόσιο βήμα πως το «κοκτέιλ» βοτάνων που βρίσκεται στην κρέμα «Βυζαντινόν», λειτουργεί ως «ασπίδα» μπροστά στον κορωνοϊό: «Mία επάλειψη θα κάνετε το πρωί, μία το μεσημέρι και μία το βράδυ και μετά κάνετε 17 χειραψίες και δε φοβάστε τίποτα. Έχει μέσα ένα κοκτέιλ ουσιών που είναι ό,τι καλύτερο. Ούτε να φοβάσαι τον κορωνοϊό, ούτε τίποτα».

Άλλο πράγμα οι «γνήσιες» επιστολές του Ιησού και άλλο να δημιουργείς την «πίστη» στο κοινό σου πως κατέχεις –σε παγκόσμια αποκλειστικότητα- και κάνεις διαθέσιμο στην κοινότητα, το βότανο το… μαγικό.

Δεν είναι, βέβαια, η πρώτη φορά που η πολιτική στην χώρα μας «εμπλέκεται» με τηλεπωλήσεις «αμφιλεγόμενων» προϊόντων, αλλά αυτή την φορά η στιγμή και ο τρόπος, δεν θα μπορούσαν να είναι περισσότερο –επιεικώς- εκτός τόπου και χρόνου.

Επί παραδείγματι, για να αναδειχτεί η διαφορά «κρισιμότητας» στην χρονική συγκυρία και το μέγεθος του «λάθους», άνθρωπος προερχόμενος –συμπτωματικά- από την ίδια πολιτική «οικογένεια», μέσα στην μεγάλη «γκάμα» των τηλεπωλήσεων του, είχε προχωρήσει στην πώληση του θρυλικού πλέον «νανογιλέκου». Στην προκειμένη περίπτωση, τουλάχιστον, παρά την αμφιλεγόμενη αξία του, είχε δηλώσει πως «δεν αντικαθιστά θεραπεία, δρα ανακουφιστικά.»

Το ερώτημα προκύπτει αβίαστα... Ότι είναι νόμιμο, είναι και ηθικό;

Περαστικά μας!

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News