iphone app
android app
iphone app android app
Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2017
λαδι ελιά  panoramic

Η Κρήτη είναι εξωστρεφής


Περισσότερες από είκοσι κρητικές επιχειρήσεις συμμετείχαν με μεγάλη επιτυχία στην 31η Διεθνή Έκθεση ANUGA 2011, στα πλαίσια των προσπαθειών που καταβάλλει ο Σύνδεσμος Εξαγωγέων Κρήτης για την προβολή και προώθηση των κρητικών προϊόντων στις αγορές του εξωτερικού, με την οικονομική υποστήριξη της Περιφέρειας Κρήτης. Η συμμετοχή-προβολή αυτή αποτέλεσε ένα ακόμη βήμα για την ενίσχυση της εξωστρέφειας των κρητικών προϊόντων, τονίζοντας για μία ακόμη φορά γιατί τα τρόφιμα και τα ποτά μας αξίζουν να γίνουν η επιλογή των καταναλωτών παγκοσμίως.
H Διεθνής Έκθεση ANUGA, η οποία πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια στη Κολωνία, είναι η κορυφαία διοργάνωση του κλάδου τροφίμων-ποτών παγκοσμίως, ενώ η εντυπωσιακή παρουσία της κρητικής αποστολής αναγνωρίστηκε, μιας και η κρητική διατροφή και τα πλεονεκτήματά της είναι ευρέως γνωστά στην αγορά της Γερμανίας.
Το Reception Desk της Περιφέρειας Κρήτης, το περίπτερο του Δικτύου Ελαιολάδου Κρήτης και η υπόλοιπη κρητική συμμετοχή ήταν ενταγμένα στο εθνικό περίπτερο της ελληνικής συμμετοχής, που διοργάνωσε με επιτυχία ο Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου (ΟΠΕ). Στη φετινή διοργάνωση, από τις 8 έως τις 12 Οκτωβρίου, και παρά την παγκόσμια οικονομική κρίση, συμμετείχαν 6.596 εκθέτες από σχεδόν 100 χώρες.
Στο κρητικό περίπτερο, κάτω από τη σήμανση "Taste like Crete" και με έκταση 300 τ.μ., οι κρητικές επιχειρήσεις συμμετείχαν προβάλλοντας τα κρητικά προϊόντα - ελαιόλαδο, ελιές, αρτοποιήματα, παξιμάδια, κρασί, μέλι, παστέλι, εμφιαλωμένο νερό, βιολογικά προϊόντα - προβάλλοντας συντεταγμένα την υψηλή διατροφική αξία των προϊόντων της Κρήτης. Παράλληλα οργανώθηκαν πρόσθετες προωθητικές ενέργειες, ενώ η Κυριακή 9 Οκτωβρίου ήταν αφιερωμένη στην κρητική κουζίνα, όπου και παρουσιάστηκαν συνταγές με κύρια συστατικά το ελαιόλαδο, το παξιμάδι, το τυρί και άλλα αγνά προϊόντα του νησιού μας.
Στα εγκαίνια της έκθεσης παρέστη και ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Ι. Δριβελέγκας, ο οποίος ξεναγήθηκε στα ελληνικά περίπτερα και το degustation lounge, συνοδευόμενος από τον πρόεδρο του ΣΕΚ και διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΠΕ κ. Αλκιβιάδη Καλαμπόκη, και την αντιπεριφερειάρχη Κοινωνικής Πολιτικής, Αγροτικής Οικονομίας, Κτηνοτροφίας και Αλιείας κ. Θεανώ Βρέντζου-Σκορδαλάκη, ενώ το Εμποροβιομηχανικό Επιμελητήριο Ηρακλείου εκπροσώπησε ο οικονομικός επόπτης κ. Μανόλης Φραγκάκης. Το ελληνικό περίπτερο επισκέφτηκε και ο ευρωβουλευτής του γερμανικού Φιλελεύθερου Κόμματος, κ. Γ. Χατζημαρκάκης, ο οποίος εξέφρασε το θαυμασμό του για την καλύτερη ελληνική συμμετοχή. Παράλληλα, ο κ. Χατζημαρκάκης, συνοδευόμενος από στελέχη του Γερμανοελληνικού Επιχειρηματικού Συνδέσμου (DHW), πραγματοποίησε συνάντηση με τον κ. Καλαμπόκη, όπου συζητήθηκαν συγκεκριμένες δράσεις για την προώθηση και προβολή των ελληνικών προϊόντων τόσο στη Γερμανία, όσο και σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, ενώ τονίστηκε η αναγκαιότητα ύπαρξης εθνικού brand για την ελληνική γαστρονομία, που θα αποτελεί πιστοποίηση για τον ευρωπαίο καταναλωτή.



Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση