default-image

Αυξήθηκαν τα έσοδα από τον τουρισμό

Οικονομία
Αυξήθηκαν τα έσοδα από τον τουρισμό

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο στόχος τού "κάθε φέτος και καλύτερα" για την ελληνική τουριστική βιομηχανία αναμένεται να επιτευχθεί και μάλιστα... πανηγυρικά. Παρότι και φέτος υπάρχει πτώση της κατά κεφαλήν δαπάνης, η μεγάλη αύξηση των αφίξεων και η μικρότερη - αλλά αρκετά μεγάλη επίσης - των διανυκτερεύσεων οδηγούν σε σημαντική αύξηση και τα έσοδα.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδας, τα έσοδα από τον τουρισμό τον Ιούλιο ήταν αυξημένα κατά 5,3%, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Αντίστοιχα οι αφίξεις ξένων επισκεπτών κατέγραψαν διψήφια άνοδο, αγγίζοντας το 10,2%.

Στο επτάμηνο, τα αποτελέσματα είναι εξίσου θετικά, καθώς, σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2016, οι αφίξεις μη κατοίκων ταξιδιωτών αυξήθηκαν κατά 8% και οι αντίστοιχες εισπράξεις κατά 6,4%.

Με τα παραπάνω αποτελέσματα φαίνεται ότι είναι ένα βήμα πιο κοντά ο φετινός στόχος για 14 δισ. ευρώ τουριστικών εισπράξεων που είχε θέσει ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων στην έναρξη της σεζόν. Ο πρόεδρος του Συνδέσμου Γιάννης Ρέτσος, εξάλλου, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου για τη στρατηγική ανάπτυξης του τουρισμού αναφέρθηκε στο θέμα των εσόδων, εκφράζοντας την αισιοδοξία πως αυτά θα κινηθούν εντός των αρχικών εκτιμήσεων.

Πρόκειται για σαφέστατη πρόοδο σε σχέση με πέρυσι, όταν, παρότι οι αφίξεις κινήθηκαν σε πολύ υψηλά επίπεδα, τα έσοδα σημείωσαν (αντίθετα με ό,τι αναμενόταν) πτώση.

Στρατηγική

Εξωστρέφεια, συνέργειες και βιώσιμη ανάπτυξη: αυτό είναι το τρίπτυχο που χαρακτηρίζει τις κύριες κατευθύνσεις στις οποίες θα κινηθεί το επόμενο διάστημα η ανανεωμένη στρατηγική του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, όπως την παρουσίασε χθες ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, κατά τη διάρκεια της ίδιας συνέντευξης Τύπου.

Ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ παρουσίασε τους βασικούς άξονες στους οποίους θα στηριχτεί η τουριστική πολιτική τα επόμενα χρόνια, με έμφαση στη βελτίωση της ποιότητας των προσφερόμενων υπηρεσιών, την ανάπτυξη των υποδομών και την προσέλκυση νέων επενδύσεων.

«Στόχος μας είναι να βρεθούμε στον πυρήνα, στη βάση του ελληνικού τουρισμού. Δίπλα στο μικρό ή μεγάλο επαγγελματία, δίπλα στον Έλληνα παραγωγό. Δίπλα και κοντά στις τοπικές κοινωνίες. Στόχος μας είναι να καταγράψουμε τα ζητήματα που πρέπει να λυθούν άμεσα, να διαμορφώσουμε την ατζέντα της συζήτησης εκεί που χτυπάει η καρδιά του ελληνικού τουρισμού.

Αυτή η δράση εξυπηρετεί και προετοιμάζει το φιλόδοξο σχέδιό μας για μια ολιστική βιώσιμη ανάπτυξη, για μια ουσιαστική διασύνδεση τομέων, όπως για παράδειγμα της αγροδιατροφής και του πολιτισμού, που μπορούν άμεσα να ενισχύσουν ποιοτικά την εμπειρία που προσφέρουμε μέσω των προϊόντων και των υπηρεσιών του τουρισμού. Κάθε περιοχή της χώρας μας έχει πλούτο τόσο σε τοπικά αγροδιατροφικά προϊόντα, όσο και σε πολιτιστική κληρονομιά, σε ήθη και έθιμα. Είναι προτεραιότητά μας, όχι απλώς να τα διαφυλάξουμε, αλλά να τα συνθέσουμε και να τα αναδείξουμε μέσω του τουρισμού.

Με βάση τα παραπάνω εργαζόμαστε συστηματικά για το πώς θα δρομολογήσουμε την πιο αποτελεσματική διασύνδεση με τον τουρισμό. Παράλληλα η Marketing Greece δουλεύει, σε επίπεδο προώθησης και επικοινωνίας, και υλοποιεί σχέδιο ένταξης της αγροδιατροφής και του πολιτισμού στις καμπάνιες που θα εκτελέσει.

Αυτό το διάστημα ο ΣΕΤΕ προχωρά, εσωτερικά, σε μια δυναμική ενίσχυση των δραστηριοτήτων του. Για να μπορέσουμε να αντεπεξέλθουμε στα πολύπλοκα ζητήματα που μας απασχολούν και παράλληλα να θέσουμε στρατηγικά ζητήματα στην ατζέντα της θωράκισης του τομέα, δημιουργήσαμε δώδεκα εξειδικευμένες θεματικές ομάδες εργασίας. Οι ομάδες αυτές απαρτίζονται από μέλη του ΣΕΤΕ και ουσιαστικά χαρτογραφούν όλη τη θεματολογία και τις προτεραιότητές μας», ανέφερε κατά την ομιλία του ο κ. Ρέτσος.

Όπως σημείωσε ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ επίσης, πριν τα Χριστούγεννα ξεκινούν συναντήσεις στις Βρυξέλλες, με στόχο πολύ σύντομα να υπάρχει εκπροσώπηση και επιρροή στο κέντρο των ευρωπαϊκών αποφάσεων.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News