default-image

Ικανοποίησαν τα κρητικά πληρώματα στην Ανάβαση Ομαλού

Αθλητισμός
Ικανοποίησαν τα κρητικά πληρώματα στην Ανάβαση Ομαλού

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Mε  πολύ μεγάλο ενδιαφέρον πραγματοποιήθηκε η Ανάβαση Ομαλού στα Χανιά, στο πλαίσιο του 6ου αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων. Τα βλέμματα επικεντρώθηκαν κυρίως στην Ομάδα Α αφού υπήρξε έντονος συναγωνισμός αλλά και πολύ καλές επιδόσεις.

 Ο Λεωνίδας Κύρκος (Ford Escort WRC) ήταν ο μεγάλος νικητής, επικρατώντας μάλιστα μόλις 3 δέκατα του γιού του Πάνου Κύρκου (Mitsubishi Lancer EVO VI) , o οποίος μάλιστα στο δεύτερο σκέλος του αγώνα έκανε εντυπωσιακή επίδοση. Ο Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort WRC) τερμάτισε στην 3η θέση, διατηρώντας την πρωτοπορία στην βαθμολογία. Στην 4η θέση ήταν ο Ανδρέας Ντόφης (Mitsubishi Lancer Evo VIII)και στην 5η ο Παναγιώτης Λιώρης (Ford Escort WRC), που εξακολουθούν να έχουν ελπίδες σε ότι αφορά στην κατάκτηση του τίτλου.

Στην ομάδα Α έως 2 λίτρα, ο Αλέξανδρος Τσιόγκας (Peugeot 106 Maxi), κυριάρχησε σε όλα τα σκέλη του αγώνα και πήρε την πρώτη του νίκη στο πρωτάθλημα. Δεύτερος στην κατηγορία και πρώτος στα 1600 ήταν ο Σπύρος Βοργιάς (Peugeot 106 S16).

Με αυτή του τη νίκη ο Βοργιάς διεύρυνε την διαφορά του από τον αντίπαλο του στο πρωτάθλημα από τον Βασίλη Μπάτζανο (Citroen Saxo VTS) που βρέθηκε στην 4η θέση. Πάρα πολύ καλή παρουσία είχε ο ηρακλειώτης Δημήτρης Κτιστάκης (Peugeot 306 S16) που τερμάτισε στην 3η θέση και ανέβηκε στο βάθρο. To συγκεκριμένο πλήρωμα ήταν το 1ο μεταξύ των κρητικών συμμετοχών και  2ο στην Α7.

Με τη νίκη του λοιπόν ο Τσιόγκας μπήκε και πάλι σε τροχιά διεκδίκησης του τίτλου στην Α7, ενώ ο Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa Kit Car) που τερμάτισε 3ος πήρε προβάδισμα στην βαθμολογία ενώ ο Γιάννης Καλαϊτζιάν (Ford Ruma Kit Car) στάθηκε άτυχος και έχασε έδαφος.

Νικητής στη μικρότερη κατηγορία της ομάδας Α αναδείχθηκε  ο Λευτέρης Καρδαμάκης (Toyota Yaris), που βρέθηκε μπροστά από τον Στράτο Σταματάκη που συμμετείχε με το αναπηρικό του αυτοκίνητο  (Peugeot 106).

Το πιο γρήγορο ανέβασμα στον Ομαλό το έκανε ο Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Fiesta WRC) στη Formula Salloon και έχει αναδειχθεί ήδη πρωταθλητής ενώ τον ακολούθησε ο  Μανώλης Αλεξάκης (Mitsubishi Lancer Evo VI). Ο Ντίνος Ζυγογιάννης (Audi A3) επικράτησε  στην FST2, εκμεταλλευόμενος και την εγκατάλειψη του Αντώνη Σταφυλοπάτη (Opel Astra OPC) από κιβώτιο ταχυτήτων.

Για μία ακόμη φορά στην κατηγορία Ν, ο Κωνσταντίνο Κάκος (Mitsubishi Landen Evo IX) ήταν ταχύτερος ενώ στην 2η θέση τερμάτισε ο Γιάννης Ποτουρίδης (Mitsubishi Lancer EVO IX).

Το κύπελλο της κλάσης κατέκτησε, δύο αγώνες πριν το τέλος, ο Βασίλης Ρέκκας (Citroen Saxo VTS) με τον Κίμωνα Θέο (Peugeot 106 S16) να ακολουθεί.

Ενδιαφέρουσα μάχη είχαμε και στην κατηγορία Ε με τον Γιώργο Κεχαγιά (Ford Sierra RS 500) να επικρατεί του αξιόμαχου Παναγιώτη Ευθυμίου (BMW M3 DTM). Στην Ε έως 2 λίτρα,  εύκολη νίκη πέτυχε ο Παντελής Βασιλειάδης (Citroen AX) που βρέθηκε μπροστά από τον Γιάννη Δαμιανάκη ( Peugeot 205 GTI) και τον κυπελλούχο της Ε11 Θανάση Κουρνιάτη (Ford Escort MKII). Αξίζει να σημειωθεί ότι στη βαθμολογία, Βασιλειάδης και Κουρνιάτης ισοβαθμούν και οι δύο τελευταίοι αγώνες αναμένονται με μεγάλο ενδιαφέρον.

Νικητής στα ιστορικά αυτοκίνητα ήταν ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MKII).

Επόμενη ανάβαση είναι αυτή της Πορταριάς στις 23 και 24 Σεπτεμβρίου.

Ρεπορτάζ: Μαρία Πετρούτσου

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News