default-image

Η απάντηση αερολιμενάρχη στην επιστολή "ντροπής" από επιβάτη

Κρήτη
Η απάντηση αερολιμενάρχη στην επιστολή "ντροπής" από επιβάτη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μετά την επιστολή οργής από έναν τουρίστα που ήρθε για διακοπές στην Κρήτης και έφυγε με τις χειρότερες εντυπώσεις, όπως λέει εξαιτίας των άσχημων συνθηκών που αντίκρισε στο αεροδρόμιο Ηρακλείου, όπως αναλυτικά την περιέγραφε στο neakriti.gr, ήρθε η απάντηση από τον αερολιμενάρχη Ηρακλείου.

Αν και το κακό έχει ήδη γίνει αφού ο τουρίστας με αυτά που είδε αναχωρώντας από τον αερολιμένα κάθε άλλα παρά θα τον οδηγήσει στο να  διαφημίσει τον τόπο μας στην χώρα τη δική του, από την πλευρά του ο κ. Πλιάκας κάνει λόγο για ένα τυχαίο περιστατικό και μεμονωμένο περιστατικό που σε καμία περίπτωση δεν αντιπροσωπεύει τη συνολική εικόνα του αερολιμένα αλλά και την άποψη των επισκεπτών του αεροδρομίου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΚΡΗΤΗ ΚΑΙ ΑΦΗΣΕ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΟΡΓΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ

Αναλυτικά ο κ. Πλιάκας τονίζει: «Ο φετινός Ιούνιος είναι σαν τον περσινό Ιούλιο-Αύγουστο. Δεχόμαστε πάρα πολύ κόσμο καθημερινά. Ο εν λόγω επισκέπτης προφανώς έτυχε να βρεθεί στο αεροδρόμιο στον πικ της επισκεψιμότητάς του, εξού και πιθανότατα να είδε κάποιες ουρές, δείγμα όμως του ότι έχουμε πολύ τουρισμό.

Τώρα, όσον αφορά στο προσωπικό, είναι αρκετά φιλότιμο και εξυπηρετικό. Υπάρχουν όμως και οι στιγμές της κούρασης, αν σκεφτεί κανείς πόσες χιλιάδες κόσμου εξυπηρετούν σε καθημερινή βάση, ειδικά τώρα το καλοκαίρι.

Παρ' όλα αυτά, είναι πάντα στη θέση του και έτοιμο να προσφέρει τις υπηρεσίες του.

Σχετικά με το θέμα της καθαριότητας, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι από το αεροδρόμιο περνάνε διάφοροι λαοί, με διαφορετικές συμπεριφορές, κουλτούρες και νοοτροπίες.

Τόσα άτομα καθημερινά, λοιπόν, είναι λογικό σε κάποια σημεία, κάποιες φορές να τύχει κάποιος να δει έναν παρατημένο καφέ λόγου χάρη, αν και το προσωπικό της καθαριότητας είναι πάντα σε ετοιμότητα. Θα έδινα βάση στην επιστολή αν ακούγονταν μαζικά παράπονα για το αεροδρόμιο. Αν από τα χιλιάδες άτομα που μας επισκέπτονται, ιδίως τώρα το καλοκαίρι, κάποιο μείνει παραπονεμένο, σημαίνει ότι ήταν ένα τυχαίο και μεμονωμένο περιστατικό και όχι η γενική άποψη των επισκεπτών για το αεροδρόμιο».

Ουρές, απροθυμία και ακαθαρσίες στο αεροδρόμιο…

Επιστολή - καταπέλτη για τα κακώς κείμενα του αεροδρομίου Ηρακλείου, τα οποία όπως αποδείχτηκε, δυστυχώς, πήρε μαζί του φεύγοντας, ένας τουρίστας που επισκέφθηκε την Κρήτη μαζί με την οικογένεια του και έστειλε σε ξενοδόχο του νησιού, όπου και διέμενε.  

Ο David φαίνεται εξοργισμένος από τα όσα συνάντησε στο αεροδρόμιο Ηρακλείου και μάλιστα όπως λέει θα το σκεφτεί πολύ σοβαρά την επόμενη φορά να έρθει στην Κρήτη.

Και πέρυσι που ήρθε, αντιμετώπισε μία εξίσου πολύ κακή κατάσταση στο αεροδρόμιο, αλλά τόσο ο ίδιος όσο και οι δικοί του ήλπιζαν ότι ήταν απλά και μόνο και μόνο επρόκειτο για μία τυχαία κακή στιγμή και για το λόγο αυτό όπως υπογραμμίζει, προσπάθησε να κλείσουν τα μάτια, να το αφήσει πίσω του και να επιστρέψει φέτος εκ νέου στην Κρήτη.

Αλλά αυτή τη φορά φαίνεται πως ήταν ακόμη χειρότερα τα πράγματα καθώς όπως σημειώνει ο τουρίστας, υπήρχαν τεράστιες και ανεξέλεγκτες ουρές κακή σήμανση και το λιγοστό προσωπικό του αεροδρομίου φαινόταν απρόθυμο να προσφέρει  βοήθεια ή καθοδήγηση και να εξηγήσει την κατάσταση που είχε διαμορφωθεί.

Επίσης αναφέρεται στην βρωμιά που πρωταγωνιστούσε κάνοντας μεταξύ άλλων λόγο για ακάθαρτα καθίσματα και βρώμικους χώρους φαγητού  με άσχημες συνθήκες και στις τουαλέτες.

«Και θα μπορούσα να συνεχίσω για το τι συνέβη με το αεροδρόμιο του Ηρακλείου. Αν δεν γίνει κάτι δραστικό για να βελτιωθεί η κατάσταση, εμείς και πολλοί άλλοι δεν θα σκεφτούμε ούτε καν να επιστρέψουμε στην Κρήτη, προσθέτει ο David  κλείνοντας την επιστολή του, φανερά απογοητευμένος  για την εικόνα που πήρε μαζί του φεύγοντας από την Κρήτη και σίγουρα θα την εξιστορεί και στους δικούς του στην πατρίδα του.

Αναλυτικά η επιστολή

…However the bad experience we had when we got inside the airport terminal makes us rethink our impressions of Crete. Last year was appalling but we hoped that was just a one off experience and tried to turn a blind eye to the appalling situation we and our fellow travellers were forced to put up with.

This time was even worse:-

Huge uncontrolled queues and poor signage and an even worse public address system which was barely audible with little or no airport staff around to offer help or guidance. Those who were seemed unwilling to get involved or to help explain the situation.

Very poor, unclean and crowded seating and drinks/eating areas with horribly insufficient toilet facilities.

A duty free area which was grossly overpriced compared to normal shopping here in the UK.

And I could go on much longer on what is wrong with Heraklion airport.

Unless something drastic is done to improve the situation we and many others will not even think about returning to Crete.

Seriously Eddie I feel sure your business relies quite heavily on tourism and the Heraklion Airport situation is about to have a serious effect on what happens to Crete as a holiday destination.

You really should have words with the authorities responsible for the airport.

David Moray Munro

Ρεπορτάζ: Βάλια Μπούη - Μαρία Ανωνογιαννάκη

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News