default-image

Στη μάχη του Ακρόπολις σήμερα Αλυγιζάκης- Χατζηδάκης

Στη μάχη του Ακρόπολις σήμερα Αλυγιζάκης- Χατζηδάκης

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στο Ράλι Ακρόπολις είναι επικεντρωμένα τα βλέμματα των φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού αφού κορυφαία πληρώματα από την Ευρώπη και την Ελλάδα θα λάβουν μέρος στον αγώνα με επίκεντρο τη Λαμία.

Χθες πραγματοποιήθηκαν οι κατατακτήριες δοκιμές ενώ ακολούθησε το απόγευμα η τελετή εκκίνησης. Σήμερα το πρωί ξεκινάει το καθαρά αγωνιστικό σκέλος με τη διεξαγωγή τριών επαναλαμβανόμενων ειδικών. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τη Γραβιά, η οποία είναι το κλασικό Δροσοχώρι με αντίθετη φορά, την Άμφισσα, που είναι οι Καρούτες με ανηφορική κατεύθυνση και το Παλαιοχώρι που ξεκινάει από την έξοδο του ομώνυμου χωριού και καταλήγει στο Ελευθεροχώρι. Αύριο η διαδρομή αφορά στο Ελευθεροχώρι, το Ρεγκίνι και την Ελάτεια- Καρυά, τη μεγαλύτερη ειδική του Ράλι.

Στο σπουδαιότερο μηχανοκίνητο γεγονός της Ελλάδας λαμβάνουν μέρος και ο Λευτέρης Αλυγιζάκης με το Μιχάλη Χατζηδάκη με Mitsubishi EVO IX., ξεκινώντας σήμερα πρώτοι τον αγώνα με ώρα εκκίνησης 10:02. Το πλήρωμα από το Ρέθυμνο έλαβε μέρος και στο περυσινό Ράλι Ακρόπολις και εμφανίζεται πανέτοιμο για τη νέα πρόκληση. "H περυσινή εμπειρία βοηθάει σημαντικά. Θέλουμε να κάνουν έναν σταθερό αγώνα. Η σταθερότητα και ο ρυθμός είναι αυτά που κυρίως μετράνε και όχι τόσο η ταχύτητα», τονίζει στο neakriti.gr ο Λευτέρης Αλυγιζάκης που εμφανίζεται ικανοποιημένος από την κατάσταση των ειδικών διαδρομών μετά  την καλοκαιρία των τελευταίων ημερών αφού στο ξεκίνημα της εβδομάδας η βροχόπτωση είχε δημιουργήσει κάποια προβλήματα και χρειάστηκε η  οργανωτική επιτροπή να διαφοροποιηθεί το πρόγραμμα , κλείνοντας τρεις ειδικές: «Ευτυχώς εμάς δεν μας επηρέασε και τόσο το γεγονός  γιατί είναι διαδρομές που τις γνωρίζουμε από την περυσινή μας συμμετοχή».

Σε ότι αφορά το γεγονός ότι θα κληθεί να αγωνιστεί πρώτο το δικό τους πλήρωμα για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, φαίνεται να προβληματίζει ως ένα βαθμό τον Λευτέρη Αλυγιζάκη.   «Το νούμερο που αγωνιζόμαστε είναι ψηλά και αυτό μπορεί να μας επηρεάσει αφού υπάρχει το ενδεχόμενο να συναντήσουμε αργά ευρωπαϊκά πληρώματα. Έχουμε ζητήσει από τους διοργανωτές να ξεκινάμε λίγο αργότερα».

Ο Λευτέρης Αλυγιζάκης με έναν από τους πιο αναγνωρίσιμους οδηγούς του Ράλι Ακρόπολις τον Nasser Saleh Al- Attiyah.

Ο Ρεθυμνιώτης οδηγός αναφέρεται και στη δυναμική του φετινού Ράλι Ακρόπολις αλλά και σε ένα  γεγονός που προκάλεσε εντύπωση.  

«Βλέπω πιο καλές συμμετοχές φέτος στα Ευρωπαϊκά πληρώματα παρότι θα απουσιάσει ο Alexey Lukyanuk λόγω του τραυματισμού του σε ατύχημα κατά της διάρκεια δοκιμών στη Ρωσία… Εντύπωση πάντως προκαλεί το γεγονός ότι δύο ελληνικές εταιρίες χορηγούν δύο ξένα πληρώματα και όχι δύο ελληνικά».

Σε ότι αφορά το στόχο των Αλυγιζάκη- Χατζηδάκη, ο πήχης έχει τεθεί ψηλά. «Ο στόχος μας είναι για ψηλά… Θα κυνηγήσουμε τη νίκη με το ρυθμό μας μεταξύ των ελληνικών πληρωμάτων στην κατηγορία Ν.», ενώ αναφορικά με το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα: « Υπάρχουν και δύο ελληνικές συμμετοχές που θα κοντράρουν τις ευρωπαϊκές με Skoda Fabia στην R5. Πρόκειται για τον περυσινό πρωταθλητή τον Γιώργο Φιλιππίδη και τον πρωταθλητή του 2003 τον Σωκράτη Τσοκαλίδη.

Χορηγοί του πληρώματος Αλυγιζάκης, Χατζηδάκης είναι η ΒΕΤΑ ΑΕΒΕ και η Anisma.

Ρεπορτάζ: Μαρία Πετρούτσου

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News