default-image

Τα φαβορί και οι δυσάρεστες εκπλήξεις των Όσκαρ

Life
Τα φαβορί και οι δυσάρεστες εκπλήξεις των Όσκαρ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα πολυπόθητα χρυσά αγαλματάκια διεκδικούν και φέτος καλλιτέχνες και δημιουργοί στην 89η Τελετή Απονομής των Βραβείων Οσκαρ που θα γίνει την Κυριακή (προς Δευτέρα για εμάς), 26 Φεβρουαρίου. Πέρα από τις ελληνικές υποψηφιότητες του «Αστακού», αλλά και του «4,1 Miles» της Δάφνης Ματζιαράκη, υποψήφιοι είναι:

Το «La La Land» του Ντάμιεν Σαζέλ έχει τις περισσότερες υποψηφιότητες, συγκεκριμένα 14, και ακολουθούν το «Moonlight» του Μπάρι Τζένκινς και το «Arrival» με 8, και τα «Hacksaw Ridge», «Manchester by the Sea» και «Lion» με 6.

Η Μέριλ Στριπ μπορεί να είναι υπερεκτιμημένη κατά τον Πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ, αλλά βρίσκεται υποψήφια για 20ή φορά για το ρόλο της στο «Florence Foster Jenkins»

Το «20th Century Women» ήταν σύμφωνα με το flix.gr η εντυπωσιακή απουσία των υποψηφιοτήτων, μια και στην κούρσα δεν συμμετέχουν ούτε ο σκηνοθέτης Μάικ Μιλς, αλλά ούτε και η Ανέτ Μπένινγκ που, μάλιστα, θεωρούνταν και από τα φαβορί για το Βραβείο Α' Γυναικείου Ρόλου

Στις 9 υποψηφιότητες για Οσκαρ Καλύτερης Ταινίας περιορίστηκε η Ακαδημία, αφήνοντας έξω, όχι το «Silence» του Μάρτιν Σκορσέζε, που είναι προφανές ότι δεν κέρδισε τους ψηφοφόρους, αλλά και το «20th Century Women» του Μάικ Μιλς

Στην κατηγορία του Α' Γυναικείου Ρόλου τρανταχτή απουσία, εκτός από την Ανέτ Μπένινγκ για το «20th Century Women», είναι και η Εϊμι Ανταμς για το ρόλο της στο «Arrival» του Ντενί Βιλνέβ

Η Ιζαμπέλ Ιπέρ, ωστόσο, στέφηκε με δάφνες και με μια ωραιότατη υποψηφιότητα για την ερμηνεία της στο «Elle» του Πολ Βερχόφεν

Το «Nocturnal Animals» του Τομ Φορντ και το «Loving» του Τζεφ Νίκολς ξεχώρισαν μόνο για τους ηθοποιούς τους (στον Β' Ανδρικό ο Μάικλ Σάνον για το πρώτο, στον Α' Γυναικείο η Ρουθ Νέγκα για το δεύτερο) και, κατά τα άλλα, δεν υποστηρίχθηκαν από τους ψηφοφόρους

Στην κατηγορία καλύτερης ταινίας animation συναντάμε τρία από τα «outsider» στούντιο, τη Laika με το «Kubo», το ελβετικό «My Life as a Zucchini» και τη γαλλοϊαπωνική συμπαραγωγή του Studio Ghibli για την «Κόκκινη Χελώνα»

Στην κατηγορία ντοκιμαντέρ, το «Φωτιά στη Θάλασσα» του Τζιανφράνκο Ρόσι εκπροσωπεί ην ευρωπαϊκή παραγωγή αλλά και την ευρωπαϊκή ανθρωπιστική κρίση με το προσφυγικό.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News