default-image

"Καλπάζει" το τουριστικό προϊόν του νησιού

Οικονομία
"Καλπάζει" το τουριστικό προϊόν του νησιού

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μετά τους Γερμανούς, τους Άγγλους, τους Γάλλους και τους Ρώσους, στη σειρά πλέον με τους πιο φανατικούς θαυμαστές του νησιού μας μπαίνουν και οι Ισραληλινοί. Μια αγορά που κάνει δυναμική εμφάνιση την τελευταία πενταετία, καταγράφοντας αύξηση που φτάνει μέχρι και το 70%.

Από τη μια η γεωγραφική θέση, ο καιρός και τα αξιοθέατα από την άλλη όμως κυρίως η ασφάλεια αποτελούν τα σημαντικότερα στοιχεία τα οποία μέσα σε πέντε χρόνια έχουν καλλιεργήσει συνθήκες δυναμικής παρουσίας στο νησί Ισραηλινών επισκεπτών που έχουν την Ελλάδα γενικότερα, αλλά και την Κρήτη ειδικότερα από τους πιο αγαπημένους προορισμούς.

Η δυναμική που εμφανίζουν μια σειρά από αγορές που δεν ανήκαν στις παραδοσιακές όπως ακόμη και η Πολωνία, ανοίγουν όπως επισημάνθηκε ξανά τη συζήτηση για επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν ως μοναδικής λύσης, αφού με δεδομένες τις εκτιμήσεις ακόμη και για αύξηση του τουριστικού ρεύματος σε συνδυασμό με την έλλειψη δημιουργίας νέων τουριστικών μονάδων και υποδομών, μόνο με την επιμήκυνση μπορεί να ανταποκριθεί η Κρήτη που κάτω από άλλες συνθήκες αδυνατεί να φιλοξενήσει μέσα σε τρεις ή τέσσερις μήνες ένα τέτοιας έκτασης τουριστικό ρεύμα.

Άλλωστε ενθαρρυντικό των εκτιμήσεων που γίνονται για το καλοκαίρι του 2017 είναι και η αύξηση κατά 40% που έχει κλείσει ήδη η TUI σε κλίνες στο νησί, ποντάροντας στην αύξηση του τουριστικού ρεύματος προς τη μεγαλόνησο.

Ρεπορτάζ: Ράνια Μωραΐτη

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News