default-image

Οι Ινδοί με τα 10 δις € που "χτύπησαν" το Καστέλι

Κρήτη
Οι Ινδοί με τα 10 δις € που "χτύπησαν" το Καστέλι

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ανάδοχος από το διαγωνισμό για το αεροδρόμιο Καστελίου όπως είναι γνωστό αναδείχθηκε το κοινοπρακτικό σχήμα που αποτελείται από την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και τον ινδικό όμιλο GMR, που υπέβαλλε και τη μοναδική προσφορά όπως έγραψε το neakriti.gr. Και στο παρελθόν το site μας είχε αναφερθεί επανειλημμένα στους 5 μνηστήρες που διεκδικούσαν το έργο, ωστόσο ο κύβος πλέον ερρίφθη.

Ποιος είναι όμως ο ινδικός όμιλος που τελικά μαζί με την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ επιθυμεί να υλοποιήσει το έργο;

>> ΔΙΑΒΑΣΤΕ: ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΣΤΕΛΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ

Ινδοί με κύκλο εργασιών ύψους 10 δισ. ευρώ

Η GMR, με κύκλο εργασιών ύψους 10 δισεκατομμυρίων ευρώ ετησίως, δραστηριοποιείται στη διαχείριση αεροδρομίων, στις κατασκευές αλλά και στα ορυχεία.

Το κόστος κατασκευής του νέου αεροδρομίου, που μεταξύ άλλων θα περιλαμβάνει εμπορικό και συνεδριακό κέντρο, θα ανέλθει σε περίπου 850 εκατομμύρια ευρώ με την περίοδο κατασκευής να προσδιορίζεται σε πέντε έτη.

Η κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - GMR σύμφωνα με το skai.gr θα αναλάβει τη διαχείριση και λειτουργία του νέου αεροδρομίου για 32 έτη, θα έχει το management της εταιρείας που θα αναλάβει την παραχώρηση του αερολιμένα, ενώ το ποσοστό του δημοσίου στην εταιρεία θα κυμαίνεται από 45% έως 55%.

>> ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ : ΟΙ 5 ΜΝΗΣΤΗΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΣΤΕΛΙ

Σύμφωνα με τους όρους του διαγωνισμού, η χρηματοδοτική συμβολή του δημοσίου στο έργο θα είναι της τάξεως των 220 εκατομμυρίων ευρώ, πληροφορίες όμως αναφέρουν ότι δεν αποκλείεται να είναι εν τέλει σημαντικά χαμηλότερη.

Τα επόμενα βήματα είναι η διεξαγωγή προσυμβατικού ελέγχου από το ελεγκτικό συνέδριο και η υπογραφή της σύμβασης, ενώ εκτιμάται ότι μέσα στο 2017 θα ξεκινήσουν οι εργασίες για την κατασκευή του νέου αεροδρομίου.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News