default-image

Γ.Τσαγκαράκης: Ζητάμε την τουριστική ταυτότητα του τόπου

Κρήτη
Γ.Τσαγκαράκης: Ζητάμε την τουριστική ταυτότητα του τόπου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Δήμος Αγίου Νικολάου ξεκινάει έναν ανοιχτό διάλογο σχετικά με τις στρατηγικές ανάπτυξης, διαχείρισης και προβολής τόπων, με τη διοργάνωση μιας ημερίδας για το place branding, τον αστικό σχεδιασμό και τον τουρισμό, και ενός εργαστηρίου Placemaking για μαθητές γυμνασίου.

Οι όροι "city branding" και "destination branding" έχουν αρχίσει να μπαίνουν δυναμικά στο λεξιλόγιο των τοπικών πολιτικών φορέων αλλά και των επαγγελματιών, ως σύγχρονα εργαλεία διαχείρισης τόπου, λένε στο Ράδιο 9,84 οι ειδικοί σύμβουλοι του Δήμου Γιάννης Τσαγκαράκης και Ίρις Περουλιού-Σεργάκη.

Παράλληλα, η βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη συνδέεται με την προβολή της ταυτότητας του τόπου με άξονα την ενδυνάμωση της ανταγωνιστικότητας σε εθνικό και διεθνές επίπεδο.

Στόχος της διοργάνωσης αυτής είναι η πληροφόρηση της τοπικής κοινωνίας και η εκπαίδευση πολιτών και τοπικών φορέων πάνω σε ζητήματα που αφορούν το σχεδιασμό και την εικόνα του τόπου και η εκκίνηση ενός ανοιχτού διαλόγου γύρω από τους παράλληλους άξονες που συνδιαμορφώνουν την ταυτότητα ενός τόπου.

Βάσει του προγράμματος Ημερομηνίες:

•   Δευτέρα 24/10/16 - Κυριακή 30/10/16: Εργαστήριο Placemaking με τους μαθητές του 1ου Γυμνασίου Αγίου Νικολάου από την ομάδα του "Topio: Creative Placemaking for Young Community Leaders"

•   Σάββατο 29/10/16: Συνέδριο - Στρατηγικές Ανάπτυξης και Προβολής Τόπου, Επιμελητήριο Λασιθίου, 10:00 - 20:30

•   Κυριακή 30/10/16: Παρουσίαση εργαστηρίου απο του μαθητές του 1ου Γυμνασίου Αγίου Νικολάου και την ομάδα Topio

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News