default-image

Ράλι Κρήτης: Σασπένς και νίκη στο δευτερόλεπτο (video)

Αθλητισμός
Ράλι Κρήτης: Σασπένς και νίκη στο δευτερόλεπτο (video)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σε έναν από τους εντυπωσιακότερους αγώνες των τελευταίων χρόνων εξελίχθηκε το 38ο Εneos Rally Crete, αφού η πρώτη τετράδα της γενικής κατάταξης έδωσε μεγάλες μάχες κατά τη διάρκεια των επτά ειδικών διαδρομών, με το πλήρωμα των Αλυγιζάκη Λευτέρη-Χατζηδάκη Μιχάλη με Mitsubishi Lancer Evo IX να κόβουν πρώτοι το νήμα με χρόνο 30.58.01, ενώ ένα δευτερόλεπτο πίσω ήταν οι Κακεπάκης Γιάννης-Μπαρδάκης Σπύρος με Mitsubishi Lancer Evo IX και χρόνο 30.59.04.

Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσαν οι Αναπολιωτάκης Γιώργος-Χαλκιαδάκης Αλέκος με Seat Ibiza Kit Car Evo II και χρόνο 31.12.65. Στην 4η θέση και από πολύ κοντά ήταν οι Περουλάκης Γιώργος-Σαρρής Λευτέρης (Mitsubishi Lancer Evo VIII) με χρόνο 31.26.04.

Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτό ήταν το πρώτο Ράλι Κρήτης για τους νικητές που προέρχονται από μια εντυπωσιακή χρονιά μετά την 3η θέση στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα. Ο αγώνας προσμετρούσε στο Περιφερειακό Κύπελλο Ασφάλτινων Ράλι Κρήτης ως ο 3ος γύρος του θεσμού.

«Ήταν μια επιτυχημένη χρονιά για μας, γεμάτη εμπειρίες, γιατί όταν ακολουθείς ένα Πανελλήνιο Πρωτάθλημα σου τυχαίνουν διάφορα, που άλλοτε τα αντιμετωπίζεις, άλλοτε όχι, όμως όλα μπαίνουν στο τσουβαλάκι των εμπειριών. Η χρονιά έκλεισε με νίκη. Και δεν είναι απλή νίκη όταν τέσσερα αυτοκίνητα είναι τόσο κοντά. Με τον Γιάννη Κακεπάκη μπήκαμε στην τελευταία ειδική με 1,7'' και στο σύνολο του αγώνα η διαφορά ήταν 1'', μια αναπνοή. Ήταν ένας γρήγορος αγώνας και, από την εμπειρία μου στο Πανελλήνιο, πουθενά στην Ελλάδα δεν υπάρχουν τόσο μικρές διαφορές», τόνισε στο neakriti.gr ο Λευτέρης Αλυγιζάκης, που μίλησε και για τη Super Stage του Σαββάτου που στέφθηκε από απόλυτη επιτυχία, με τον κόσμο να κατακλύζει κατά μήκος την παραλιακή λεωφόρο του Ηρακλείου. «Για να έρθει ο κόσμος κοντά στο σπορ πρέπει να πάμε εμείς κοντά του. Ήταν μια ειδική που μπορεί να μην είναι πολύ "ραλιτζίδικη", είναι όμως καλό για το σπορ που αγαπάμε. Ήταν πολύ ωραία, με ασφάλεια και μακάρι να γίνει και του χρόνου».

Ανάλογη ήταν και η τοποθέτηση του συνοδηγού του πρώτου πληρώματος, Μιχάλη Χατζηδάκη. «Ήταν μια φοβερή χρονιά για μας, με τεράστιες εμπειρίες μέσα και από τη συμμετοχή μας στο Πανελλήνιο. Ολοκληρώθηκε με τον καλύτερο τρόπο η χρονιά. Αυτή ήταν η πρώτη νίκη μας στο Ράλι Κρήτης, ενώ είχαμε και την πρώτη νίκη σε ειδική του Πανελληνίου. Μακάρι να πετύχουμε κάτι ανάλογο και του χρόνου».

Ικανοποιημένος από την προσπάθεια που κατέβαλε με το συνοδηγό του, Σπύρο Μπαρδάκη, εμφανίστηκε ο Γιάννης Κακεπάκης, που έχασε την πρωτιά στο νήμα... «Ήταν τέλεια εμπειρία. Δε βλέπεις εύκολα να παίζουν τόσα πληρώματα σε τόσο μικρό χρόνο στο γενικό σύνολο. Ήταν φοβερό. Εμείς κάναμε ό,τι μπορούσαμε, το αυτοκίνητο ουσιαστικά δεν το είχαμε ξανακαβαλήσει. Είχαμε κάνει ένα σπριντάκι μόνο... Το βρίσκαμε στο τέλος, πήγαμε πιο γρήγορα, πιέσαμε όμως τελικά περιοριστήκαμε στη 2η θέση».

Αναφορικά με την πρώτη ειδική διαδρομή, ο 2ος της γενικής είπε: «Ήταν φοβερή η Super Stage! Όλα κύλησαν ομαλά, ο κόσμος ήταν στη θέση του και δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα. Μακάρι να ξαναγίνει».

Σε ένα 20ήμερο με τρεις αγώνες, μεταξύ των οποίων και Πανελλήνιοι, ο Γιώργος Αναπολιωτάκης, περυσινός νικητής μετά από μάχη με τον Μανώλη Πιτσάκη, περιορίστηκε στην 3η θέση. «Μακάρι να βλέπουμε αυτόν τον ανταγωνισμό κάθε χρόνο. Αυτό δείχνει ότι το Ράλι Κρήτης είναι ένας θεσμός με έντονο συναγωνισμό και τα πληρώματα από την Αθήνα τα βρίσκουν σκούρα. Αλυγιζάκης-Χατζηδάκης... πέταξαν στον αγώνα. Εμείς ακολουθήσαμε μια συντηρητική διαδρομή, προσπαθήσαμε μέχρι τα μέσα να τους κυνηγήσουμε, από 'κει και μετά είδαμε ότι δεν μπορούμε και μείναμε πίσω να προστατέψουμε τη θέση μας».

Οι νικητές στις ειδικές κατηγορίες

Νικητές στην F2 αναδείχθηκαν οι Κτιστάκης Δημήτρης και Μάνος (Peugeot 306) με χρόνο 31.53.05, ενώ στη 2η θέση ήταν οι Νικολιδάκης Γιάννης και Πετούσης Μανώλης (Peugot 106 S16) με 32.13.04 και στην 3η οι Πατσουράκης Μπάμπης-Ζωφάκης Γιώργος με 32.37.86 (Citroen C2 R2).

Στην κατηγορία C6 πρώτοι ήταν οι Ανταλουδάκης Μιχάλης-Πλουμής Νίκος (Peugot 106 Rallye) με 33.34.68, ενώ ακολούθησαν οι Πουλάκης Μιχάλης-Προβιδάκης Βαγγέλης (Toyota Yaris 1300) με 34.10.81. Στην C5 κυριάρχησαν οι Νικολιδάκης Γιάννης-Πετούσης Μανώλης (Peugot 106 S16) με 32.13.04, ενώ ακολούθησαν οι Πατσουράκης Μπάμπης-Ζωφάκης Γιώργος (Citroen C2 R2) με 32.37.86 και Ιωαννίδης Γιώργος-Γονάκης Γιώργος (Citroen AX) με 33.45.01. Στις ενσωματωμένες C3+C4 πρώτοι ήταν οι Κτιστάκης Δημήτρης και Μάνος (Peugot 306)με 31.53.05, ενώ ακολούθησαν οι Φρατζεσκάκης Δημήτρης-Κλαριδόπουλος Φραγκίσκος (Ford Fiesta ST 150) με 32.59.19 και Περάκης Ανδρέας-Κουρουγκιαούρης Κώστας με Peugot 206) με 33.08.98. Οι τρεις πρώτοι της γενικής κατάταξης ήταν και οι κυρίαρχοι στην C2.

Δεν ολοκλήρωσαν τον αγώνα για διάφορους λόγους επτά πληρώματα. Συγκεκριμένα πρόκειται για τους Ζερβάκη Μιχάλη-Προβιδάκη Νίκο, Πατεράκη Μιχάλη-Τσιχλάκη Νεκτάριο, Καφετζάκη Γιάννη-Δημητρίου Μάνο, Νηστικάκη Μανώλη-Αποστολάκη Αντώνη, Παρθενιάδη Βαγγέλη-Χατζάκη Κώστα, Μαραγκάκη Ανδρέα-Μαραυγάκη Κατερίνα και Σταματάκη Στράτο-Πουλάκη Γιώργο.

To 38o Eneos Rally Crete μπαίνει πλέον στην ιστορία, με τα πληρώματα και τον κόσμο που κατέκλυσε τις ειδικές διαδρομές να ανανεώνουν το ραντεβού τους για του χρόνου.

Ρεπορτάζ: Μαρία Πετρούτσου

Φωτογραφίες: Νίκος Χαλκιαδάκης, Παναγιώτης Πετρούτσος

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News