default-image

Το σύστημα...

Περίεργα
Το σύστημα...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Για την εγκατάσταση νέου ρολογιού της ΔΕΗ, και όχι επανασύνδεσης, χρειάζεται σχέδιο σπιτιού από ηλεκτρολόγο, διάφορες άλλες χαρτούρες από Δήμο, εφορίες, υπηρεσία ηλεκτρολόγων κ.λπ., και εφόσον τα μαζέψεις όλα αυτά έρχεται τεχνικός για να επιβεβαιώσει ότι έχει ακολουθηθεί η προβλεπόμενη διαδικασία, πριν ανάψει το "πράσινο φως" για την εγκατάσταση.

Η παραπάνω προεργασία διαρκεί ένα μήνα, ίσως και περισσότερο. Πολίτης καλεί τηλεφωνικώς τη ΔΕΗ για το επόμενο βήμα. Επί δύο ημέρες προσπαθεί μάταια να έρθει σε επικοινωνία, αφού δεν απαντά κανείς στο τηλέφωνο.

Τη Δευτέρα απαυδισμένος επισκέπτεται τα γραφεία του ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. και κάπως έτσι ξεκινά η ιστορία του, την οποία και σας παραθέτω αυτούσια: «Στις 6/4 πήγα από τη ΔΕΗ και συγκεκριμένα στο ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. Σε όποιο γραφείο με έστελναν τους έδινα την αίτηση και περίμενα να μου πουν χωρίς να τους πω τι θέλω. Ξεκινάω από τα γραφεία στο ισόγειο όπου κάνεις τις αιτήσεις, και χωρίς να ελεγχθεί η αίτηση στον υπολογιστή με στέλνουν σε ένα άλλο γραφείο στο ισόγειο. Καθόντουσαν μέσα έξι άτομα, ίσως και επτά - οι δύο κοιτούσαν κάτι χαρτιά και οι υπόλοιποι κοιτούσαν τους δύο. Μπαίνω, με ρωτάνε ποιος με έστειλε σε αυτούς, αν είναι νέα σύνδεση κι αν έχω μετρητή, απαντώ ότι είναι όλα από την αρχή και με στέλνουν στο δίπλα γραφείο που ήταν μάλλον ο προϊστάμενος. Βλέπει εκείνος την αίτηση, και το πρώτο πράγμα που με ρώτησε είναι ποιος με έστειλε σε αυτόν. Του απαντάω ότι με έστειλαν οι συνάδελφοί του από το διπλανό γραφείο. "Έλα δίπλα", μου λέει. Πάμε δίπλα στο γραφείο με τους 6 - ίσως 7 - που τελικώς αυτοί ήταν τεχνικοί, και τους λέει...

"Ποιος του είπε να έρθει σε εμένα; Δεν είδατε ότι είναι νέα σύνδεση;". Και δείχνοντάς τους συνέχισε: "Και όλοι εσείς που κάθεστε εδώ τι κάνετε και δεν πάτε να τον συνδέσετε τον άνθρωπο;".

Βλέποντας τον εκνευρισμό που έχει δημιουργηθεί σχολίασα: "Καταλαβαίνετε ότι δεν έχω πρόβλημα μαζί σας, αλλά κάτι δεν πάει καλά μεταξύ σας!". Με στέλνουν στον πρώτο όροφο, στο γραφείο που είναι οι μελέτες. Δηλώνω τον αριθμό της αίτησης και ξεκινά η αναζήτησή της σε μια στοίβα από χαρτιά. Αν και έχει υποβληθεί πάνω από ένα μήνα, τελικώς εντοπίζεται κάπου στον πάτο. Ο εργολάβος - ιδιώτης - και μάλλον ένας από όσο κατάλαβα στο Ηράκλειο, είχε προθεσμία μέχρι 31/3 να έρθει να μου βάλει το μετρητή, και η κυρία μου απαντά επακριβώς: "Ε… εντάξει, 6/4 έχουμε...". Και της απαντώ: "Όλη αυτή η στοίβα περιμένει; Και αν εγώ είμαι στον πάτο, πότε έχει σκοπό να έρθει;". Αρχίζω να εκνευρίζομαι και ανεβαίνουν οι τόνοι.

Πριν αποχωρήσω της ζητάω να μάθω πότε θα έρθει ο εργολάβος σπίτι μου, μου απαντά ότι δεν ξέρει και ότι πρέπει να πάω στο απέναντι γραφείο που είναι η προϊσταμένη να μου πει. Συνεχίζω τα πέρα-δώθε. Πάω στο γραφείο της προϊσταμένης μελετών. Αφού της επαναλαμβάνω το ιστορικό, μου επικαλείται την έλλειψη κάποιου καλωδίου για την καθυστέρηση του μετρητή. Της εξηγώ ότι η ΔΕΗ, λόγω της καθυστέρησης, με αναγκάζει να παρανομώ, αφού εξυπηρετούμαι παίρνοντας ρεύμα από διπλανό σπίτι».

Κάπως έτσι το σύστημα απαξιώνει τη διαδικασία και σε βάζει στον πειρασμό να παρανομήσεις, να βάλεις μέσον, να εξετάσεις παράτυπες εναλλακτικές... να... να...

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News