default-image

ITB 2016: Ρομπότ-υπάλληλος ξενοδοχείου

Επιστήμη
ITB 2016: Ρομπότ-υπάλληλος ξενοδοχείου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένα ρομπότ που δουλεύει σε ξενοδοχείο θα είναι ο ειδικός καλεσμένος της Ημέρας Φιλοξενίας

Ο Μάρτιο, ένα ρομπότ που δουλεύει σε ξενοδοχείο, θα είναι ο ειδικός καλεσμένος της Ημέρας Φιλοξενίας (Hospitality Day) της διεθνούς έκθεσης ITB του Βερολίνου, που θα διεξαχθεί στις 10 Μαρτίου του 2016, από τις 10.30 το πρωί έως τις 5.40 το απόγευμα, στον εκθεσιακό χώρο της ITB στο Βερολίνο.

Οι επισκέπτες του 11ου συνεδρίου για τα ξενοδοχεία της έκθεσης θα μπορούν να τον παρακολουθήσουν κατά την έναρξη της εκδήλωσης και για λίγο σε κάθε γύρο συζητήσεων. Διακεκριμένοι ειδικοί του ξενοδοχειακού κλάδου θα τοποθετηθούν στη βασική θεματική του συνεδρίου της ΙΤΒ που είναι η ψηφιοποίηση, συζητώντας για τα ρομπότ, τα εργαστήρια τεχνολογικών καινοτομιών.

Θα είναι η πρώτη φορά που κινεζικός ξενοδοχειακός όμιλος θα λαμβάνει μέρος. Στα Plateno Hotels, τη δεύτερη μεγαλύτερη ξενοδοχειακή αλυσίδα της Κίνας, η «απόλυτη ψηφιοποίηση» έχει γίνει τμήμα της καθημερινής ζωής. Θα πραγματοποιηθεί ακόμα συνάντηση 2 μεγάλων εκτελεστικών στελεχών της Google και της Booking.com. Ένας μελλοντιστής θα κάνει μια περιγραφή της γενιάς που είναι απόλυτα εξοικειωμένη με το διαδίκτυο και 3 άλλοι ειδικοί θα συζητήσουν την επενδυση στον πελάτη του ξενοδοχείου.

Ο Μάριο είναι ο νεαρότερος εργαζόμενος του Ghent Marriott Hotel στο Βέλγιο. Έχει ύψος 57 εκατοστά και ζυγίζει μόνο 6 κιλά, ενώ μιλά 19 γλώσσες. Κατά τη διάρκεια της Hospitality Day της ITB, που θα ξεκινήσει στις 10.30 το πρωί, ο εφευρέτης του και ο διαχειριστής του ξενοδοχείου θα εξηγήσουν γιατί κατασκευάστηκε και θα παρουσιάσουν τα καθήκοντά του στο ξενοδοχείο.

Παρουσία του Μάριο, στο επόμενο πάνελ, στις 11 το πρώι, ο Stephan Demmerle, διευθυντής του Business Unit Central Europe του ξενοδοχειακού ομίλου NH, θα εξηγεί γιατί η ξενοδοχειακή αλυσίδα χρησιμοποιεί μια τεχνολογία που μπορεί να δημιουργήσει ανθρωποειδές σε πραγματικές διαστάσεις ανθρώπου με τρισδιάστατα ολογράμματα της καρδιάς του και να το διανέμει σε όλο τον κόσμο.

Ο σύμβουλος μάρκετινγκ της DICON Marketing- und Beratungsgesellschaft Berlin, Roland Schwecke, θα εξετάσει σε βάθος τον αντίκτυπο της τεχνολογίας, σε σχέση με τον οποίο ο Richard Singer της Travelzoo διενήργησε έρευνα καταναλωτών για λογαριασμό της ITB Berlin.Η 25hours Hotel Company ήταν στην πρώτη γραμμή της καινοτομίας πριν ακόμα λειτουργήσουν τα εργαστήρια καινοτομίας.

Ο διευθύνων σύμβουλος Christoph Hoffmann θα μιλήσει για το πώς η ζωή περιστρέφεται γύρω από τη δημιουργικότητα στα θεματικά ξενοδοχεία. Ο Δρ. Jens Pippig της ProSiebenSat.1 Media θα εξηγήσει γιατί τα τελευταία χρόνια οι startups στηρίζονται σε κάθε κλάδο, και ο Rene Massatti της TrendONE Vienna θα καταχωρήσει καινοτόμες ιδέες σε μια βάση δεδομένων.

Η μεγαλύτερη κινεζική ξενοδοχειακή αλυσίδα, που αποτελείται από 3.000 ξενοδοχεία, διευρύνεται γρήγορα εκμεταλλευόμενη την λατρεία των κινέζων στο διαδίκτυο. Από τις 1.30 μμ ο Eric Wu, διευθύνων σύμβουλος από την Κουανγκτσόου θα μιλήσει στην Maria Putz-Willems, αρχισυντάκτρια του hospitalityInside.com και οργανώτρια της ITB Hospitality Day, σχετικά με την ψηφιακή ζωή στην Άπω Ανατολή, και πώς και γιατί ο ξενοδοχειακός όμιλος Plateno, του γίγαντα Jin Jiang, προτίθεται να εισέλθει στην ευρωπαϊκή αγορά.

Οι γίγαντες στον χώρο των διαδικτυακών τουριστικών πρακτορείων είναι αναπόσπαστο τμήμα της ξενοδοχειακής βιομηχανίας. Πώς οι γίγαντες της διανομής αλλάζουν αυτόν τον κλάδο και πώς αλλάζει ο ανταγωνισμός μεταξύ των online τουριστικών πρακτορείων; Οι Terri Scriven, επικεφαλής Φιλοξενίας της Google στο Λονδίνο, Peter Verhoeven, διευθύνων σύμβουλος της Booking.com για Ευρώπη, Μ. Ανατολή και Αφρική, θα απαντούν σε ερωτήσεις από τις 2.45 μμ κι έπειτα.Ο μελλοντιστής Andreas Reiter, τη ZTB Zukunftsburo στη Βιέννη, θα μιλήσει για τη γενιά της τεχνολογίας, με ημερομηνία γέννησης από το 1980 έως το 1997, η οποία από το 2020 θα αντιπροσωπεύει περισσότερο από το μισό μερίδιο του εργατικού δυναμικού.

Τι μπορούν να μάθουν οι  μάνατζερ των ξενοδοχείων από τους εργαζομένους τους που έχουν απόλυτη εξοικείωση με το διαδίκτυο;Στη συνέχεια η προσοχή θα μετατοπιστεί από τους εργαζομένους στους επισκέπτες. Ποιος θα κερδίσει τον μεγάλο αγώνα των νέων και υφιστάμενων πελατών; Υπάρχουν αποτελεσματικά εργαλεία στα προγράμματα πιστότητας;

Τα μίλια και οι πόντοι, τα social media και οι αξιολογήσεις; Ποιο είναι το κόστος της «καινοτομίας επισκέπτη»; Αυτές είναι μερικές από τις ερωτήσεις στις οποίες θα κληθούν να απαντήσουν ειδικοί από την ξενοδοχειακή βιομηχανία.

Πηγή: protothema.gr

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News