default-image

Αγωνιστική Παρέμβαση Εκπαιδευτικών: Όχι στο "διάλογο" της υποταγής

Ελλάδα
Αγωνιστική Παρέμβαση Εκπαιδευτικών: Όχι στο "διάλογο" της υποταγής

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Καμία αυταπάτη για τον εθνικό διάλογο για την Παιδεία που έχει στόχο να καταστήσει συνένοχο το εκπαιδευτικό κίνημα στην εφαρμογή της αντιλαϊκής κυβερνητικής πολιτικής», τονίζει σε ανακοίνωσή της η Αγωνιστική Παρέμβαση Εκπαιδευτικών Ηρακλείου.

«Στόχος του στημένου διαλόγου», σύμφωνα με την παράταξη, «είναι η συναίνεση στην εφαρμογή της μνημονιακής λαίλαπας που ισοπεδώνει τις μορφωτικές, κοινωνικοασφαλιστικές, οικονομικές και εργασιακές κατακτήσεις μας».

Όπως αναλυτικά αναφέρουν στην ανακοίνωσή της η παράταξη που πρόσκειται στο Μ-Λ ΚΚΕ, «η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝ.ΕΛ. επιδιώκει - με το διάλογο της υποταγής - να ενσωματώσει τη διογκούμενη λαϊκή δυσαρέσκεια και να αποπροσανατολίσει το εκπαιδευτικό κίνημα.

Καμία συμμετοχή στο διάλογο της απάτης-μαζική αντίσταση στη βάρβαρη πολιτική κυβέρνησης-Ε.Ε.-Δ.Ν.Τ-ολιγαρχίας.

- Να μετατρέψουμε τα σωματεία σε συλλογικά μέσα πάλης και διεκδίκησης

- Να αποκρούσουμε τα βάρβαρα μέτρα με παρατεταμένους και ανυποχώρητους μαζικούς αγώνες

Συνάδελφοι, η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝ.ΕΛ. καλεί παραπλανητικά σε έναν κατ' επίφαση "εθνικό διάλογο" για την παιδεία, την ίδια στιγμή που προχωρεί ακάθεκτη στην ψήφιση - και μάλιστα με τη μορφή του κατεπείγοντος - και την εφαρμογή των προαπαιτούμενων του τρίτου δρακόντειου μνημονίου, όπως επιτάσσουν οι ιμπεριαλιστές επικυρίαρχοι (Ε.Ε.- ΕΚΤ και ΔΝΤ) και η ντόπια οικονομική ολιγαρχία, έχοντας τη στήριξη όλων των κομμάτων του κεφαλαίου. Στόχος της είναι να παραπλανήσει το λαό, να συγκαλύψει τον αντιδραστικό χαρακτήρα των επιβαλλόμενων μέτρων με τη δημοκρατικοφανή διαδικασία του στημένου "διαλόγου" της υποταγής και να καταστήσει το εκπαιδευτικό κίνημα συνένοχο στην επιβολή των βάρβαρων μέτρων που προβλέπει η εργαλειοθήκη του ΟΟΣΑ για την παιδεία ("αλλαγή των δομών διακυβέρνησης και διαχείρισης, κατάργηση, συνένωση ή συγχώνευση μικρών και μη αποδοτικών μονάδων, κατάργηση, συνένωση ή συγχώνευση μικρών και μη αποδοτικών μονάδων, βέλτιστη αξιοποίηση ανθρωπίνου δυναμικού, αξιολόγηση και αύξηση των διδακτικών υποχρεώσεων των εκπαιδευτικών"), μέτρα που από τη φύση τους επιβάλλουν:

* Ακόμη μεγαλύτερη μείωση του κρατικού προϋπολογισμού για την παιδεία (κάτω του 2%)

* Κατάργηση των προσλήψεων μόνιμων εκπαιδευτικών για τη νέα χρονιά.

* Γενίκευση της ελαστικής απασχόλησης, (μέσω κυρίως των κονδυλίων του ΕΣΠΑ)

* Συγχώνευση σχολείων και τμημάτων

* Εισαγωγή ιδιωτικό-οικονομικών κριτηρίων στη λειτουργία των σχολείων (συμμετοχή των γονέων-ιδιωτικές επιχειρήσεις κ.λπ.)

* Επιβολή του μισθολογίου της πείνας και της απόλυσης-διαβάθμισης σχολείων και εκπαιδευτικών, μέσω της "Αξιολόγησης-πειθάρχησης-απόλυσης", όπως προβλέπεται στο αντίστοιχο θεσμικό πλαίσιο.

* Επίταση των ταξικών φραγμών στη γνώση (μορφωτική απόρριψη των φτωχών, βάρβαρος θεσμός της μαθητείας κ.λπ.)

* Επιβολή του μεσαιωνικού μοντέλου της απομόρφωσης, μέσω της αποσπασματικής πληροφορίας, όπως επιτάσσουν οι νόμοι της αγοράς.

Όλα αυτά τα αντιλαϊκά μέτρα επιδιώκει να συγκαλύψει ο νέος υπουργός της ιδιωτικοποίησης της εκπαίδευσης, με τον παραπλανητικό τίτλο "μαθαίνω πώς να μαθαίνω", στην κατεύθυνση της πλήρους ισοπέδωσης ακόμη και των στοιχειωδών μορφωτικών κατακτήσεων, ακολουθώντας το πρότυπο όλων των προηγούμενων αντιλαϊκών κυβερνήσεων ΠΑ.Σ.Ο.Κ-Ν.Δ. (π.χ. οι "εθνικοί διάλογοι του Γ.Α.Π, Αρσένη, Διαμαντοπούλου κ.λπ.).

Η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝ.ΕΛ., συνεχίζοντας την πολιτική του λαϊκού αποπροσανατολισμού των προκατόχων της και επιδιώκοντας να διαιωνίσει την πολιτική της αμορφωσιάς, της πείνας και της ισοπέδωσης των μορφωτικών δικαιωμάτων της νεολαίας, επαναφέρει σε νέα, δήθεν "αριστερή", συσκευασία την ίδια συνταγή του λαϊκού εγκλωβισμού με διαλόγους συναίνεσης στην καταιγίδα των αντιδραστικών μέτρων που επιτάσσουν οι ιμπεριαλιστικοί μηχανισμοί και η κερδοφορία του ντόπιου και ξένου μονοπωλιακού κεφαλαίου.

Στη βάση αυτή, η "συγκρότηση επιτροπών" από την κυβέρνηση για τον περίφημο… νέο (!) "εθνικό διάλογο" δε συνιστά τίποτα άλλο από μία προσπάθεια να "εξαγνιστούν" στο βωμό της δήθεν "επιστημονικότητας" και του "ακαδημαϊσμού" όλα τα βάρβαρα αντιδραστικά μέτρα που προβλέπουν οι εφαρμοστικοί νόμοι του τρίτου μνημονίου.

Απέναντι σε αυτή την πολιτική της λαϊκής παραπλάνησης, της χειραγώγησης και συναίνεσης στα μέτρα που ενταφιάζουν μορφωτικές, δημοκρατικές, εργασιακές και κοινωνικοασφαλιστικές κατακτήσεις ενός περίπου αιώνα, πρέπει να αναπτύξουμε τη μαζική-ενωτική αντίσταση και πάλη, προασπιζόμενοι όχι μόνο την ιστορία και τη δυναμική του εκπαιδευτικού και λαϊκού κινήματος, αλλά και τις αγωνιστικές παρακαταθήκες των τιμημένων αγωνιστών πρωτοπόρων, όπως του Νίκου Τεμπονέρα, του έπεσε νεκρός τέτοιες μέρες από χέρια των τραμπούκων ΟΝΝΕΔιτών που, με περισσή θέρμη, "υποστήριζαν" με τη σειρά τους… την αναγκαιότητα να επιβληθεί η τότε δήθεν... δημοκρατική μεταρρύθμιση του αλήστου μνήμης Κοντογιαννόπουλου.

Να τιμήσουμε τη μνήμη των νεκρών αγωνιστών μας με νέους νικηφόρους αγώνες για μόρφωση-δουλειά, υγεία, κοινωνική ασφάλιση, συνδικαλιστική και πολιτική ελευθερία.

Να αντισταθούμε στην προπαγάνδα της ήττας.

Να αντιτάξουμε στο δόγμα της συναίνεσης στο μορφωτικό και εργασιακό μεσαίωνα τη νικηφόρα αρχή της ενωτικής-συλλογικής και ανυποχώρητης λαϊκής πάλης.

Οι ενωτικοί λαϊκοί αγώνες μπορούν να αποκρούσουν τα βάρβαρα μέτρα και να κατοχυρώσουν τα αναφαίρετα δικαιώματα και τις κατακτήσεις μας», καταλήγει η ανακοίνωση της Αγωνιστικής Παρέμβασης Εκπαιδευτικών.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News