default-image

Μάθε παράγοντα μου, μάρκετνγκ!

Αθλητισμός
Μάθε παράγοντα μου, μάρκετνγκ!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Η βάση του ποδοσφαίρου, ξεκινά από το ποδόσφαιρο. Ήλθε η στιγμή, η τεχνογνωσία που έχουμε αποκτήσει από την UEFA και την FIFA να μεταφερθεί αντίστοιχα στην περιφέρεια».

Κάλλιο αργά παρά ποτέ… Ίσως να ήταν αυτή η πιο κατάλληλη στιγμή να στρέψει τα βλέμματα της η ΕΠΟ στην περιφέρεια. Το σεμινάριο μάρκετινγκ και χορηγιών που ξεκίνησε χθες πανελλαδικά στο Ηράκλειο, είναι το πρώτο βήμα. «Το ξεκινήσαμε από το Ηράκλειο, γιατί είναι μια ζωντανή ποδοσφαιρική δύναμη στο ποδόσφαιρο και έχουμε ζήσει πολλές μεγάλες στιγμές με την εθνική μας ομάδα».

Ο Γιάννης Φαρφαρέλης, αναπληρωτής CEO και Διευθυντής Εμπορικής Διεύθυνσης της Ομοσπονδίας, έχει τεράστια και πολύχρονη εμπειρία  στο ποδοσφαιρικό μάρκετινγκ. Μιλήσαμε  από το ράδιο 98.4 και δεν ήταν δύσκολο να καταλάβουμε πόσο σημαντικά ήταν η διοργάνωση και ο σκοπός της.

«Η ίδια η εθνική μας ομάδα, πέρασε από την ίδια φάση. Μάθαμε νέα πράγματα μαζί της και ήλθε η ώρα να εφαρμόσουμε εσωτερικά εμπορικές δραστηριότητες. Ίσως να καθυστερήσαμε λιγάκι, αλλά είμαστε πανέτοιμοι σε μια δύσκολη συγκυρία για τη χώρα. Θα δώσουμε στους παράγοντες του ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου τα εργαλεία μέσα την μεγάλη εικόνα του αθλητικού μάρκετινγκ για να κατανοήσουν πως μπορούν να τα αξιοποιήσουν. Η ΕΠΟ θα στηρίξει την προσπάθεια, μεταφέροντας τεχνογνωσία στις Ενώσεις και τα σωματεία. Ήδη έχει αρχίσει η σπίθα…».

Ο κ. Φαρφαρέλης, μας μίλησε για το χορηγικό πρόγραμμα της ΕΠΣΗ και του προέδρου της Νίκου Τζώρτζογλου, που υιοθέτησε η ΕΠΟ, επισημαίνοντας την πρωτοπορία του, την ολοκλήρωσή του, αλλά και την ανακοίνωση του την ερχόμενη εβομάδα:

«Το καλωσορίσαμε θετικά. Το βελτιώσαμε και είμαστε σε πολύ καλό δρόμο για να το ανακοινώσουμε την ερχόμενη εβδομάδα. Ο σχεδιασμός δεν είναι εύκολο εγχείρημα, γιατί στο σύνολο του, είναι μεγάλος στόχος. Είναι πολύ σοβαρό πρόγραμμα, που ανοίγει δρόμους για το μέγα ζητούμενο που είναι η αγορά. Η συμβολή του κ. Τζώρτζογλου στην επιτροπή είναι επίσης σπουδαία. Το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο, μπορεί με δικούς του πόρους, κεντρικά και τοπικά να βρει να αυτονομηθεί οικονομικά».

Ο κ. Φαρφαρέλης, είναι επίσης μέλος στην επιτροπή συμβούλων διαφήμισης και προώθησης (Marketing Advisory Committee) της UEFA.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News