default-image

Επενδυτές που δεν... επενδύουν στο αεροδρόμιο

Απόψεις
Επενδυτές που δεν... επενδύουν στο αεροδρόμιο

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η τελική απόφαση για ιδιωτικοποίηση του Κρατικού Αερολιμένα Χανίων "Ι. Δασκαλογιάννης" της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝ.ΕΛ., που βέβαια ακολούθησε τις προτάσεις των προηγούμενων κυβερνήσεων, και παρά τις σφοδρές αντιδράσεις των κομμάτων της σημερινής συγκυβέρνησης προεκλογικά, αποτελεί μια αρνητική εξέλιξη για την ανάπτυξη της δυτικής Κρήτης, αλλά και της διακηρυγμένης ενιαίας αναπτυξιακής πολιτικής της περιφέρειας Κρήτης.

Του Απόστολου Βουλγαράκη*

Οι αντιρρήσεις μας έχουν εκφραστεί δημόσια, σε αλλεπάλληλες συναντήσεις μας, με ψηφίσματα και προσφυγή στη Δικαιοσύνη, με όλους τους φορείς των Χανίων, αλλά και της Π.Ε. Ρεθύμνου, καθώς και με ψήφισμα του Περιφερειακού Συμβουλίου.

Επίσης, τις προτάσεις μας και τις αντιρρήσεις μας τις εκφράσαμε σε όλες τις προηγούμενες (4) κυβερνήσεις, με μόνο γνώμονα το συμφέρον του τόπου μας.

Συνεχίζουμε να πιστεύουμε ότι το αεροδρόμιο Χανίων αποτελεί το ισχυρότερο αναπτυξιακό εργαλείο μας και δε θέλουμε η πορεία ανάπτυξής μας να καθορίζεται από καμία ιδιωτική εταιρεία. Όχι από ιδεοληψία ενάντια στις ιδιωτικοποιήσεις.

Υπογραμμίζουμε ότι με συνέργεια όλων των φορέων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Α' και Β' βαθμού, καθώς και του ΕΒΕΧ, καταφέραμε με τις χαμηλού κόστους αεροπορικές εταιρείες να τριπλασιάσουμε τις αφίξεις στα Χανιά τα τελευταία τρία (3) χρόνια. Τα στοιχεία δημοσιεύονται στα Μέσα Ενημέρωσης κάθε έτος.

Από σχετικές μελέτες που έχουν γίνει (ΜΑΙΧ-Πολυτεχνείο) αποδεικνύεται ότι η οικονομική ζωή του τόπου μας με ολοένα και αυξανόμενο ρυθμό εξαρτάται από την τουριστική κίνηση, όχι μόνο των ξενοδοχείων, αλλά σε συνδυασμό με τον πρωτογενή τομέα.

Εμείς εξακολουθούμε να επιμένουμε στη διεκδίκηση του δίκαιου αιτήματος των φορέων της δυτικής Κρήτης. Γιατί στο αεροδρόμιο Χανίων η κοινοπραξία παραλαμβάνει έναν ολοκληρωμένο αερολιμένα χωρίς να έχει επενδύσει ούτε ένα ευρώ, ως εκ τούτου η κοινοπραξία, αντί να επενδύσει, παίρνει δώρο και ένα έργο άνω των 110.000.000 ευρώ, το οποίο έχει συγχρηματοδοτηθεί από τη Ε.Ε. και βρίσκεται στο στάδιο ολοκλήρωσής του.

Γιατί δημιουργείται ένα μονοπώλιο στη διαχείριση των αεροδρομίων και στη διοχέτευση της τουριστικής κίνησης που είναι αντίθετο στην ευρωπαϊκή και εθνική νομοθεσία.

Αλήθεια, γνωρίζει η κυβέρνηση ότι το αεροδρόμιο Χανίων είναι μικτής χρήσης και χρησιμοποιείται σαν βάση της 115 Πτέρυγας Μάχης της Πολεμικής μας Αεροπορίας;

Τι διασφαλίσεις έχει λάβει για το ζήτημα αυτό; Εμείς θα αγωνιστούμε με τους συμπολίτες μας με όλα τα νόμιμα μέσα, προκειμένου να ακυρωθεί η λεόντειος αυτή σύμβαση. Πρώτο βήμα είναι η εκδίκαση στις 3 Νοεμβρίου στο ΣτΕ της αίτησης ακύρωσης κατά της ιδιωτικοποίησης. Προφανώς και είναι καλοδεχούμενοι και οι νέοι υποστηρικτές στον αγώνα αυτό.

* Ο κ. Απόστολος Βουλγαράκης είναι αντιπεριφερειάρχης Χανίων.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News