default-image

Αντιδράσεις για την εξαίρεση του "Γ. Δασκαλογιάννης"

Κρήτη
Αντιδράσεις για την εξαίρεση του "Γ. Δασκαλογιάννης"

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Με το παρασκήνιο γύρω από τα αεροδρόμια να φουντώνει, η είδηση πως από το πακέτο των υπό ιδιωτικοποίηση αεροδρομίων εξαιρείται το αεροδρόμιο "Γιάννης Δασκαλογιάννης" των Χανίων, προκαλεί σωρεία αντιδράσεων με πλήθος τοπικών φορέων να στέκεται δεικτικά απέναντι στις εξελίξεις.  

Τα δημοσιεύματα που προανήγγειλαν από την Κυριακή την εξέλιξη αυτή προκαλούν αντιδράσεις από τους φορείς των περιοχών όπου βρίσκονται τα υπόλοιπα αεροδρόμια που βγαίνουν στο "σφυρί". Καθώς στέκονται δεικτικά στη επισήμανση πώς το μόνο που τυχαίνει να εξαιρείται από τη διαδικασία που μπαίνει σε τροχιά αύριο, είναι το αεροδρόμιο του τόπου καταγωγής του υπουργού Οικονομικών Γιώργου Σταθάκη.

Η πρώτη συνάντηση του οικονομικοί επιτελείου τα κυβέρνησης με την τετραμερή έγινε σήμερα. Οι κ. Ευκλείδης Τσακαλώτος και Γιώργος Σταθάκης κλίθηκαν να παρουσιάσουν την πρόοδο του σχεδιασμού για την ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών και τις αποκρατικοποιήσεις.

«Σε αυτή τη φάση δεν μπορούμε ούτε να επιβεβαιώσουμε ούτε να διαψεύσουμε αυτή την πληροφορία», ήταν η απάντηση που δόθηκε από το γραφείο του υπουργού Οικονομικών κ. Σταθάκη, στο ερώτημα για το πόσο ρεαλιστικός είναι ο στόχος της εξαίρεσης του αεροδρομίου Χανίων.  

Ανάλογο ήταν το κλίμα που εισέπραξε και ο αντιπεριφερειάρχης Απόστολος Βουλγαράκης ο οποίος προσπάθησε να επιβεβαιώσει τις πληροφορίες δεδομένου του τεράστιου ενδιαφέροντος της Χανιώτικης κοινωνίας για να διατηρηθεί ο δημόσιος χαρακτήρας του αεροδρομίου, το οποίο παραμένει απόλυτα κερδοφόρο.

Υπενθυμίζεται ότι με βάση τον απολογισμό του 2014 τα έσοδα από τη λειτουργία του "Γιάννης Δασκαλογιάννης" έφτασαν τα 13 εκατομμύρια ευρώ, ενώ τα λειτουργικά έξοδα του δεν ξεπέρασαν τα τρία εκατομμύρια ευρώ.

Σε αυτό το παράδοξο, να ξεπουλά δηλαδή το ελληνικό κράτος κερδοφόρες και ραγδαία αναπτυσσόμενες "επιχειρήσεις" στέκεται αποκαλυπτικό ρεπορτάζ γερμανικού τηλεοπτικού δικτύου για τον κολοσσό της Φραπόρτ που διεκδικεί τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδας, παρουσιάζοντας το παράδειγμα του αεροδρομίου της Κέρκυρας.

Οι δημοσιογράφοι γερμανικού τηλεοπτικού δικτύου υποστηρίζουν και αποκαλύπτουν ότι η παραχώρηση των αεροδρομίου στη συγκεκριμένη εταιρία δε θα σημάνει ιδιωτικοποίηση αλλά κρατικοποίηση υπό γερμανική σημαία των αεροδρομιακών υποδομών της χώρας, καθώς η ανάδοχος εταιρία είναι κρατική με μετόχους το Δήμο της Φρανκφούρτης και το κρατίδιο του Χέσεν.

Έλλη Κοκάλη

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News