default-image

Ψηφιακό πρόγραμμα επιμόρφωσης τουριστικών πρακτόρων

Κρήτη
Ψηφιακό πρόγραμμα επιμόρφωσης τουριστικών πρακτόρων

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Άλλη μια μια καινοτόμη δράση για την ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος στο νησί υλοποιεί η Περιφέρεια Κρήτης, επενδύοντας στη διαδραστική ενημέρωση και κατάρτιση των tour - operators και ταξιδιωτικών πρακτόρων.

Είναι γνωστό ότι παρόλη τη σημειωθείσα αύξηση των κρατήσεων μέσω διαδικτύου, πολλοί τουρίστες συνεχίζουν να προτιμούν να κλείνουν τις διακοπές τους, μέσω του έμπιστου ταξιδιωτικού τους γραφείου ή των ευρέως γνωστών Τour Operators. Εμπιστεύονται τη γνώμη των επαγγελματιών του τουρισμού και τις προτάσεις τους για τον προορισμό που θα ήταν ήταν καλύτερο να επιλέξουν για τις επόμενες διακοπές τους. 

Δεδομένου, λοιπόν, ότι οι πράκτορες και οι πωλητές των ταξιδιωτικών γραφείων προωθούν κατά προτεραιότητα τους προορισμούς που γνωρίζουν καλύτερα, η Περιφέρεια Κρήτης είναι η πρώτη στην Ελλάδα που αποφάσισε να προχωρήσει, σε συνεργασία με το μεγαλύτερο διεθνή οργανισμό διαδραστικής τουριστικής εκπαίδευσης, στο σχεδιασμό της διαδικτυακής επιμoρφωτικής πλατφόρμας Creteexperts. 

Στόχος της στρατηγικής της Περιφέρειας είναι η ποικιλομορφία του τουριστικού προϊόντος της Κρήτης να παρουσιαστεί όχι μόνο στα υψηλόβαθμα στελέχη των tour - operators και τα ΜΜΕ σε συναντήσεις με τους οποίους πραγματοποιούνται από τους εκπροσώπους της Περιφέρειας καθ?όλη τη διάρκεια του χρόνου αλλά και στους τελικούς πωλητές, οι οποίοι έρχονται σε απ? ευθείας επαφή με τους καταναλωτές και τους δυνητικούς επισκέπτες. 

Η διαδικτυακή πλατφόρμα στοχεύει να αναδείξει το σύνολο των πλεονεκτημάτων του νησιού, συμπ. και των λιγότερο γνωστών στο ευρύ κοινό, αναμένεται α) να αναδειχθεί ως ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο της τουριστικής αγοράς, καθώς περιέχει ένα ευρύ φάσμα πληροφοριών για τις ομορφιές, τα προϊόντα, την ιστορία και τη μοναδικότητα της Κρήτης και β) να λειτουργήσει ως εφαλτήριο για τη δημιουργία όσο το δυνατόν περισσότερων "εξειδικευμένων στην Κρήτη" πρακτόρων, οι οποίοι θα προωθούν με ζήλο τον προορισμό σε όλες τις παραδοσιακές αλλά και νέες αγορές. 

Η πλατφόρμα τίθεται σήμερα σε λειτουργία αρχικά πιλοτικά σε όλες τις γαλλόφωνες αγορές, οι οποίες έχουν αποδείξει ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον στη διαδικτυακή εκπαίδευση.

Για την ευρεία διάδοση της εν λόγω πρωτοβουλίας αλλά και τη σύφιξη των σχέσεων με τους κύριους παίκτες των ευρωπαϊκών αγορών, η Περιφέρεια προγραμμάτισε στοχευμένες εκδηλώσεις παρουσίασης και εγκαινίων της πλατφόρμας σε σημαντικές πόλεις της Ευρώπης, με αφετηρία το Παρίσι. 

Συγκεκριμένα, την Τρίτη το βράδυ, περισσότεροι από 50 γαλλόφωνοι ταξιδιωτικοί πράκτορες, εκρπόσωποι των μεγαλύτερων τουρισιτκών πρακτορείων και δημοσιογράφοι προσκλήθηκαν στην πρώτη παρουσίαση της εκπαιδευτικής πλατφόρμας για την Κρήτη στην γαλλική πρωτεύουσα, γνωρίζοντας ωστόσο ότι μια κρητική βραδιά συνοδεύεται πάντοτε από εξαιρετικό φαγητό, αυθεντική ψυχαγωγία και ζεστή φιλοξενία. 

Οι εκπρόσωποι της Περιφέρειας, κ. Μαρία Λιονή, αντιπεριφερειάρχης Ρεθύμνου και κ. Μιχάλης Βαμιεδάκης, εντεταλμένος σύμβουλος για θέματα τουρισμού, υποδέχτηκαν τους συμμετέχοντες στο γνωστό ελληνικό εστιατόριο "Μαυρομμάτης", στο κέντρο του Παρισιού. 

Οι προσκεκλημένοι είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν με ενδιαφέρον την παρουσίαση του κ. Μ. Βαμιεδάκη, ο οποίος τους ενημέρωσε για την πορεία του τουριστικού ρεύματος στην Κρήτη, το σημαντικό ρόλο της γαλλικής αγοράς, τη νέα καμπάνια, τις δράσεις της Περιφέρειας και φυσικά για την πρωτοβουλία σχεδιασμού της νέας εκπαιδευτικής πλατφόρμας. 

Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο κ. Βαμιεδάκης: «Η ποικοιλομορφία της Κρήτης και το ανθρώπινο πρόσωπο τής κρητικής φιλοξενίας είναι πολύ δύσκολο να αναδειχθούν με τους συνηθισμένους τρόπους προβολής. Πρέπει συνεπώς να επιστρατεύουμε συνεχώς έξυπνους και καινοτόμους τρόπους, ώστε να παρουσιάζουμε όλα τα προτάσεις του νησιού μας στους τουριστικούς φορείς. Η πληρέστερη και στοχευμένη ενημέρωση πωλητών τουριστικών πακέτων σχετικά με το τι μπορεί να προσφέρει η Κρήτη μπορεί να βοηθήσει ουσιαστικάστην αύξηση της ροής των κρατήσεων.

Η Γαλλική αγορά παρουσιάζει μεγάλη δυναμική και πιστεύουμε ότι έχει όλες τις προοπτικές αυξηθεί ακόμα περισσότερο στο νησί μας. Επειδή όμως δεν μπορούμε πρακτικά να φέρουμε όλους τους πωλητές στο νησί μας ώστε να το γνωρίσουν από κοντά και να το προωθήσουν, προσπαθούμε να τους δώσουμε όσες περισσότερες εικονικές και διαδραστικές εμπειρίες μπορύμε».  

Στη συνέχεια πράκτορες και δημοσιογράφοι φόρεσαν κρητικές ποδιές και συμμετείχαν στην προετοιμασία κρητικών συνταγών, τις οποίες επιμελήθηκε για τη συγκεκριμένη εκδήλωση, η Λέσχη Αρχιμαγείρων Κρήτης. Γεύτηκαν παραδοσιακά προϊόντα, απόλαυσαν τα αρώματα των βοτάνων, δοκίμασαν τη διαφορετικότητα του κρητικού ελαιόλαδου αλλά και της παραδοσιακής ρακής και οίνων. Ο κρητικός ντάκος κέρδισε για ακόμη μια φορά τα εγκωμιαστικά σχόλια όλων αλλά και την κοινή αποδοχή για την ευκολία της προετοιμασία ενός τόσο υγιεινού πιάτου. 

Η βραδιά συνεχίστηκε με διαδραστικά παιχνίδια γνώσεων και τη συμμετοχή των προσκελημένων σε ένα ευφάνταστο ημίωρο ανταλλαγής γνώσεων και εμπειριών για τις ομορφιές της Κρήτης, σε μια ενδιαφέρουσα προσπάθεια όλων για την εύρεση των σωστών απαντήσεων σε δύσκολες ερωτήσεις για την ποικιλομοφία του τουριστικού προϊόντος του νησιού. 

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με ένα κρητικό δείπνο, που περιελάμβανε χαρακτηριστικές συνταγές της κρητικής διατροφής, δοκιμές ελαιολάδου και οινογνωσίες. Οι συμμετέχοντες δήλωσαν ενθουσιασμένοι για την πρωτοβουλία και δεσμεύτηκαν να μεταδώσουν την εμπειρία και τις γνώσεις που αποκόμισαν για την Κρήτη σε όλους τους συνεργάτες τους και το γαλλικό κοινό. 

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News