Με μουδιασμένα χαμόγελα έβγαιναν σήμερα από τα εξεταστικά κέντρα οι περισσότεροι υποψήφιοι των πανελλαδικών εξετάσεων, οι οποίοι διαγωνίστηκαν σε τέσσερα μαθήματα γενικής παιδείας.
Σε γενικές γραμμές τα θέματα, όπως διευκρίνισαν οι μαθητές, ήταν απαιτητικά, με κλιμακούμενο βαθμό δυσκολίας. Στα Μαθηματικά πάντως, όπως εξήγησαν, τα θέματα ήταν σε σχέση με πέρυσι πιο δύσκολα, γεγονός που πάγωσε τα χαμόγελα κάποιων από τους υποψήφιους, που σήμερα, αν και προσπάθησαν για το καλύτερο, μάλλον φάνηκαν προβληματισμένοι.
Από τα τέσσερα μαθήματα στα οποία κλήθηκαν να διαγωνιστούν, τα Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής γενικής παιδείας δυσκόλεψαν περισσότερο τα πράγματα, καθώς ήταν πιο απαιτητικά από πέρυσι και σίγουρα για καλά προετοιμασμένους υποψήφιους.
Στη Βιολογία οι υποψήφιοι είχαν να αντιμετωπίσουν θέματα που επίσης απαιτούσαν καλή αντίληψη της ύλης συνολικά, με τους καθηγητές να εξηγούν ότι οι απαντήσεις χρειάζονταν προσοχή. Όσο για τις βαθμολογίες, ένας πολύ καλά προετοιμασμένος υποψήφιος θα μπορούσε να πετύχει πολύ καλή βαθμολογία, ενώ ένας μέτριος με άνεση, όπως εξήγησαν, ένα 13 με 14.
Εκτός από τα Μαθηματικά και Στατιστική και τη Βιολογία, οι υποψήφιοι διαγωνίστηκαν στην Ιστορία γενικής παιδείας και τη Φυσική, ενώ οι πανελλαδικές εξετάσεις συνεχίζονται την Παρασκευή για τους υποψήφιους των γενικών λυκείων με τη Νεοελληνική Λογοτεχνία, τη Βιολογία και τις Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, όλα μαθήματα κατεύθυνσης.
Δείτε τις απαντήσεις των μαθημάτων από το Φροντιστήριο "Θεμέλιο" κάνοντας κλικ ανάλογα με το αντικείμενο που σας ενδιαφέρει:
Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής
Πώς σχολιάζει τα θέματα το Φροντιστήριο "Θεμέλιο"
Βιολογία Γενικής Παιδείας
Τα θέματα στη Βιολογία γενικής παιδείας ήταν κλιμακούμενης δυσκολίας. Απαιτούσαν καλή κατανόηση βασικών εννοιών. Οι καλά προετοιμασμένοι μαθητές μπορούσαν να ανταποκριθούν με επιτυχία στα θέματα.
Μαθηματικά Γενικής Παιδείας
Τα θέματα των Μαθηματικών γενικής παιδείας είχαν πλήρη διαβάθμιση και κάλυπταν μεγάλο μέρος της ύλης. Συγκριτικά με τα περσινά ήταν πιο απαιτητικά. Για να γράψει άριστα ο μαθητής θα έπρεπε να έχει προετοιμαστεί σωστά σε όλη τη διάρκεια της μαθητικής του πορείας. Το Α και Β θέμα ήταν άπλα θέματα, διαπραγματεύσιμα από την πλειοψηφία των μαθητών. Το Γ θέμα απαιτούσε πολύ καλή εξοικείωση με τη στατιστική. Το Δ θέμα ήταν πολυσυλλεκτικό και απαιτούσε συνθετική ικανότητα που επιτυγχάνεται με τη μακροχρόνια ενασχόληση με τα Μαθηματικά.
Φυσική Γενικής Παιδείας
Τα θέματα της Φυσικής γενικής παιδείας ήταν σε γενικές γραμμές βατά και διαβαθμισμένης δυσκολίας. Στα Α και Β θέματα ο μαθητής μπορούσε να αντεπεξέλθει εύκολα, ενώ τα θέματα Γ και Δ ήταν για τους καλά προετοιμασμένους μαθητές.
Ιστορία Γενικής Παιδείας
Τα θέματα Ιστορίας γενικής παιδείας ήταν σωστά διαρθρωμένα. Οι καλά προετοιμασμένοι μαθητές μπορούσαν να ανταποκριθούν με πλήρη επιτυχία. Η σύγκριση με τα περσινά θέματα οδηγεί στο συμπέρασμα ότι πρόκειται για εφάμιλλης δυσκολίας, ενώ το κομμάτι των ιστορικών παραθεμάτων ήταν περισσότερο διαχειρίσιμο.