default-image

Η Interamerican χτίζει επαγγελματίες ασφαλιστές

Οικονομία
Η Interamerican χτίζει επαγγελματίες ασφαλιστές

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ανάπτυξη της συναισθηματικής νοημοσύνης έρχεται να προστεθεί στις απαραίτητες ικανότητες που πρέπει να έχουν οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι. Σε διεθνή, αναπτυξιακή ημερίδα που διοργάνωσε χθες ο ασφαλιστικός όμιλος Interamerican, διαφάνηκαν όλα αυτά τα στοιχεία. Με τους συνεργάτες της να αποκομίζουν μια σειρά οφέλη για την ανάπτυξη των δεξιοτήτων τους και τη βελτίωση του προϊόντος προς τον πελάτη.

Με τις προκλήσεις των καιρών να είναι μεγάλες, το κύρος ενός ασφαλιστικού φορέα αποτελεί βασικό στοιχείο ασφάλειας για τους πελάτες που το επιλέγουν. Όπως τονίστηκε στα πλαίσια της χθεσινής ημερίδας, η οποία πραγματοποιήθηκε με στόχο τη συνεχή και έγκυρη ανανέωση των γνώσεων των συνεργατών της Ιnteramerican σε κεντρικό ξενοδοχείο της πόλης του Ηρακλείου. Σύμφωνα με στελέχη γύρω από τον ασφαλιστικό κλάδο, η ημερίδα αυτή είχε σκοπό την ανάπτυξη δεξιοτήτων αλλά και μια γενικότερη συζήτηση γύρω από τις νέες προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει ο κλάδος.

«Εκπαιδεύουμε τους συμβούλους κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με τη συναισθηματική νοημοσύνη. Βασικό σημείο της εκπαίδευσης, το πώς μπορεί κανείς να δημιουργήσει συναισθηματικές σχέσεις. Όπως και το πώς καλλιεργεί κανείς μια ανθρώπινη σχέση. Και ποια είναι τα ερωτήματα που έχει σημασία να τίθενται», είπε η γενική διευθύντρια EURAPCO Wilma De Bruijin. «Πιστεύουμε στην ανάπτυξη των συνεργατών μας και για αυτό το λόγο επενδύουμε πολύ στην εκπαίδευσή τους. Στην ανάπτυξη των δικτύων μας και φυσικά στην τεχνολογία», είπε ο γενικός διευθυντής Πωλήσεων και Marketing της Interamerican Γιάννης Καντώρος.

Ο ίδιος αναφερόμενος στην αγορά αλλά στις δυνατότητες της Κρήτης δήλωσε ότι «είναι ένας τόπος με προοπτικές. Και όπου υπάρχει οικονομική δραστηριότητα, υπάρχει και ασφαλιστική δραστηριότητα. Για αυτό το λόγο οι επενδύσεις και η προσοχή μας ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά στην ανάπτυξη των δικτύων μας στο νησί θα είναι αυξημένες. Μάλιστα η ημερίδα έρχεται να συντελέσει ακριβώς το σκοπό αυτό». Επισημαίνοντας παράλληλα ότι «μια ασφαλιστική εταιρεία που σέβεται τον εαυτό της, τους πελάτες και τους συνεργάτες της, πρέπει να χτίσει επαγγελματίες ασφαλιστές. Να τους εφοδιάσει με τα τεχνολογικά εκείνα μέσα που κάνουν τη δουλειά τους ευκολότερη, έτσι ώστε να προσφέρουν πραγματικά αξία στον καταναλωτή σήμερα. Και αξία σημαίνει καλύτερα προϊόντα και πιο τίμια».

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News