default-image

Σιωπηλή επανάσταση από την Opel

Σπορ
Σιωπηλή επανάσταση από την Opel

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Την απόφαση της Opel να εξελίξει νέους πετρελαιοκινητήρες 1.598 και 1.956 κ.εκ. υπαγόρευσε η λογική αύξησης ισχύος και ροπής με χαμηλότερη κατανάλωση και μειωμένες εκπομπές ρύπων, αλλά και η ανάγκη εναρμόνισης με τις προδιαγραφές Euro 6 που καθίστανται υποχρεωτικές από τον Σεπτέμβριο.

Τα αποτελέσματα σε επίπεδο μεγεθών είναι κάτι περισσότερο από ικανοποιητικά καθώς ο νέος 1.6 CDTI αποδίδει 136 ίππους και 320 Nm, που στο δημοφιλές Mokka εξασφαλίζουν κατανάλωση 4,1 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές CO2 109 γρ./χλμ., με επιτάχυνση από στάση σε 9,9'' και μέγιστη ταχύτητα 191 χλμ./ώρα, με μηχανικό κιβώτιο έξι ταχυτήτων, από 22.170 ευρώ.

Ο ισχυρότερος πετρελαιοκινητήρας 2.0 CDTI στο Insignia αποδίδει 170 ίππους και 400 Nm με κατανάλωση 4,3 λίτρα και εκπομπές CO2 114 γρ./χλμ.ενώ η επιτάχυνση από στάση απαιτεί 9'' και η μέγιστη ταχύτητα προσδιορίζεται στα 225 χλμ./ώρα.

Πίσω από την αριθμολαγνεία κρύβεται η επιτυχημένη προσπάθεια των μηχανικών να εφαρμόσουν μια σειρά μέτρων στη φάση ρύθμισης των κινητήρων ώστε, μειώνοντας τα επίπεδα θορύβων και κραδασμών, να εξασφαλίσουν την πολιτισμένη λειτουργία τους. Στον δρόμο, η ησυχία που απολαμβάνεις είναι εντυπωσιακή, σε βαθμό που με μόνο κριτήριο τον θόρυβο ξεχνάς ότι οδηγείς diesel. Η επάρκεια ροπής είναι τόσο εμφανής που, οδηγώντας με ταχύτητα 120 χλμ./ώρα και έκτη σχέση στο κιβώτιο με περίπου 1.700 σ.α.λ. το Insignia επιταχύνθηκε αβίαστα στο πάτημα του δεξιού πεντάλ χωρίς καν να χρειαστεί κατέβασμα ταχύτητας.

Η ελαστικότητα και των δύο μοτέρ σε συνδυασμό με το μικρότερο οικολογικό τους αποτύπωμα καθιστούν τα μοντέλα της Opel πολύ πιο ενδιαφέρουσες επιλογές έναντι μεγάλου τμήματος του άμεσου ανταγωνισμού τους, στοιχείο που σε συνδυασμό με την επιθετική τιμολογιακή πολιτική της ελληνικής αντιπροσωπείας μπορεί να αυξήσει τη δημοφιλία τους.

Πηγή: tovima.gr

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News